Articolul discută despre comunicarea publică a eforturilor de mediu ale companiei și promovarea imaginii acesteia ca fiind responsabilă, ceea ce este un rol cheie al relațiilor publice și afacerilor corporative.
Probabil ca ati auzit, vorbindu-se tot mai mult, despre schimbarile climatice, despre ce ar trebui facut pentru a le remedia efectele, insa si despre ce ar trebui facut pentru a-ti reduce propria amprenta de carbon. Aceasta notiune a fost definita pentru prima data, de catre Championne, ca „totalitatea gazelor cu efect de sera cauzate de catre o organizatie, un eveniment, un produs sau o persoana” . Dar ce legatura exista intre amprenta de carbon, sustenabilitate si eficienta unui business? Citește articolul
Acest departament ar fi interesat pentru a înțelege cum funcționează parlamentarii, care sunt regulile lor de conduită și interacțiune, și cum își desfășoară activitatea, mai ales în relația cu publicul și cu administrația, aspecte importante pentru imaginea și relațiile unei companii cu autoritățile și publicul larg.
Legea nr. 219/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputatilor si al senatorilor a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 411, din 8 iulie 2013. Citește articolul
Companiile din sectorul forestier sau cele care lucrează cu lemn ar putea dori să comunice public despre conformitatea lor cu noul cod și eforturile de a sprijini o piață transparentă.
Proiectul noului Cod Silvic, aflat in dezbatere publica, promite sa inabuseasca mafia forestiera prin schimbari de principiu ale sistemului, dar care vor scoate de pe piata cele peste 4500 de afaceri mici din industria forestiera. Citește articolul
Cum se descurcă guvernul cu banii europeni este o informație importantă pentru imaginea țării și pentru felul în care este percepută economia. Acest departament monitorizează astfel de știri pentru a înțelege mai bine contextul în care compania operează și pentru a comunica eficient cu partenerii și publicul.
Autoritatile de la Bucuresti isi aduna toate fortele pentru a accesa 6,5 miliarde de euro pana la finalul anului. Obiectivul este unul aproape imposibil de indeplinit, iar disperarea autoritatilor conduce la solutii greu de inteles: dau 6 milioane de euro pentru pregatirea personalului din aparatul de stat, apoi alte 7 milioane de euro pentru a angaja experti din privat. Citește articolul
Se referă la teme precum libertatea de exprimare și jurnalismul, importante pentru modul în care compania comunică public și își gestionează imaginea online.
European Law Students’ Association Iasi (ELSA Iasi) organizeaza, cu sprijinul Consiliului Europei, a doua editie a Scolii de Vara pe tema dreptului internetului - Internet Law Summer School. Evenimentul, care se adreseaza studentilor la drept, se va desfasura in perioada 18-25 august 2013 la Predeal si isi propune sa aduca in discutie una dintre problemele de actualitate ale acestui secol: Libertatea de Exprimare - de la offline la online. Citește articolul
Acest departament urmărește evoluțiile politice la nivel european. Informațiile despre îmbunătățirea transparenței și organizării alegerilor europene sunt importante pentru a înțelege contextul politic general și pentru a comunica eficient cu publicul și cu stakeholderii externi.
Candidatii la functia de Presedinte al Comisiei Europene trebuie sa isi prezinte programele politice in toate statele UE si sa sustina o serie de dezbateri publice, se arata intr-o rezolutie adoptata joi de eurodeputati, informeaza Parlamentul European pe adresa proprie de internet. Citește articolul
Se ocupă cu imaginea publică și comunicarea externă a companiei, iar raportarea emisiilor și angajamentul față de mediu pot contribui semnificativ la o reputație pozitivă și la statutul de lider în domeniu.
Marea Britanie este prima tara care a introdus obligativitatea raportarii emisiilor de carbon. Incepand cu aprilie 2013, cele mai mari 1800 de companii listate la Bursa din Londra vor trebui sa raporteze anual cu privire la emisiile de carbon. Citește articolul
Acest departament poate folosi articolul pentru a comunica mesaje despre susținerea educației și a familiilor, fie către angajați (prin comunicări interne), fie către publicul larg (pentru a construi o imagine pozitivă a companiei).
In mai putin de o luna, fiica mea va avea 3 ani. Imi amintesc cu destul de mare precizie cum la aceeasi varsta tatal meu petrecea, cu o rabdare infinita, zeci de minute in sir, aratandu-mi literele intr-o carticica mica, usor zdrentuita, cu spirala: Martinel invata ABC-ul. “A de la… avion, B de la… balon” – imi amintesc acest refren cu nostalgie. Legenda familiei mele spune ca la 4 ani citeam deja ziarul. Ca toate legendele, s-ar putea sa fie un pic inflorita. E cert insa ca, de cand ma stiu, iubesc sa scriu si sa citesc, ca este cea mai mare placere a vietii mele sa ma afund in visare in fata unor pagini cu scris maruntel, ca cititul (si de-abia mai apoi scrisul) a fost pentru mine cel mai drag refugiu, cea mai minunata alinare. Citește articolul
Știrile despre starea economică generală, performanța sectoarelor și impactul asupra locurilor de muncă sunt importante pentru comunicarea externă a companiei și pentru gestionarea imaginii publice.
Aproape o jumatate de milion de romani din industrie si sectoarele orizontale si-ar putea pierde locurile de munca pana la finalul anului, din cauza cresterii preturilor in sectorul energetic, avertizeaza Forumul Investitorilor Autohtoni (FIA). Citește articolul
Oferă context macroeconomic legat de salarii, util pentru comunicarea externă și înțelegerea percepției publice asupra remunerațiilor în diferite sectoare.
In luna mai 2013, castigul salarial mediu nominal net a fost de 1.611 lei, in crestere cu 50 lei (adica 3%) fata de luna aprilie, potrivit celor mai recente date furnizate de Institutul National de Statistica (INS). Citește articolul