Acest departament se ocupă cu comunicarea internă și externă. Un articol despre echinocțiul de toamnă, chiar dacă nu este direct legat de afaceri, poate fi folosit pentru a diversifica conținutul în newsletter-ele interne, postările pe rețelele sociale sau în alte materiale de comunicare, aducând o notă de interes general și informare culturală sau științifică pentru angajați sau public.
Astazi are loc echinoctiul de toamna, moment care marcheaza inceputul toamnei astronomice. Mai exact, pe 21 septembrie ziua este egala cu noaptea, incepand ca dupa aceasta data, zilele sa devina din ce in ce mai scurte, iar noptile mai lungi. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar fi interesat de acest articol pentru a comunica publicului și partenerilor externi despre inițiativele companiei de a promova inovații ecologice și de a contribui la dezvoltarea durabilă, construind astfel o imagine pozitivă și responsabilă.
Din dorinta de a transforma mediul inconjurator intr-un mediu curat si sustenabil, Carbon Solutions Global implementeaza si se implica intr-o serie de proiecte verzi, iar prin intermediul expertilor sai, a cunostintelor si experientei lor le externalizeaza know-how-ul. Un prim pas in acest sens il reprezinta transferul de tehnologie si cunostinte catre China, prin intermediul caruia Carbon Solutions Global se asigura ca inovatiile de mediu din Europa vor contribui la indeplinirea obiectivelor Chinei de reducere a emisiilor gazelor cu efect de sera. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar analiza cum astfel de campanii construiesc o imagine pozitivă pentru organizator, atrag atenția publicului și promovează brandul sau valorile companiei prin implicarea în evenimente culturale și educative.
Inscrierea in concursul "Tribut Valorilor Culturale Romanesti" a inceput deja, astfel ca poti avea sansa de a fi descoperit, de a inregistra debut artistic, de a fi promovat si de a primi burse care sa iti asigure progresul necesar in a deveni viitorul reprezentant al culturii romanesti. Inscrierea se poate face pana la data de 28 noiembrie 2013, respectand tema de concurs: dedicarea unui act cultural unei personalitati prezentate in campanie sau conceptului campaniei in sine, "Romani pentru o lume". Citește articolul
Departamentul de Relații Publice poate folosi acest tip de conținut în comunicările interne (de exemplu, newslettere pentru angajați) pentru a arăta că firma este preocupată de bunăstarea angajaților și a familiilor acestora. De asemenea, poate fi integrat în campanii externe care subliniază valorile companiei legate de familie și educație.
Vacanta de vara s-a sfarsit, iar locul ei a fost luat de toamna, care a adus cu sine inceputul unui nou an scolar. Este timpul rechizitelor, al trezitului de dimineata, al temelor si al altor asemenea lucruri care alcatuiesc viata de scolar. Citește articolul
Obiectivul principal al renovării este să evidențieze statutul firmei și să-i reconfirme imaginea pe piață. Acest departament se ocupă exact cu construirea și menținerea imaginii și reputației companiei, iar un sediu modern și sofisticat contribuie semnificativ la percepția publică și corporativă.
Sediul unei renumite firme de avocatura olandeze, BarentsKrants, care are si birou notarial, a capatat o imagine spectaculoasa, dupa ce a fost renovat si reamenajat. Rezultatul a aparut din folosirea design-ului modern intr-o cladire veche. Citește articolul
Participarea la un astfel de eveniment ajută la promovarea imaginii companiei, la construirea de relații cu alți lideri de afaceri și la menținerea legăturilor cu publicul extern relevant.
In perioada 25-26 septembrie, comunitatea de afaceri din Cluj si din regiunea centrala a tarii va avea cea mai importanta ocazie de a intalni potentiali colaboratori si parteneri de business, oferita de evenimentul Cluj Business Days, gazduit de Grand Hotel Italia. Citește articolul
Acest departament este interesat de întâlnirile la nivel guvernamental cu oameni de afaceri străini și discuțiile despre relațiile economice bilaterale, deoarece aceste evenimente influențează imaginea publică a țării și climatul de afaceri, relevante pentru comunicarea și reputația companiei.
Investitorii turci i-au transmis premierului Victor Ponta, aflat in vizita oficiala la Ankara, ca sunt interesati de conditiile in care si ei pot primi ajutor de stat conform normelor Uniunii Europene si i-au cerut acordarea unui astfel de ajutor, pentru dezvoltarea afacerilor in Romania. Citește articolul
Pentru companiile din sectorul agricol sau cele care au legături puternice cu acesta, monitorizarea discuțiilor despre politicile agricole europene este crucială pentru a înțelege viitoarele reglementări și pentru a comunica eficient cu publicul și părțile interesate.
Plata redistributiva ar putea fi acordata fermierilor romani care detin 5 - 30 ha, daca se adopta o propunere a Consiliului Ministrilor Agriculturii din Uniunea Europeana. Propunerea a fost facuta pentru Politica Agricola Comuna pe 2014 - 2020. La inceputul saptamanii viitoare, reprezentantii Romaniei se vor afla la Bruxelles pentru a noua runda de discutii a PAC. Citește articolul
Pentru a monitoriza deciziile și acțiunile guvernului care pot influența imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile și comunitatea.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 591 din 19 septembrie 2013 au fost publicate: Citește articolul
Inaugurarea unei noi piste și anunțurile despre investiții sunt evenimente importante pe care acest departament le folosește pentru a comunica cu publicul și a îmbunătăți imaginea aeroportului.
Aeroporturile din Romania au nevoie, in urmatorii zece ani, de cel putin 200-300 de milioane de euro pentru investitii in piste noi, terminale si infrastructura, a declarat, joi, presedintele Asociatiei Aeroporturilor din Romania (AAR), David Ciceo. Citește articolul