Departamentul de Relații Publice poate fi interesat de acest subiect pentru a comunica eficient schimbările din sistemul de sănătate, mai ales dacă acestea afectează angajații sau clienții companiei, și pentru a aborda subiecte de interes public care pot influența imaginea firmei.
De la 1 iulie medicii au inceput sa prescrie pacientilor medicamente prin retete electronice. Practic, ei completeaza reteta intr-un sistem informatic, o tiparesc, iar aceasta are un cod de bare, care este scanat la farmacie. Chiar daca pana la finalul anului, prescriptiile electronice se vor utiliza concomitent cu cele clasice, completate pe formularele cu regim special, incepand de la 1 ianuarie 2013, toti medicii vor elibera numai retete electronice. Pentru ca schimbarea este una majora, aflam astazi tot ce trebuie sa stie un pacient despre noul sistem de prescriere a medicamentelor. Citește articolul
Multe dintre sarcinile descrise, cum ar fi redactarea comunicatelor de presă, gestionarea rețelelor sociale, contactul cu presa și cetățenii, sunt activități de comunicare externă și reprezentare, specifice departamentului de Relații Publice.
Deputatii europeni lucreaza constant pentru o Europa mai buna, dar activitatea lor ar fi foarte dificila fara ajutorul asistentilor. Munca din culise este vitala: pregatirea documentelor si a reuniunilor, relatia cu cetatenii si contactul cu presa. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu comunicarea externă a companiei, cum ar fi comunicate de presă sau mesaje publice. O exprimare corectă și impecabilă din punct de vedere gramatical este crucială pentru imaginea profesională a companiei.
Subiectul de astazi din "Ghidul de supravietuire a limbii romane" diseca problematica pronumelui de intarire. Trecem in revista toate formele sale si regulile de folosire si va explicam care este importanta acestui tip de pronume intr-o fraza. Spor la vorbit corect! Citește articolul
Departamentul de Relații Publice este interesat de evenimentele majore din oraș pentru a înțelege contextul local, a identifica oportunități de promovare sau colaborare și pentru a menține o imagine pozitivă a companiei în comunitate.
In perioada 13-16 septembrie, Bucurestiul aniverseaza 553 de ani de la atestarea documentara si se transforma intr-o uriasa scena de spectacole unde actorii, cantaretii, saltimbancii, fanfarele si mestesugarii ocupa pietele si bulevardele Capitalei, anunta Primaria Municipiului Bucuresti pe site-ul propriu. Citește articolul
Evenimentul abordează branding-ul și tendințele în domeniul digital și al comunicării, aspecte fundamentale pentru construirea și menținerea imaginii și reputației unei companii. Articolul menționează ca public țintă reprezentanți ai agențiilor de publicitate și PR, care sunt strâns legate de acest departament.
Astazi, 14 septembrie 2012, este ultima zi in care mai puteti beneficia de discountul de 116 euro pentru a va inscrie la conferinþa Leaders in Marketing (www.leadersinmarketing.ro). Daca sunteti interesaþi sa va intalniti cu unii dintre cei mai cunoscuti experti de brand si lideri din domeniul marketingului international, va rugam sa accesati pagina de internet a evenimentului si sa va rezervati locul in cadrul conferinþei, pana la data de 15 septembrie 2012, pentru a putea beneficia astfel de reducere. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de participarea companiei la evenimente importante din lumea afacerilor și de modul în care o strategie bună de HR poate contribui la imaginea și reputația companiei.
HART Consulting va invita la cea de-a 5-a editie a Conferintei HART HR Strategic, a carei tema va fi: Managementul talentelor: cheia pentru un business profitabil. Citește articolul
Departamentele de Relații Publice sau Afaceri Corporative, mai ales în companiile care au interacțiuni frecvente cu instituțiile statului, monitorizează evenimentele și deciziile administrative importante pentru a înțelege contextul politic și social și pentru a-și adapta strategiile de comunicare.
Hotararea Guvernului nr. 894/2012 privind aprobarea modelelor buletinelor de vot care se folosesc la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 643, din 10 septembrie 2012. Citește articolul
Acest departament ar dori să știe despre inițiativele guvernamentale legate de sănătatea publică și copii pentru a comunica strategic despre implicarea companiei sau pentru a înțelege contextul social.
Clasele pregatitoare vor fi incluse in programul de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli, dupa ce un act normativ ce prevede acest lucru a fost publicat, miercuri, in Monitorul Oficial. Astfel, elevii din aceste clase vor primi, ca si ceilalti din ciclurile primar si gimnazial, fructe proaspete, gratuite, pe parcursul anului scolar. Citește articolul
Comunică transparent practicile companiei în relația cu angajații și sindicatele, gestionează percepția publică în cazul unor dispute de muncă și contribuie la o bună reputație corporativă.
Legea dialogului social nr. 62/2011, republicata in Monitorul Oficial, nr. 625, din 31 august 2012 Citește articolul
Este important ca acest departament să știe poziția industriei și a federației în legătură cu aceste noi obligații, pentru a gestiona corect imaginea publică a companiei și relația cu autoritățile.
Hotelierii cer MDRT sa le explice motivul pentru care vor fi obligati sa transmita datele confidentiale ale turistilor prin sistemul electronic de evidenta, vor garantii legale asupra pastrarii confidentialitatii datelor si se opun introducerii sistemului in forma actuala. Citește articolul