Modificările majore în administrația fiscală și lupta împotriva evaziunii fiscale influențează climatul de afaceri și percepția publică. Departamentul de Relații Publice ar trebui să monitorizeze aceste schimbări pentru a gestiona imaginea companiei și a comunica corect poziția acesteia în contextul noilor reglementări.
Directiile judetene ale finantelor publice vor fi desfiintate, iar in locul lor se vor infiinta directii regionale ale finantelor publice, institutii publice cu personalitate juridica, a caror arie de competenta va corespunde celor 8 regiuni de dezvoltare ale Romaniei. Ceea ce inseamna ca nu vor mai exista 42 de structuri la nivel national, ci doar 8. Proiectul de act normativ care prevede toate aceste modificari a fost adoptat miercuri de guvernanti si urmeaza sa intre in vigoare la momentul publicarii in Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament ar urmări comunicările instituțiilor publice (AFM) și modul în care sunt gestionate reclamațiile, deoarece reputația companiei poate fi influențată de felul în care este perceput un program la care participă sau de modul în care sunt abordate problemele publice.
Distribuirea tichetelor valorice alocate persoanelor fizice a fost finalizata recent, anunta Adminstratia Fondul pentru Mediu intr-un document de presa publicat pe site-ul propriu. Potrivit institutiei, au fost distribuite 17.000 de tichete la nivel national. Citește articolul
Tratează teme sensibile precum greșelile medicale și impactul legilor asupra sănătății, aspecte care pot influența imaginea publică și necesită comunicare strategică.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Articolul oferă un context important despre starea economiei, informație utilă pentru comunicarea companiei cu publicul și pentru a-și poziționa imaginea în peisajul economic general.
Deficitul bugetului general consolidat la sfarsitul lunii mai 2013 a fost de 1,05% din PIB, adica mai mic decat in luna precedenta cu 0,15%, se arata intr-un document de presa al Ministerului Finantelor Publice remis redactiei. Conform insitutiei, deficitul se incadreaza in limitele agreate cu organismele financiare internationale, fiind in linie cu deficitul prognozat pentru sfarsitul anului 2013. Citește articolul
Pentru a se asigura că toate comunicările companiei către public (reclame, postări online etc.) sunt potrivite și respectuoase în timpul unei zile de doliu național.
Miercuri este zi de doliu national, conform unui document de presa al Executivului remis recent redactiei noastre. Mai precis, institutia a adoptat un act normativ pentru declararea zilei de 26 iunie 2013 zi de doliu national pe teritoriul Romaniei, in memoria victimelor accidentului de circulatie din Muntenegru, in care au murit 18 cetateni romani. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de știri despre mișcările cheie de personal, cum ar fi cooptarea unui avocat de top, deoarece aceste evenimente contribuie la imaginea și reputația firmei în piață.
Catalin Baiculescu s-a alaturat ca avocat asociat echipei Tuca Zbarcea & Asociatii, incepand cu data de 22 iunie 2013, dupa ce timp de aproximativ cinci ani a detinut rolul de Co-Managing Partner si apoi pe cea de Deputy Managing Partner al Musat & Asociatii, potrivit unui comunicat remis redactiei. Citește articolul
Acest departament este interesat de orice știre pozitivă, premii sau recunoașteri care contribuie la construirea și menținerea unei imagini bune pentru companie.
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a fost recunoscuta, pentru a treia consecutiv, drept “Cea mai buna firma din Romania” la gala “European Women in Business Law 2013”, organizata la Londra de grupul editorial Euromoney Legal Media Group, a anuntat marti casa de avocatura intr-un comunicat de presa. Gala Euromoney premiaza casele de avocatura din Europa ce cultiva un mediu profesional ce sustine femeile care practica avocatura de afaceri, reunind reprezentante ale unora din cele mai prestigioase firme de pe continent. Citește articolul
Acest departament se asigură că imaginea companiei este prezentată corect și profesional în toate interacțiunile. Cărțile de vizită sunt o reprezentare fizică importantă a brandului, iar articolul le oferă opțiuni pentru a crea cărți de vizită care reflectă identitatea și calitatea companiei.
Cu totii stim cat de important este sa avem permanent la indemana carti de vizita, in special atunci cand interactionam in mod direct si frecvent cu clientii sau posibilii parteneri. Insa nu toti dam importanta faptului ca nu este suficient sa inmanam un simplu cartonas cu datele noastre de contact. Impresia pe care o carte de vizita o creeaza despre afacerea sau personalitatea celui care o inmaneaza, este mai mult decat importanta! Citește articolul
Discuțiile despre modificarea Constituției sunt evenimente publice importante și pot influența imaginea companiei sau relațiile cu partenerii, așa că departamentul trebuie să fie la curent cu aceste evoluții.
Proiectul de revizuire a Constitutiei a fost adoptat recent de o comisie speciala constituita in acest sens. Totusi, pentru ca revizuirea sa devina definitiva, propunerea trebuie sa parcurga mai multe etape, motiv pentru care am sintetizat astazi tot ce trebuie sa stiti despre acest proces. Citește articolul
Departamentul responsabil cu imaginea companiei ar putea folosi ocazia acestei zile pentru a arăta publicului că firma susține valori importante și se implică în comunitate.
Legea nr. 177/2013 privind declararea zilei de 14 mai Ziua dreptului international umanitar a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 349, din 13 iunie 2013. Citește articolul