Pentru că este util să știi ce comunică guvernul despre economie și finanțe, pentru a înțelege mai bine contextul în care operează compania și pentru a adapta mesajele de comunicare, dacă e cazul.
Ministrul Finantelor Publice, Florin Georgescu, a semnat marti Acordul de imprumut dintre Romania si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare referitor la imprumutul pentru politici de dezvoltare, cu optiune de amanare a tragerii (DPL - DDO), in valoare de un miliard de euro, anunta Finantele pe site-ul propriu. Citește articolul
Managerii de relații publice trebuie să înțeleagă contextul economic general și modul în care imaginea României este percepută de investitori, mai ales în perioade de incertitudine, pentru a gestiona corect comunicarea corporativă și a influența pozitiv percepția publică și a partenerilor de afaceri.
Intr-un interviu acordat cotidianului AvocatNet.ro, Iulia Berea(Stoianof), partener in cadrul casei de avocatura Bulboaca si Asociatii, vorbeste despre piata de M&A din Romania, tranzactiile importante desfasurate in 2012 si relatia dintre autoritati, banci si investitori. Citește articolul
Departamentul de relații publice urmărește astfel de știri pentru a înțelege climatul politic actual și cum ar putea fi percepută țara în context european, ceea ce este important pentru imaginea companiei și pentru comunicarea cu publicul.
Consiliul JAI, programat pentru 19-20 septembrie, care trebuia sa ia o decizie privind aderarea Romaniei si Bulgariei la spaþiul Schengen a fost anulat, au declarat, marþi, pentru MEDIAFAX, surse oficiale. Conform surselor citate, aderarea Romaniei si Bulgariei la spaþiul Schengen era singurul subiect important pe agenda reuniunii programate saptamana viitoare. Citește articolul
O poveste de succes ca aceasta, de salvare și relansare a unei companii, este o veste importantă care trebuie comunicată strategic publicului și partenerilor, rolul principal al departamentului de Relații Publice.
Se spune ca odata ajunsa in insolventa o companie merge pe un drum fara intoarcere. Totusi, printr-o buna reorganizare se poate ca firma cu probleme sa revina la suprafata si chiar sa prospere. Aceste zece afaceri au reusit sau sunt in curs de a trece acest hop important. Citește articolul
Departamentul monitorizează evenimentele publice și deciziile guvernamentale legate de acestea, cum ar fi organizarea alegerilor, pentru a evalua impactul asupra imaginii companiei și a relațiilor cu publicul și autoritățile.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 641, 642, 643 si 644 din 10 septembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
Monitorizează evenimentele majore din țară, precum alegerile, pentru a înțelege contextul public și a planifica comunicarea companiei, precum și relațiile cu instituțiile publice.
Hotararea Guvernului nr. 888/2012 privind stabilirea datei de desfasurare a alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 641, din 10 septembrie 2012. Citește articolul
Monitorizarea evenimentelor naționale importante, precum alegerile și informațiile despre desfășurarea lor, ajută la înțelegerea climatului politic și social general și la gestionarea comunicării publice a companiei în mod adecvat.
Campania electorala, ce incepe pe 9 noiembrie, va dura, ca si pana acum, 30 de zile si se va incheia in dimineata zilei de 8 decembrie, se arata intr-un act normativ publicat astazi in Monitorul Oficial. Mai mult, au fost publicate o serie de alte documente ce privesc in mod direct scrutinul din 9 decembrie, printre care hotararea de Guvern care stabileste ca bugetul total al alegerilor parlamente se ridica la suma de 1 miliard de lei. Citește articolul
Poate fi folosit pentru a promova imaginea pozitivă a companiei, arătând implicarea angajaților săi în comunitate și susținerea cauzelor sociale și de mediu.
Mihaela Grigore, consultant juridic si coordonatorul departamentului de traduceri al NNDKP, a participat in acest week-end la primul Transmaraton din Romania, o cursa de 22 de km pe Transfagarasan. Evenimentul a fost organizat de Unicredit Leasing pentru sustinerea campaniilor umanitare a doua organizatii non-profit, Viitor Plus si Hospice Casa Sperantei. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu promovarea imaginii și reputației unei companii. Articolul prezintă o acțiune a firmei de avocatură care generează publicitate pozitivă, arătând implicarea sa în cultură și comunitate, ceea ce este esențial pentru construirea unei imagini publice bune.
Casa de avocatura Pachiu si Asociatii invita iubitorii dramaturgiei la cel mai amplu festival de teatru independent din Romania, ce debuteaza astazi, 10 septembrie 2012. Editia a doua a Maratonului Teatrului Independent - Bucharest Fringe, organizat de Asociatia Teatrul.ro, reuneste o selectie a celor mai bune 43 de spectacole din Bucuresti, Cluj, Sibiu, Targu Mures si Bacau, productii independente profesioniste sau ale scolilor de teatru. Citește articolul
Ei urmăresc cum este prezentată compania în presă și în public în legătură cu un eveniment atât de important, asigurându-se că imaginea firmei este una pozitivă.
Astazi la filiala ANCOM din strada Lucian Blaga (din apropiere de Piata Unirii) a inceput licitatia de acordare a licentelor pe urmatoarele 15 luni, dar mai ales cele pe urmatorii 15 ani. Evenimentul este unul foarte important avand in vedere ca operatorii nu pot functiona fara licente, iar rezultatele din urma licitatiei ar putea schimba complet o piata evaluata la 3,5 miliarde de euro si cu circa 23,4 de milioane de clienti. Citește articolul