O decizie majoră într-un proces cu o instituție de stat, mai ales una care afectează o întreagă industrie, poate influența imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile, fiind necesară o comunicare strategică.
Casa de Avocatura Ionescu si Sava a obtinut anularea in instanta a taxei claw-back pentru unul dintre primii 5 producatori de medicamente de pe piata locala anunta societatea de avocatura intr-un comunicat de presa. Taxa, in valoare de peste 15 milioane lei (aproximativ 3 milioane de euro), este aferenta trimestrului al 2-lea din 2012. Citește articolul
Articolul vorbește despre imaginea României în fața investitorilor străini și despre relația dintre companii și guvern, aspecte esențiale pentru reputația și comunicarea externă a firmei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament e interesat de cum este percepută compania în public și de modul în care comunică despre respectarea valorilor de egalitate și nediscriminare, inclusiv cum evită stereotipurile de gen în publicitate.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati a fost republicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 326, din 5 iunie 2013. Citește articolul
Gestionează imaginea publică și comunicarea cu toate părțile interesate (clienți, angajați, presă) într-o situație de criză majoră, cum ar fi insolvența.
49% dintre companiile ce intra in insolventa au ca principala cauza supraindatorarea, potrivit unei analize efectuate de Casa de Insolventa Transilvania, liderul pietei de insolventa din Romania, pe un esantion de companii de dimensiuni medii sau mari ce au intrat in insolventa in ultimii 2 ani. Greselile de management si scaderea consumului vin pe locurile 2 si 3 intr-un clasament al cauzelor insolventei si se regasesc fiecare in 43% dintre cazuri. Citește articolul
Acest departament urmărește evenimentele importante din țară, mai ales cele legate de autorități și de sistemul de justiție, pentru a înțelege cum pot fi afectate imaginea companiei sau relațiile cu statul și publicul.
Augustin Zegrean a fost reales in functia de presedinte al Curtii Constitutionale a Romaniei pentru un mandat de 3 ani, anunta recent institutia intr-un document de presa publicat pe site-ul propriu. Intre timp, hotararea care stabileste acest lucru a fost si publicata in Monitorul Oficial. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea publică a companiei. Modul în care angajații cheie se prezintă, mai ales în interacțiunile externe, contribuie la reputația și percepția generală a companiei.
Oricat de surprinzator ar parea, realizam ca in ziua de azi, definitia oferita de catre Dex cuvantului haina sau oricarui sinonim al sau, imbracaminte, vestimentatie, este cu mult depasita. Rolul primordial al hainelor, acela de a acoperi a ramas undeva in negura vremurilor. Azi, haina spune o intreaga poveste despre subiectul imbracat, mai mult chiar decat ai putea afla dintr-o simpla conversatie. Citește articolul
Anunțul unei școli de vară contribuie la imaginea bună și la promovarea firmei organizatoare. Departamentele de Relații Publice caută mereu idei și bune practici pentru a comunica eficient despre activitățile companiei și a-i construi o reputație solidă.
Societatea Civila de Avocati Ionescu si Sava organizeaza, in perioada 30 iunie - 05 iulie 2013, Scoala de Vara “Avocatura: intre meserie si vocatie”, eveniment care se adreseaza studentilor la Drept, absolventi ai anului 3 de studiu, si care va avea loc la Poiana Brasov, Pensiunea Heraldic Club. Citește articolul
Departamentul monitorizează știrile referitoare la companii publice (precum CFR) și posibilele scandaluri, deoarece acestea pot afecta reputația și imaginea publică a organizației sau a sectorului.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Articolul abordează cum să-ți construiești și să-ți protejezi imaginea publică, inclusiv cum să gestionezi situațiile dificile și să fii în centrul atenției, teme importante pentru comunicarea companiei.
Desi nu e tocmai viziunea corecta. Pentru ca, mai intai de toate, viitorul ar trebui sa fie legat de persoana ta, nu de afacerile tale. Apoi, pentru ca limitele ne dau prilejul sa fim mai buni ca altii. Citește articolul
Oferă context pentru comunicarea publică sau implicarea în discuțiile despre probleme sociale și de sănătate publică, putând influența imaginea și relațiile companiei cu publicul și autoritățile.
Numarul mare de droguri noi aparute in 2012 reprezinta o provocare pentru actiunile UE de combatere a drogurilor ilegale si de reducere a dependentei, informeaza Comisia Europeana intr-un document de presa publicat pe site-ul propriu. Citește articolul