Pentru a menține o imagine bună a companiei și a gestiona comunicarea cu publicul, acest departament trebuie să fie la curent cu modul în care firma informează consumatorii și cu noile structuri de contact ale Protecției Consumatorului.
Pana acum, numarul de telefon la care consumatorul putea suna pentru a face sesizari sau reclamatii era 0800.080.999, apelul fiind gratuit din reteaua Romtelecom. Acest numar a fost schimbat recent, printr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial, care stabileste, totodata, ca apelul catre noul numar va fi taxat la tarif normal in toate retelele de telefonie. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat să știe ce subiecte sunt la modă și ce atrage atenția publicului. Aceste date îi ajută să creeze comunicate de presă, campanii sau mesaje care să fie relevante și să rezoneze cu interesele oamenilor, îmbunătățind astfel imaginea companiei și relația cu publicul.
In 2012, cele mai populare cautari arata interesul in crestere pentru divertisment, personalitati, fotbal, dar si curiozitati legate de “cum se face?” sau “ce este?”, conform Zeitgeist realizat de Google, studiu care arata tendinte bazate pe cautari. Citește articolul
Urmărește astfel de analize pentru a înțelege climatul economic și social, ceea ce ajută la adaptarea mesajelor publice ale companiei și la gestionarea imaginii acesteia în contextul pieței muncii și al economiei.
Angajatorii romani se asteapta la o crestere modesta pentru primul trimestru al anului viitor, desi criza euro inca mai are capacitatea de a influenta piata muncii din Romania, potrivit studiului Manpower privind Perspectivele angajarii de forta de munca lansat marti. Dintre cei 635 de angajatori intervievati, 17 la suta se asteapta sa creasca angajarile, iar marea lor majoritate sa isi mentina nivelurile de personal pentru primul trimestru. Dupa ajustarea datelor, pentru a reflecta variatia sezoniera, Previziunea Neta de Angajare se ridica la un modest + 7%. Intentiile de angajare scad cu 3 puncte procentuale comparativ cu trimestrul anterior si cu 5 puncte procentuale comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Citește articolul
Acest departament urmărește deciziile guvernamentale legate de susținerea socială, în special pentru grupuri defavorizate. Aceste informații pot fi utile pentru comunicarea publică a companiei, pentru a arăta implicarea socială sau pentru a identifica parteneriate cu organizații care sprijină veteranii.
Hotararea Guvernului nr. 1171/2012 privind stabilirea cuantumului ajutorului anual pentru acoperirea unei parti din costul chiriei, energiei electrice si energiei termice pentru nevoi casnice, cuvenit veteranilor de razboi si vaduvelor de razboi, precum si accidentatilor de razboi in afara serviciului ordonat a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 825, din 7 decembrie 2012. Citește articolul
Ajută la înțelegerea cum factorii economici negativi și instabilitatea politică influențează încrederea în mediul de afaceri și percepția publică, aspecte importante pentru comunicarea corporativă.
Sectorul de stat trebuie sa urmeze un proces de restructurare, asa cum s-a intamplat in mediul privat, afirma Ahmed Hassan, country leader Deloitte pentru Romania si Moldova, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro. Citește articolul
Acest departament trebuie să fie la curent cu evenimentele politice și economice majore pentru a ști cum să comunice cu publicul și cu partenerii de afaceri, adaptând mesajele companiei la contextul general.
Alegerile parlamentare de duminica nu pun imediat presiune pe cursul valutar, dar in perioada urmatoare, acesta va fi influentat in mod direct de stabilitatea pe care o va crea sau nu, noua echipa guvernamentala si de modul in care aceasta va negocia cu FMI un nou acord de tip preventiv. Citește articolul
Este important pentru acest departament să fie la curent cu deciziile guvernului privind sprijinul social, mai ales pentru grupuri cu vizibilitate publică precum veteranii. Aceste informații ajută la înțelegerea contextului social și la formularea strategică a mesajelor companiei către public sau autorități.
Ajutorul anual acordat veteranilor de razboi si vaduvelor de razboi pentru acoperirea unei parti din costul chiriei, energiei electrice si energiei termice va fi majorat cu 30 de lei, dupa ce un act normativ ce prevede acest lucru a fost publicat recent in Monitorul Oficial. Concret, acest ajutor va creste de la 200 de lei la 230 de lei. Citește articolul
Departamentul de relații publice este interesat deoarece articolul vorbește despre rolul important al României într-un for european (președinția, organizarea conferinței) și despre cum aceste acțiuni contribuie la imaginea și credibilitatea țării și a instituției pe plan internațional.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 76/2012 privind aderarea Oficiului National al Registrului Comertului la Forumul European al Registrelor Comertului, stabilirea unor masuri privind derularea fondurilor financiare pentru desfasurarea conferintelor anuale ale Forumului European al Registrelor Comertului organizate de Romania, precum si pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 41/1994 privind autorizarea platii cotizatiilor la organizatiile internationale interguvernamentale la care Romania este parte a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 809, din 3 decembrie 2012. Citește articolul
Departamentul de relații publice ar fi interesat să știe despre evenimente caritabile de acest gen pentru a identifica oportunități de a se implica, a-și promova imaginea pozitivă în comunitate sau a-și asocia brandul cu cauze nobile. Organizarea sau susținerea unui astfel de eveniment contribuie la o bună imagine publică a companiei.
Andra - Cristina este o fetita in varsta de 8 anisori diagnosticata cu leucemie limfoblastica acuta grava,chimioterapie, neutropenie febrila severa, convulsii recurente, stomatita ulceronecrotica, atrofie corticaladifuza, hipogamaglobulinemie secundara si epilepsie, motiv pentru care si-a petrecut o buna parte din cei mai frumosi ani ai vietii in spital. Fara noi Andra nu va putea ajunge niciodata la adolescenta. Cum o puteti ajuta? Citește articolul
Acest departament urmărește evenimente și asociații cu impact pozitiv în societate, care pot oferi oportunități de parteneriat sau pot servi drept inspirație pentru campanii de relații publice, îmbunătățind imaginea companiei în ochii publicului.
Arta nu musca. La propriu si la figurat. La propriu, pentru ca "Arta nu musca" este o asociatie cu acte in regula care promoveaza antreprenoriatul artistic in Romania. La figurat, pentru ca este mai mult decat o metafora draguta. De fapt, sintagma "arta nu musca" transmite un singur mesaj: arta chiar nu musca, nu va fie frica s-o cultivati, s-o promovati, s-o iubiti. Citește articolul