Articolul evidențiază cum acțiunile și imaginea personalului, chiar și în roluri de suport, pot influența percepția publică și relațiile cu presa, fiind relevant pentru gestionarea reputației și comunicarea externă a companiei.
Ii cunosc pe cei 754 de deputati europeni atat dupa nume cat si dupa fizionomie. Se imbraca in negru si poarta lanturi argintii si nu pot trece neobservati in timpul sesiunii. Este vorba despre usierii Parlamentului European. Sarcinile lor sunt foarte variate: anunta intrarea presedintelui in aula la deschiderea sesiunii, ofera documente deputatilor in sedintele plenare si in cadrul comisiilor, mentin ordinea in timpul reuniunilor plenare si verifica cine intra in aula. Citește articolul
Cei de aici sunt interesați de imaginea publică a pieței de capital și de modul în care o companie poate comunica eficient cu investitorii, mai ales dacă este publică sau dorește să devină.
Desi cel mai natural raspuns la aceasta intrebare este unul negativ, tari precum Turcia sau Polonia dovedesc contrariul. Legatura dintre veniturile populatiei si gradul dezvoltarii pietei de capital nu poate fi negata, insa pentru ca acesta sa fie depasita Guvernul, brokerii si Bursa de Valori Bucuresti mai au de lucrat la promovare, educatie financiara si mai ales la oferta. Citește articolul
Articolul în sine este o comunicare despre o acțiune importantă a unei companii, similară cu un comunicat de presă. Departamentele de PR sunt interesate de modul în care alte companii își comunică noutățile majore (cum ar fi relansarea unui site), cum își organizează secțiunile de presă și blog pentru a interacționa cu publicul și media.
Agrafa Print Services, companie 100% romaneasca specializata in tipar digital, cu peste opt ani de activitate, anunta cu placere lansarea celui mai nou si complex site din industria tipografica, www.agrafa.ro. Citește articolul
Institutul se ocupă cu studierea Holocaustului și implementează programe educaționale și culturale. Departamentul de Relații Publice ar putea monitoriza activitatea unei astfel de instituții pentru potențiale colaborări în cadrul campaniilor de responsabilitate socială sau pentru a înțelege cum anumite subiecte sociale și culturale sunt adresate la nivel național.
Hotararea Guvernului nr. 866/2012 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 902/2005 privind infiintarea Institutului National pentru Studierea Holocaustului din Romania "Elie Wiesel" a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 619, din 29 august 2012. Citește articolul
Acest departament monitorizează știrile și evenimentele importante din societate care pot afecta imaginea sau reputația companiei. Rezultatele examenelor naționale sunt subiecte de interes public și pot oferi context pentru comunicări externe sau inițiative comunitare.
La proba obligatorie a profilului, desfasurata miercuri, 29 august, s-au prezentat peste 65.000 de elevi, mai mult de 85% dintre acestia optand pentru disciplina matematica, anunta, pe site-ul propriu, Ministerul Educatiei (MECTS). Potrivit calendarului de desfasurare a bacalaureatului, absolventii de liceu vor sustine maine ultima proba scrisa, cea la care elevul poate opta, in conformitate cu filiera, profilul si specializarea urmate. Citește articolul
Acest departament ar urmări astfel de analize pentru a înțelege percepția publică asupra sistemului medical și pentru a-și poziționa strategic compania în raport cu provocările și soluțiile propuse, mai ales dacă activează în sectorul medical și dorește să comunice eficient.
La mai bine de un deceniu de la primele demersuri pentru informatizarea sistemului medical romanesc, realitatea arata ca multe spitale si cabinete inca nu sunt conectate la tehnologia actuala. Citește articolul
Reputația companiei este foarte importantă, iar modul în care se luptă cu corupția, mai ales în mediul de afaceri, este o informație relevantă pentru a gestiona imaginea publică a firmei și a arăta că este o companie etică.
Academia de Drept European (ERA) organizeaza, in perioada 25-26 octombrie 2012, seminarul "White-Collar Criminality in the EU from a Global Perspective - Defence and Prosecution Challenges", informeaza Institutul National al Magistraturii (INM) pe site-ul propriu. Seminarul se adreseaza judecatorilor specializati in drept penal, iar limbile de desfasurare sunt germana si engleza. Citește articolul
Permite monitorizarea tendințelor sociale și a percepției publice legate de sistemul educațional, informații relevante pentru comunicarea externă a companiei și pentru implicarea în comunitate.
Cea de-a doua sesiune a examenului de bacalaureat, ce se desfasoara in perioada august-septembrie 2012, continua cu o alta proba scrisa, cea obligatorie a profilului. Astfel, absolventii de liceu sustin astazi proba scrisa, diferentiata in functie de filiera, profil si specializare, adica matematica sau istorie. Citește articolul
Pentru a gestiona relațiile cu autoritățile guvernamentale și a comunica publicului despre strategia companiei, mai ales în privința prețurilor și investițiilor.
Mediul economic dur din zona Euro are consecinte deosebit de importante pentru sectorul de utilitati. Cererea de energie, gaze naturale si apa urmareste in general productia totala din economie, cu toate ca tinde sa reactioneze mai putin la recesiune sau crestere economica, datorita existentei unui nivel "stabilit" de consum, necesar intreprinderilor si gospodariilor. Citește articolul
Informațiile despre corupția în afaceri sau protecția consumatorilor sunt importante pentru imaginea publică a companiei și pentru comunicarea transparentă.
In perioada 12-15 septembrie, Universitatea Romano-Americana organizeaza, in Bucuresti, Conferinta "Problematici actuale ale Dreptului Afacerilor", anunta Baroul Bucuresti pe site-ul propriu. La eveniment vor participa peste 25 de speakeri si specialisti in domeniu care, pe parcursul a patru zile, vor sustine prelegeri si conferinte pe teme de interes pentru dreptul afacerilor. Cei interesati se pot inscrie pana la data de 5 septembrie. Citește articolul