avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 963 soluții astăzi
Acasă Departament: Strategie & Planificare Corporativă

Departament: Strategie & Planificare Corporativă

ACCES PREMIUM

Consultantii recomanda revizuirea contractelor pentru a evita litigiile privind termenele de plata

Pentru a ajusta strategia companiei în funcție de noile reguli privind termenele de plată, evaluând impactul asupra relațiilor cu partenerii de afaceri și asupra modelului de afaceri pe termen lung.

avocatnet.ro în Aspecte juridice
26 Aprilie 2013 | 3 | 4633 | Timp de citire: 2 min.

La aproape o luna de la intrarea in vigoare a Legii 72/2013, care aduce o serie de masuri pentru combaterea intarzierii platilor, consultantii NEXIA Romania considera ca acest act normativ poate aduce si bune si rele in relatiile dintre agentii comerciali. Compania recomanda, totusi, o revizuire a contractelor incheiate cu partenerii de afaceri pentru a evita situatiile litigioase privind termenele de plata. Citește articolul

ACCES PREMIUM

NNDKP, desemnata pentru a treia oara firma de avocatura a anului in Romania

Strategia companiei depinde adesea de sfaturi legale bune, mai ales în domenii ca fuziuni și achiziții, proiecte mari sau restructurări. Acest departament este interesat de cele mai bune firme de avocatură pentru a-și susține planurile de dezvoltare.

NNDKP în Mediul juridic
26 Aprilie 2013 | 1476 | Timp de citire: 2 min.

Chambers Europe, cel mai reputat ghid juridic din Europa, reconfirma statutul de leader in profesie al NNDKP,  prin desemnarea acesteia drept „Firma Anului in Romania”. La gala decernarii premiilor Chambers Europe, care a avut loc aseara la Londra si a reunit cele mai valoroase case de avocatura din Europa, Emil Bivolaru, partener in departamentul de litigii, a primit trofeul in numele NNDKP. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Ultima sansa pentru manageri de a se inscrie la cursuri de afaceri in Asia, finantate de Uniunea Europeana

Acest departament este direct interesat de programe care sprijină planurile de expansiune internațională ale companiei, dezvoltarea de noi piețe și formularea de strategii adaptate mediilor de afaceri străine.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
26 Aprilie 2013 | 922 | Timp de citire: 2 min.

Multi antreprenori doresc sa colaboreze si sa faca afaceri cu companii asiatice. Insa, din cauza diferentelor substantiale, inclusiv culturale, putini au succes in astfel de proiecte. De aceea, Comisia Europeana a initiat si finantat un program (European Training Program – ETP) menit sa pregateasca firmele europene pentru a dezvolta afaceri pe pietele din Japonia si Coreea de Sud. Managerii interesati sa participe la urmatorul ciclu de pregatire pot depune aplicatiile pana la sfarsitul lunii mai. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cand si cat trebuie sa investeasca o companie in comunicarea pe Facebook

Acest departament este interesat să știe cum să integreze campaniile pe Facebook în planurile generale de dezvoltare ale companiei, decidând ce obiective să urmărească și cum să aloce resursele pentru o creștere pe termen lung.

Business24 în Știri & Revista presei
26 Aprilie 2013 | 780 | Timp de citire: 1 min.

Facebook ridica sau coboara o companie. Social media nu mai poate fi neglijata, iar companiile trebuie sa fie atente cum isi fac intrarea pe scena acestui mediu de comunicare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Gelu Stefan Diaconu este noul presedinte al Fiscului

Deciziile și prioritățile unei noi conduceri a ANAF pot influența planurile de afaceri pe termen lung ale companiei, mai ales în ceea ce privește expansiunea, investițiile și strategia fiscală.

Roxana Neagu în Știri & Revista presei
Director Editorial, avocatnet.ro
26 Aprilie 2013 | 7 | 8200 | Timp de citire: 1 min.

