Deoarece articolul este un interviu cu o persoană publică ce discută despre cultură, patriotism și o campanie națională, departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar fi interesat. Acest tip de conținut îi ajută să înțeleagă cum celebritățile comunică despre subiecte de interes național și social, putând folosi aceste informații pentru a-și calibra propriile mesaje și strategii de comunicare externă, reputație și implicare în comunitate.
Fiica a directorului Muzeului de Literatura din Bucuresti, inca de mic copil il insotea pe tatal sau, Dan Alexandru Condeescu, in strainatate la expozitiile literare dedicate lui Nichita Stanescu sau Lucian Blaga. A avut astfel sansa de a creste intr-un mediu cultural care a ajutat-o sa devina omul care este astazi. A ales sa practice actoria si nu avocatura, cum si-ar fi dorit tatal sau initial. Ada Condeescu are 24 de ani si este cunoscuta atat la nivel national, cat si international, pentru talentul sau actoricesc extraordinar. Un interviu despre profilul cultural din Romania si despre factorul declansator care a facut sa urmeze aceasta cale a culturii. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative ar urmări acest tip de știri pentru a identifica evenimente comunitare relevante, oportunități de sponsorizare sau pentru a înțelege cum sunt comunicate publicului inițiativele care vizează familiile și copiii, și cum pot fi integrate în strategia de comunicare a companiei.
Dubla campioana mondiala si europeana, fosta gimnasta Corina Ungureanu, va da "desteptarea" la Academia de joaca, de Ziua Copilului – 1 Iunie. Sportiva ii va pregati pe cei aflati in Parcul Tineretului (intrarea dinspre Colegiul National Gh. Sincai), incepand cu ora 11.00, pentru o zi plina de surprize. Alaturi de ea Corina Ungureanu va veni si Georgiana Drumen, actrita de 14 ani, care a jucat in serialul "Pariu cu viata" si a cantat in trupa "Lala Band". Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea companiei. Respectarea drepturilor copiilor și evitarea situațiilor neplăcute în acest sens este crucială pentru o reputație bună și o percepție pozitivă în rândul publicului și al partenerilor.
Drepturile copilului sunt precizate clar intr-o Conventie ratificata de majoritatea statelor de pe glob. Documentul a fost adoptat la 20 noiembrie 1989 de catre Adunarea Generala a Natiunilor Unite si reprezinta un set de standarde si obligatii universal valabile in ceea ce priveste ingrijirea si ocrotirea copiilor. Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea și comunicarea companiei, atât intern, cât și extern. Un articol care abordează teme universale precum copilăria, natura și bucuriile simple, poate fi valorificat în strategiile de comunicare pentru a arăta o latură mai umană și mai apropiată a companiei, pentru a inspira angajații sau pentru a îmbunătăți moralul intern, contribuind la o percepție pozitivă și la construirea unor relații autentice.
Astazi e zi de spus povesti. E ziua in care putem scoate la iveala copilul din sufletul nostru, nestingheriti si fara ca nimeni sa ne reproseze asta. E ziua in care putem fi nostalgici si in care putem zambi strengareste, ca pe vremuri. Asadar, ce spuneti daca ne-aducem aminte de copiii ce-am fost odata? Citește articolul
Acest departament monitorizează deciziile și recomandările la nivel european care influențează economia și mediul de afaceri, pentru a înțelege contextul în care operează compania și pentru a comunica eficient cu publicul și partenerii.
Comisia Europeana a elaborat, recent, un set de recomandari pentru 23 de state membre ale UE si pentru zona euro, oferind indrumari cu privire la politica economica si bugetara pentru 2013-2014, anunta institutia pe site-ul propriu. Aceste recomandari sunt rezultatul unei analize economice riguroase care a vizat fiecare stat membru al UE, pornind de la planurile de reforma economica si bugetara prezentate de guvernele nationale in luna aprilie. Citește articolul
Arată cum comunică instituțiile publice și organizațiile (Consiliul Elevilor), cum gestionează crizele de imagine sau presiunea publică și cum răspund cerințelor. E util pentru a învăța cum să gestionezi relațiile cu publicul și părțile interesate.
Cheltuielile de transport ale elevilor navetisti vor putea fi decontate in perioada urmatoare, dupa ce autoritatile au deblocat 50 milioane de lei in acest scop, anunta Ministerul Educatiei Nationale pe site-ul propriu. Conform institutiei, o parte din bani se afla deja in conturile inspectoratelor scolare generale, urmand ca restul sa se vireze in cel mai scurt timp. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care este percepută compania și țara de origine pe piețele externe. Faptul că 'Românii sunt foarte iubiți în Algeria' este o informație valoroasă pentru construirea unei imagini pozitive și a unor relații bune cu partenerii locali.
Statul algerian investeste 220 de miliarde de euro intr-un ambitios program de dezvoltare si doreste implicarea companiilor romanesti. Printre altele, programul prevede construirea de la zero a patru orase, mii de km de cale ferata si autostrazi, aeroporturi si sute de spitale. Citește articolul
Relațiile Publice sunt interesate de evenimente publice care pot genera vizibilitate pozitivă și pot arăta implicarea companiei în comunitate, așa cum este cazul acestei 'Academii de Joacă' cu scop educativ și recreativ.
Asociatia Nonguvernamentala "Construieste viitorul" si Primaria Municipiului Bucuresti - Directia Cultura, Invatamant, Turism - dau startul la distractie de Ziua Copilului, 1 iunie, in Parcul Tineretului (intrarea dinspre Liceul Gheorghe Sincai), incepand cu ora 11.00, in cadrul celui mai mare eveniment dedicat interactiunii copil-parinte, „Academia de Joaca”. Citește articolul
Acest departament urmărește discuțiile publice și acțiunile autorităților legate de comisioanele bancare, deoarece acestea pot afecta în mod direct imaginea companiei sau relațiile cu partenerii și clienții.
Comisioanele interbancare aplicate la tranzactiile cu carduri in sistemele VISA si MasterCard sunt printre cele mai mari din Europa, se arata in raportul unei investigatii sectoriale desfasurate de Consiliul Concurentei pe piata serviciilor de plati bancare din Romania, anunta institutia intr-un document de presa. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care compania este prezentată publicului și presei. Un eveniment precum 'Studentul Anului' oferă o platformă excelentă pentru promovarea parteneriatelor, valorilor companiei și implicării în susținerea educației, contribuind la o imagine corporativă puternică.
Castigatorii competitiei care premiaza cei mai buni studenti din Romania au fost anuntati marti, 28 mai, in cadrul celei de-a X-a editii a Galei Premiilor Studentul Anului, organizata de Voluntari pentru Idei si Proiecte. Evenimentul i-a reunit la sala ArCuB pe finalistii celor cinci categorii de concurs cu profesionistii si liderii de opinie din domeniu. Citește articolul