Acest departament urmărește evenimente și asociații cu impact pozitiv în societate, care pot oferi oportunități de parteneriat sau pot servi drept inspirație pentru campanii de relații publice, îmbunătățind imaginea companiei în ochii publicului.
Arta nu musca. La propriu si la figurat. La propriu, pentru ca "Arta nu musca" este o asociatie cu acte in regula care promoveaza antreprenoriatul artistic in Romania. La figurat, pentru ca este mai mult decat o metafora draguta. De fapt, sintagma "arta nu musca" transmite un singur mesaj: arta chiar nu musca, nu va fie frica s-o cultivati, s-o promovati, s-o iubiti. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative poate folosi informația despre acest program pentru a comunica public angajamentul companiei față de sănătatea angajaților și a societății, îmbunătățind imaginea publică și reputația corporației.
Programul National de screening pentru depistarea cancerului de col uterin este functional inca din 1 septembrie, iar pana in prezent, aproximativ 40.000 de femei au fost testate gratuit in cadrul programului. Vezi in articol ce conditii trebuie indeplinite, precum si ce pasi trebuie sa urmezi pentru a face gratuit testul. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care compania este percepută în public și de construirea unei imagini pozitive. Sprijinirea unei cauze sociale, cum este cea prezentată în articol, poate fi o modalitate excelentă de a comunica valorile companiei, de a demonstra empatie și implicare în viața comunității, aspecte care pot fi ulterior promovate în campanii de relații publice.
Am intalnit-o intr-o seara la capatul unui drum de cateva ore, facut intr-un cu totul alt scop. Mi-a zambit si m-a salutat, intreband daca o mai cunosc. Chipul ei imi parea familiar dar, trecusera cativa ani si am fost nevoit sa fac un efort pentru a o recunoaste. Tot nu eram sigur, iar intrebarile ei ma faceau sa ma simt oarecum rusinat. Trebuia sa o recunosc, iar, in ciuda oricaror scuze create in mintea mea, simteam ca nu era momentul pentru nicio justificarea. Eram doar retinut si i-am zambit, apoi m-am apropiat, oarecum aproband, dorind sa fac un gest familial. S-a ridicat tremurand si m-a imbratisat, sprijinita intr-o mana de masa care era in apropiere, iar eu i-am raspuns, incercand sa ignor greutatea cu care s-a ridicat de pe scaun. In spatele zambetului pe care il afisa, avea un chip trist, dar bucuria revederii era una autentica. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative poate fi interesat să înțeleagă contextul alegerilor pentru a gestiona comunicarea internă cu angajații și, eventual, externă, legată de importanța participării la vot și rolul civic al companiei.
Dupa o luna de zile de campanie electorala, cetatenii romani cu drept de vot sunt chemati din nou la urne, de aceasta data pentru a-si alege reprezentantii in Parlament pentru urmatorii 4 ani. Si, desi suntem la al treilea scrutin organizat in acest an (dupa alegerile locale din 10 iunie si referendumul din 29 iulie), regulile votarii sunt altele de fiecare data. Motiv pentru care AvocatNet.ro a pregatit un ghid complet cu tot ce trebuie sa stim pentru votul de duminica: cum arata buletinele de vot, cine poate vota si unde, ce acte se prezinta la sectia de vot, precum si ce sanctiuni se aplica celor care nu respecta legea. Citește articolul
Acest departament monitorizează percepția publică și a investitorilor, iar știrile despre piața bursieră și listările de companii influențează imaginea și strategia de comunicare a firmei, mai ales în contextul companiilor de stat.
Bursa de la Bucuresti, al carei rulaj zilnic rareori depaseste suma de 10 milioane de lei, a fost lovita in 2012 de plecarea a trei mari jucatori de pe piata de brokeraj. Citește articolul
Înțelege contextul economic și politic general pentru a comunica eficient cu publicul, a gestiona relațiile cu diverse părți interesate și a-și proteja reputația.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Contextul economic general este important pentru a comunica eficient cu publicul, mass-media și alți parteneri, adaptând mesajele companiei la realitatea pieței.
Produsul Intern Brut, serie ajustata sezonier, a fost de peste 150.000 milioane lei in trimestrul III 2012, in scadere cu 0,5% fata de trimestrul II din 2012, potrivit datelor publicate recent de Institutul National de Statistica (INS). Cele mai mari reduceri s-au inregistrat in agricultura, administratie publica si aparare, in invatamant si in sanatate si asistenta sociala. Citește articolul
Acest departament poate folosi informațiile despre procesul electoral pentru a comunica intern sau extern despre importanța votului, consolidând imaginea companiei ca o entitate responsabilă social și implicată în comunitate.
Duminica, 9 decembrie, alegatorii isi vor putea exercita dreptul de vot, pe parcursul a 14 ore, si doar in baza unui document de identitate valabil. Aflati din articolul urmator cum se procedeaza la sectia de votare in ziua alegerilor, dar si ce se intampla daca alegatorul nu poate vota singur. Citește articolul
Acest departament poate fi interesat de povești inspiraționale ale liderilor din mediul de afaceri și de modul în care aceștia își construiesc o reputație și o prezență în piață, atât din perspectiva corporatistă, cât și antreprenorială.
Cristina Ghica, 33 ani, a creat in 2009 o casa de avocatura tip boutique, dupa cativa ani de experienta ca jurist in companii mari din domeniul bancar si imobiliar. Wall-Street.ro va prezinta povestea ei si felul in care si-a creat propriul business in domeniu. Citește articolul
Monitorizează știrile publice despre decizii guvernamentale și plăți sociale importante, pentru a înțelege climatul de comunicare publică și reacțiile sociale.
Aproape 5.500 de revolutionari isi vor primi, pana la finalul anului, indemnizatiile restante, anunta Casa Nationala de Pensii Publice pe site-ul propriu. Suma totala de plata se ridica la 160 milioane lei. Citește articolul