Participarea la un astfel de eveniment important, cu 'nume sonore ale industriei online', oferă oportunități de networking, de a cunoaște noile tendințe și de a gestiona imaginea publică a companiei prin asocierea cu liderii din domeniu.
Organizatorii Conferintelor Nationale de E-Commerce ofera 10 invitatii gratuite care permit accesul la toate modulele din cele doua zile de eveniment, respectiv 27 si 28 Mai 2013, celor care sunt cu adevarat interesati sa participe si isi motiveaza cat mai bine solicitarea. Citește articolul
Declarațiile publice ale miniștrilor despre probleme sensibile (corupție) și subiectele economice generale pot influența imaginea publică a companiei și necesită o comunicare atentă și gestionarea reputației.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament este interesat să cunoască deciziile guvernului privind educația și politicile publice, deoarece acestea pot influența modul în care compania se raportează la societate și la autorități, precum și strategia sa de comunicare externă.
Aproape 3 milioane de locuri vor fi disponibile in invatamantul de stat in anul scolar si universitar 2013-2014, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Astfel, in invatamantul preuniversitar de stat vor fi aproape 2,8 milioane de locuri la nivel national, iar pentru invatamantul superior statul pune la dispozitie peste 100.000 de granturi. Citește articolul
Înțelegerea modului în care funcționează instituțiile UE este importantă pentru a gestiona relațiile cu autoritățile europene, a comunica eficient despre impactul politicilor europene și a naviga pe scena publică europeană, aspecte esențiale pentru reputația și imaginea companiei.
Asociatia Europeana a Studentilor in Drept, ELSA Iasi a organizat, in perioada 15-17 mai 2013, o vizita de studiu institutionala in Bruxelles, „capitala” Uniunii Europene. Din grupul de paisprezece participanti au facut parte zece studenti ai Facultatii de Drept din cadrul Universitatii “Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, membri ELSA Iasi, trei studenti ai Facultatii de Drept, Universitatea de Vest din Timisoara si o studenta a Facultatii de Drept, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice urmărește evenimentele care pot îmbunătăți reputația companiei, oferă vizibilitate partenerilor și sponsorilor și facilitează comunicarea cu publicul larg și cu alte părți interesate.
Cu scopul de a rasplati cei mai buni studenti din tara pentru performantele si cunostintele lor in cinci domenii reprezentative, cea de-a X-a editie a Galei Premiilor Studentul Anului se va desfasura anul acesta la sala ArCuB din Bucuresti, pe 28 mai. Citește articolul
Pentru că prezintă un eveniment public de succes care promovează o imagine pozitivă și angajamentul față de comunitate, fiind util pentru strategii de comunicare și reputație.
Peste 1500 de participanti s-au antrenat in aer liber, in diferite sesiuni de Group Fitness, conduse de cei mai buni profesionisti nationali si internationali, in cadrul Festivalului de Fitness de la Bucuresti, organizat in 19 mai de World Class, in colaborare cu Green Revolution si scoala de fitness MOVE ON. Evenimentul s-a desfasuratat in centrul orasului, in Piata Victoriei , iar intrarea a fost libera. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului social și economic al zonelor unde compania este prezentă sau vrea să se extindă, pentru a comunica mai bine cu publicul și a gestiona imaginea companiei la nivel regional.
Viitoarele regiuni de dezvoltare se vor baza pe sustinerea catorva poli socio-economici, reprezentati prin judete foarte bine dezvoltate, care vor avea misiunea de a sustine si zonele sarace. Business24 prezinta harta bunastarii si a saraciei in Romania, in functie de viitoarea impartire administrativ-teritoriala. Citește articolul
Discuțiile despre probleme economice, inegalitate socială și, mai ales, despre licitații cu probleme pot afecta imaginea publică a unei companii. Acest departament trebuie să știe ce se discută în spațiul public pentru a gestiona mesajele și reputația firmei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
O vizită a managerului companiei, însoțit de un ministru, este un eveniment important care atrage atenția presei și a publicului larg. Acest departament se ocupă cu comunicarea externă și imaginea companiei, asigurându-se că informațiile despre vizită sunt prezentate corect și contribuie la o percepție pozitivă.
Complexul Energetic Oltenia ar putea construi, de anul viitor, mai multe parcuri fotovoltaice in zonele depozitelor de zgura si cenusa inchise in ultimii ani, care sa permita companiei sa devina producator de energie si in acest domeniu, a anuntat managerul privat al unitatii, Laurentiu Ciurel. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care se comunică public o achiziție majoră și cum este percepută în piață, atât de clienți, cât și de parteneri.
Wolf Theiss a asistat Aegis Media, unul dintre principalii jucatori mondiali din domeniul media si comunicare digitala, in procesul de achizitie a societatii Kinecto International, anunta casa de avocatura intr-un comunicat de presa. Citește articolul