Pentru că respectarea legilor privind ordinea publică contribuie la o imagine bună a companiei, în timp ce orice încălcare poate genera publicitate negativă și poate afecta reputația, pe care acest departament trebuie să o gestioneze.
Legea nr. 61/1991 pentru sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 96 din 7 februarie 2014. Citește articolul
Inactivitatea fiscală poate afecta grav imaginea publică a firmei și credibilitatea sa, iar acest departament ar trebui să gestioneze comunicarea externă în astfel de situații pentru a minimiza daunele.
Conditiile pe care contribuabilii declarati inactivi trebuie sa le indeplineasca pentru a fi reactivati de Fisc s-au modificat recent, ca urmare a noutatilor introduse in Codul de procedura fiscala printr-o ordonanta de urgenta. Citește articolul
Activitățile descrise în articol, cum ar fi adoptarea unei politici 'carbon neutre' și sprijinirea proiectelor verzi, sunt vești bune pe care acest departament le folosește pentru a construi o imagine pozitivă a companiei în ochii publicului și partenerilor.
Wave Division, prima agentie de consumer engagement din Romania, in parteneriat cu Carbon Solutions Global Ltd., face primii pasi inspre adoptarea unei politici de business carbon neutre, potrivit unui comunicat de presa remis redactiei. Citește articolul
Calitatea de Capitală Culturală Europeană îmbunătățește imaginea orașului. Compania noastră poate beneficia de această reputație crescută pentru a-și face publicitate, a atrage talente și a comunica pozitiv cu partenerii și publicul.
Bucurestiul va candida pentru titlul de capitala culturala europeana in 2021, decizia fiind luata recent de Primaria Capitalei, informeaza agentia de presa Mediafax. Mai precis, consilierii generali au aprobat un proiect de hotarare privind depunerea candidaturii municipiului Bucuresti in competitia care incepe anul viitor. Citește articolul
Profesioniștii din relații publice și afaceri corporative pot beneficia de informațiile din articol despre cum să se poziționeze ca specialiști, să își dezvolte carisma, să comunice eficient în public și să facă networking de calitate, abilități esențiale pentru a reprezenta compania și a construi relații pozitive cu publicul și partenerii.
Intre cele mai solicitate cursuri deschise organizate de Extreme Training este si cel de Formator sau, cum mai e cunoscut, Train the Trainers. Adeseori locurile disponibile se epuizeaza cu zile bune inainte de prima zi de curs. Si ar mai fi ceva: am remarcat in randul participantilor la acest training un entuziasm de-a dreptul molipsitor, atat pe durata cursului, cat si dupa absolvire. O puternica energie pozitiva si o vizibila nerabdare de a trece la fapte. O implicare de-a dreptul speciala. Si pe buna dreptate! Citește articolul
Lansarea unui eveniment public de anvergură națională, cu participarea unor personalități cunoscute și scopuri educative, este de interes pentru departamentul de Relații Publice. Acesta poate vedea oportunități de parteneriate, de promovare a imaginii companiei sau de a fi la curent cu inițiativele care generează vizibilitate și impact social pozitiv.
Din 10 martie 2014 Conferintele practice BookLand Evolution incep sa aduca in fata liceenilor din intreaga tara personalitati marcante. Cei 360 speakeri, care vor fi prezenti pe durata celor 120 zile de Conferinte din 23 orase (10 martie – 15 iunie si 22 septembrie – 14 decembrie), vor impartasi tinerilor propriile povesti de succes si le vor raspunde la intrebari. Initiativa are ca scop dezvoltarea personala si profesionala a tinerilor, prin solutii practice si experiente reale de viata, urmare a implicarii invitatilor de exceptie, capabili sa inspire si sa motiveze. Citește articolul
Interviul prezintă viziunea unui lider de afaceri, strategia sa de brand și implicarea în industrie, fiind un exemplu de comunicare corporativă și de PR.
Ionut are o experienta de aproape 10 ani in marketing online, dintre care cea mai mare parte in calitate de fondator al propriei companii in domeniu. A ales marketing-ul online din pasiune, nu pentru ca vrea sa faca avere. Asa ca este conectat la un dispozitiv electronic aproape tot timpul, mai putin cand doarme. Cu toate acestea, se implica si in activitati civice, pentru ca el crede ca "daca vrei ceva, trebuie sa faci ceva, nu e suficient sa vorbesti". Citește articolul
Articolul conține o serie de fapte istorice și culturale interesante (Rio de Janeiro, Convorbiri literare, personalități), care pot fi folosite pentru crearea de conținut atractiv pentru comunicări interne, postări pe social media sau materiale pentru evenimente, contribuind la imaginea companiei.
Azi sarbatorim 177 de ani de la nasterea lui Ion Creanga, autorul romanului “Amintiri din copilarie”, care a fost publicat in revista “Convorbiri literare”. De asemenea, primul numar al revistei a iesit din tipar tot intr-o zi de 1 martie, insa in urma cu 147 de ani. In plus, astazi se implinesc 204 ani de la aparitia pe lume a compozitorului Frederic Chopin. Cititi in materialul urmator mai multe informatii despre evenimentele importante care s-au petrecut in istorie in zilele de 1 martie. Citește articolul
Conținutul este despre cum imaginea României și a culturii sale este promovată pozitiv în lume, informații esențiale pentru departamentele care gestionează reputația publică și comunicarea externă a unei companii sau a țării.
Muzeul Civilizatiei Dacice si Romane din Deva a fost inclus recent pe lista obiectivelor promovate de portalul european Euromuse, unul dintre cele mai cunoscute din domeniu. Acest lucru inseamna ca toate informatiile despre institutie vor fi prezentate publicului in mai multe limbi europene, fiind actualizate regulat, in colaborare cu muzeele partenere din 28 de tari europene. Citește articolul
Deciziile guvernamentale referitoare la asistența medicală umanitară sau la campanii de achiziții publice pot fi relevante pentru imaginea publică a companiei și pentru comunicarea cu statul.
AvocatNet.ro va prezinta cele mai importante acte normative publicate in Monitorul Oficial din 27 februarie 2014. Citește articolul