Acest departament trebuie să știe cum comunică autoritățile și care sunt planurile mari ale guvernului (precum regionalizarea), pentru a înțelege mai bine contextul public și pentru a adapta strategiile de comunicare ale companiei.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a lansat recent un nou portal web dedicat procesului de regionalizare-descentralizare , anunta institutia pe site-ul propriu. Sectiunea va cuprinde informatii actualizate permanent despre cadrul organizatoric si legislativ al procesului de regionalizare-descentralizare, dar si fisiere foto-video cele mai recente declaratii publice ale reprezentantilor ministerului pe aceasta tema. Citește articolul
Comunicarea publică privind vânzarea companiei este crucială pentru a menține încrederea clienților, angajaților și a pieței, mai ales când procesul este coordonat de o casă de insolvență, chiar dacă societatea nu este în procedură juridică.
Casa de Insolventa Transilvania (CITR), coordonatorul echipei de negociere pentru vanzarea Blue Air, va desemna vineri compania care va achizitiona operatorul de zbor, dupa ce au fost depuse doua oferte finale de preluare a business-ului Blue Air. Castigatorul desemnat de CITR va trebui ulterior aprobat de catre creditori si actionari inainte de a se face efectiv transferul business-ului. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a companiei și de relațiile cu diverse entități. Articolul este relevant pentru că vorbește despre crearea unui mediu de afaceri prietenos și despre eforturi de atragere a investitorilor, aspecte ce țin de promovarea și reputația regională sau corporativă.
Romania este un important hub in regiune si detine atuurile pentru a fi in continuare atractiva pentru investitorii straini. Zonele cu potential includ energia regenerabila, agricultura, IT si industria auto, insa infrastructura insuficient dezvoltata si birocratia inca reprezinta probleme importante in relatie cu investitorii straini ce vor sa isi stabileasca subsidiare aici. Acestea sunt cateva dintre concluziile "RSM Balkans Mini Group Meeting", ce a avut loc saptamana aceasta la Bucuresti, in organizarea RSM Scot si cu participarea firmelor RSM din regiune. Citește articolul
Acest departament monitorizează astfel de anunțuri pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a înțelege cum sunt percepute știrile despre piața de capital și tranzacțiile cu acțiuni.
Fondul Proprietatea (FP) a vandut 1,11% din actiunile OMV Petrom (SNP), din pachetul de 1,77% pe care intentiona sa il cedeze, la un pret cu 6% sub piata, incasand astfel 246,6 milioane lei (56,8 milioane euro). Citește articolul
Știrile despre economia națională, rolul statului în economie (privatizări, fonduri) și performanța sectorului privat sunt utile pentru comunicarea externă, relațiile cu guvernul și construirea imaginii publice a companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Dezvoltarea abilităților de leadership pentru a comunica viziunea companiei, a gestiona reputația și a influența publicul (intern și extern) este fundamentală pentru succesul acestui departament.
A ramas mai putin de o saptamana pana la deschiderea celei de-a doua editii a evenimentului „Leadership Summit”, care va avea loc in 22 mai, la Alexander Events Hall. Probabil cel mai important eveniment dedicat leadership-ului din Romania, care aduce impreuna opt dintre cei mai buni speakeri din Romania: Adrian Florea, Andy Szekely, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Diana Vitan, Bogdan Comanescu, Eusebiu Burcas si Sorina Bradea. Citește articolul
Articolul reflectă dezbaterile publice și viziunea experților asupra politicii fiscale, informații utile pentru înțelegerea contextului economic general și pentru comunicarea externă a companiei, inclusiv în relația cu autoritățile.
Am citit sau ascultat de curand o analiza interesanta (nu mai imi amintesc unde si cand, imi cer scuze autorului), in care erau comparati eroii din filmele anilor ’70-’80 (perioada in care a copilarit si subsemnatul) cu cei ai copiilor din zilele noastre. Citește articolul
Lansarea brandului național și gestionarea scandalurilor de siguranță alimentară sunt aspecte cheie pentru acest departament, care se ocupă de comunicarea publică și de construirea unei imagini pozitive a companiei.
Saptamanalul de afaceri Business Review organizeaza pe 27 mai la Hotel Ramada Plaza din Bucuresti, evenimentul Focus on Agriculture. Invitatii editiei din acest an vor pune pe masa discutiilor problemele existente ale fermierilor, investitorilor si profesionistilor din domeniul agricol, ce necesita solutii rapide si eficiente. Citește articolul
Orice anunț public, mai ales făcut de o persoană importantă, este urmărit de acest departament pentru a vedea cum poate afecta imaginea companiei sau relațiile cu partenerii și publicul.
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de participare mai putin restrictive, precizand ca vina nu apartine Ministerului Transporturilor. Citește articolul
O tranzacție majoră precum o achiziție trebuie comunicată corect publicului, partenerilor și angajaților, iar acest departament se ocupă de reputația companiei.
Kinecto International, parte din Tempo Creative Group, a fost achizitionata de reteaua globala de media si comunicare digitala Aegis Media, in cadrul unei tranzactii a carei valoare totala este de aproximativ 5 milioane euro, in functie de indeplinirea anumitor indicatori financiari. Compania Kinecto International a fost asistata de avocati ai Tuca Zbarcea & Asociatii, a anuntat miercuri casa de avocatura. Citește articolul