Modul în care Uniunea Europeană își proiectează imaginea și interesele la nivel global poate influența percepția publică și relațiile corporative ale unei companii europene sau care activează în UE.
In vremuri de criza, suntem cu totii mai atenti la cheltuieli. Renuntam la ceea ce nu este absolut necesar si investim in viitor. Aceasta este si abordarea Uniunii Europene, informeaza Comisia Europeana. Propunerea de buget inaintata de Comisie vizeaza intocmai investitiile si masurile menite sa asigure cresterea economica in viitor, aducandu-le contribuabililor si mai multe beneficii. Este vorba de un buget cu adevarat european - un buget pentru integrare. Citește articolul
Urmărește știrile despre premii și recunoaștere în industrie, precum și modul în care alte companii își comunică succesul, parteneriatele și viziunea, pentru a învăța și a-și îmbunătăți propria imagine și comunicare.
EximBank a fost desemnata banca anului pe segmentul corporate - Corporate bank of the year – distinctie decernata in cadrul celei de-a 12-a editii a Galei "Financial Leaders’ Hall of Fame", organizata de publicatia Business Arena Magazine. Citește articolul
Este important să înțeleagă contextul politic și economic european pentru a gestiona relațiile externe ale companiei și a comunica eficient cu publicul sau cu instituțiile, adaptându-și mesajele la evoluțiile majore.
In ultima versiune de buget, propusa de Presedintele Consiliului European, Herman Van Rompuy, Agricultura si Coeziunea castiga aproape 19 miliarde de euro, in timp ce marele perdant este Competitivitatea, al carui buget s-a redus cu mai mult de 13 miliarde de euro. Citește articolul
Așteptările fermierilor de la viitorul guvern și implicarea în dezbateri publice sunt relevante pentru gestionarea imaginii și a relațiilor cu publicul și autoritățile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care participarea și contribuțiile la organizații internaționale pot influența imaginea publică și relațiile externe ale țării sau companiei.
Hotararea Guvernului nr. 1.100/2012 privind aprobarea platii contributiei Romaniei la Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica, in calitate de observator in cadrul Comitetului pentru Turism, pentru anul 2012 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 778, din 19 noiembrie 2012. Citește articolul
Pentru a monitoriza evenimentele importante din sistemul de justiție care pot influența imaginea publică a companiei și relațiile cu diverse părți interesate.
CSM a avizat negativ, joi, numirea lui Ioan Irimie si a lui Tiberiu Nitu la conducerea DNA, respectiv in functia de procuror general, ambii inregistrand cinci voturi "impotriva" si unul favorabil, informeaza Mediafax. Totusi, ultimul cuvant il va avea Presedintele Romaniei. Citește articolul
Pentru a fi la curent cu evenimentele naționale importante, cum sunt alegerile, și pentru a înțelege cum funcționează procesul de vot. Acest lucru ajută la crearea unei imagini bune și la comunicarea eficientă cu publicul și alte părți interesate.
La alegerile parlamentare din 9 decembrie, votul va fi considerat valabil exprimat chiar si in situatiile in care pe buletinul de vot sunt inscrise mentiuni ale alegatorului sau sunt aplicate mai multe stampile ce nu ating alte patrulatere, potrivit unei decizii a Biroului Electoral Central. Aflati in articolul urmator mai multe despre situatiile in care votul va fi totusi anulat. Citește articolul
Informațiile despre strategia economică a țării și parteneriatele internaționale pot fi relevante pentru comunicarea externă a companiei și pentru poziționarea sa în contextul economic național.
Mihai Tanasescu, vicepresedinte al Bancii Europene de Investitii (BEI) si fost reprezentant al Romaniei la Fondul Monetar International, sustine ca un nou acord cu FMI, dupa finalizarea actualului acord, este foarte important pentru Romania. Citește articolul
Acest departament urmărește discuțiile politice la nivel înalt și deciziile privind fondurile europene, deoarece acestea pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta colaborează cu autoritățile.
Premierul Victor Ponta a declarat miercuri seara ca daca presedintele Traian Basescu va obtine alocari pentru Romania de 47 de miliarde de euro in urmatorul cadru financiar multianual european va fi laudat, iar daca obtine o suma mai mica va fi criticat, dar nu risca o noua suspendare. Citește articolul
Necesitatea de a schimba abordarea față de clienți și piață, alături de focusul pe sustenabilitate, impune o comunicare strategică eficientă pentru a construi o imagine pozitivă și a gestiona relațiile cu publicul larg.
Cresterea importanta a utilizarii smartphone-urilor din ultimii cinci ani a dus la schimbarea modelului de business in domenii precum IT, telecomunicatii, media, dar si in zona bancara. Astfel, bancile, procesatorii de carduri, furnizorii de plata prin telefoane mobile, dar si operatorii de telecomunicatii sunt tot mai atrase de serviciile de mobile banking, prin care utilizatorii pot face plati, dar pot avea acces la anumite informatii sau servicii de loializare. Citește articolul