Serban Pop, presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, a fost inlocuit din functie joi , potrivit unui comunicat de presa emis de Ministerul Finantelor. Conducerea Fiscului a fost preluata de Gelu Stefan Diaconu, decizia sa de numire in aceasta functie fiind deja publicata in Monitorul Oficial. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Peste 13.000 locuri de munca vacante in perioada 25 aprilie - 1 mai

Pentru acest departament, informațiile despre disponibilitatea forței de muncă și distribuția locurilor de muncă pe regiuni și domenii sunt esențiale pentru a elabora planuri de dezvoltare pe termen lung, a decide unde să se investească sau să se extindă, ținând cont de resursele umane disponibile.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
26 Aprilie 2013 | 1 | 1405 | Timp de citire: 1 min.

In perioada 25 aprilie - 1 mai 2013, in evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) sunt inregistrate 13.041 locuri de munca, potrivit datelor rezultate din declaratiile agentilor economici. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Ce scriu ziarele astazi?

Cum isi muta statul datoriile dintr-un buzunar in altul si care sunt cele mai bune si cele mai rele joburi in 2013

Deciziile despre cum companiile de stat își restructurează datoriile prin fuziuni și achiziții sunt părți importante ale planului lor general de dezvoltare. Discuțiile despre promovarea brandului național de turism și eventualul rebranding sunt elemente esențiale în strategia pe termen lung a României în acest sector.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
26 Aprilie 2013 | 930 | Timp de citire: 2 min.

AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul

ACCES GRATUIT

Hotararea Parlamentului nr. 35/2013 - constituirea Comisiei comune a Camerei Deputatilor si Senatului - elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei

Acest departament urmărește schimbările importante din țară care pot afecta planurile de viitor ale companiei. O revizuire a Constituției este o schimbare majoră care poate redefini cadrul în care afacerea funcționează pe termen lung.

avocatnet.ro în Legislatie
26 Aprilie 2013 | 829 | Timp de citire: 1 min.

Hotararea Parlamentului nr. 35/2013 pentru modificarea anexei la Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 17/2013 privind constituirea Comisiei comune a Camerei Deputatilor si Senatului pentru elaborarea propunerii legislative de revizuire a Constitutiei Romaniei a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 237, din 24 aprilie 2013. Citește articolul

ACCES PREMIUM

PFA si contributiile sociale. Ce se plateste obligatoriu si ce e optional in 2013?

Înțelegerea costurilor și a implicațiilor fiscale asociate cu colaborarea cu PFA-uri (în comparație cu angajații) este importantă pentru planificarea strategiei generale a companiei, inclusiv pentru deciziile legate de structura forței de muncă și bugetul pe termen lung.

Roxana Neagu în Taxe și impozite
Director Editorial, avocatnet.ro
26 Aprilie 2013 | 14 | 130674 | Timp de citire: 5 min.

Organizarea ca persoana fizica autorizata confera un avantaj celor care doresc sa isi deschida propria afacere. Procedura de infiintare este relativ simpla si presupune costuri reduse, care se invart in jurul valorii de 300 de lei, iar cheltuielile de administrare sunt si ele mai mici decat in cazul unei societati comerciale. Persoana fizica autorizata nu are nevoie de contabil, ci isi poate tine singura contabilitatea in partida simpla, si, in plus, trebuie sa depuna un numar redus de declaratii fiscale. Totusi, pe langa impozitul pe venit de 16% pe care  il plateste la stat, o PFA trebuie sa achite si anumite contributii. In timp ce unele sunt optionale, fiecare avand dreptul sa aleaga daca le achita sau nu, exista si contributii obligatorii, care trebuie platite neaparat. Citește articolul

ACCES GRATUIT

OUG nr. 93/2012 - infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara

Orice modificare majoră în peisajul de reglementare, cum ar fi înființarea ASF și preluarea atribuțiilor de supraveghere, are implicații semnificative pentru strategia și planificarea pe termen lung a companiilor din sectoarele financiare. Acest departament trebuie să ia în considerare noile cerințe și tendințe impuse de autoritate în definirea direcțiilor viitoare ale afacerii.

avocatnet.ro în Legislatie
26 Aprilie 2013 | 1622 | Timp de citire: 12 min.

Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 93/2012 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 874, din 21 decembrie 2012. Citește articolul