Acest departament se ocupă de imaginea companiei și de relația acesteia cu publicul. O hotărâre judecătorească negativă, mai ales într-un caz cu clienții, poate afecta reputația și trebuie gestionată comunicarea.
Doi clienti Volksbank au castigat un proces impotriva bancii, reusind sa obtina anularea integrala a unui act aditional la contractul de credit, se arata intr-un comunicat al biroului de avocatura care i-a reprezentat. Potrivit deciziei instantei de judecata, banca este obligata sa returneze clientilor toate sumele de bani incasate in baza actului aditional si de asemenea, sa le plateasca daune morale. Citește articolul
Problemele de imagine generate de cozile la bănci și evenimentele importante la nivel național și internațional (vizita FMI) sunt subiecte de monitorizat pentru comunicarea externă și reputația companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament este responsabil cu gestionarea imaginii publice a companiei și ar trebui să comunice transparent pentru a răspunde acuzațiilor și a proteja reputația brandului.
Relatia dintre hipermarketuri si producatori, desi aparent reciproc avantajoasa, pare sa devina din ce in ce mai tensionanta. Producatorii reproseaza marilor lanturi de hipermarketuri ca practica o concurenta neloiala, ca fac abuz de putere si chiar de implementarea unor masuri "neortodoxe". Principalele probleme raman definirea pretului de achizitie si taxele percepute de retaileri. Citește articolul
Este o știre importantă de companie, care anunță o numire cheie în conducere și obiective strategice, un exemplu de comunicare corporativă și de gestionare a reputației.
Anamaria Cora, Partener Ernst&Young (EY), a fost desemnata lider al departamentului de Audit financiar incepand cu 1 iulie 2013. Anamaria preia astfel conducerea celui mai mare departament al companiei de la Garry R. Collins, care va ocupa pozitia de Country Professional Practice Director pentru Romania si Republica Moldova. Citește articolul
Arestarea angajaților unei bănci importante este o veste negativă care poate afecta imaginea companiei și necesită o comunicare atentă către public. De asemenea, știrile economice generale influențează percepția publică.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Modificările aduc clarificări în atribuțiile Ministerului Economiei privind dialogul cu mediul de afaceri, partenerii sociali și societatea civilă, fiind important pentru departamentul de Relații Publice să înțeleagă structura și canalele de comunicare cu autoritățile publice.
Hotararea Guvernului nr. 431/2013 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 47/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 420, din 10 iulie 2013. Citește articolul
Un astfel de conținut, care este cultural, amuzant și de interes general, poate fi folosit de departamentul de Relații Publice pentru comunicări interne, pentru a adăuga o notă de umor și cultură în rândul angajaților sau pentru a promova o atmosferă de comunitate și apreciere a valorilor culturale românești.
Retele de bucatarie nu sunt tocmai subiecte care isi au locul in paginile AvocatNet.ro. Facem astazi o exceptie, insa va promitem ca merita. V-ati gandit vreodata ca exista retete culinare... in versuri? Avocatul si epigramistul Pastorel Teodoreanu, fratele scriitorului Ionel Teodoreanu, a reusit sa explice in rime simpatice ce sunt sarmalele. Citește articolul
Articolul prezintă cum companiile își comunică eforturile de sustenabilitate și CSR prin rapoarte, ceea ce este vital pentru construirea unei imagini pozitive și pentru relația cu publicul și mass-media.
De ce in Romania vorbim despre dezvoltare durabila, atunci cand in lume se vorbeste despre sustenabilitate? Urmarim obiective diferite, facem lucrurile altfel decat restul lumii sau ne diferentiem doar prin vorbe? Citește articolul
Poate folosi aceste informații pentru a comunica intern către angajați sau extern, subliniind o cultură organizațională care sprijină familiile și contribuie la comunitate, îmbunătățind imaginea companiei.
Soare, distractie, plaja, aventura, vacanta! Vara e excelenta, e clar. Noi iti propunem sa profiti la maximum de acest superanotimp si sa alegi impreuna cu copilul tau un atelier de vacanta unde cel mic va avea ocazia sa invete tot felul de lucruri interesante, sa lege prietenii si sa-si descopere noi pasiuni. Avem mai jos idei pentru copii cu varste intre 3 si 15 ani. Nu ne mai ramane decat sa va uram distractie placuta! Citește articolul
Articolul menționează că umorul la locul de muncă poate contribui la îmbunătățirea imaginii companiei (brandul de companie) și la atragerea de noi clienți, aspecte importante pentru modul în care compania este percepută în exterior.
La nivel organizational, managementul stresului poate fi sustinut de o doza zilnica si sanatoasa de umor adaptat fiecarei culturi in parte. Umorul va contribui in mod vizibil la cresterea productivitatii si performantei angajatilor. Probabil unul dintre cele mai simple si usor de folosit instrumente, umorul ii poate ajuta pe manageri sa gestioneze mai bine anumite situatii limita, sa comunice mai eficient cu angajatii sau sa sporeasca creativitatea. Citește articolul