avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Activitate ciprianst

Activitate ciprianst

Buna ziua,

In ianuarie 2012 am semnat un contract de achiztie bunuri(un tel mobil) si servicii (servicii de date si voce) cu o firma de telefonie mobila la unul din dealerii lor. De atunci pana in prezent telefoanele au fost trimise in service de 5 ori si o data mi-a fost schimbat aparatul pentru ca nu mai putea fi reparat, telefonul a fost trimis in garantie.
Probleme mea vine de la ultima trimitere in service si va enumar pasii :
31.08.2012 - am predat telefonul in service la reprezentanta firmei
17.09.2012 - am revenit in reprezentanta pentru a intreba de status-ul reparatiei, pentru ca au trecut cele 15 zile calendaristice de la predarea telefonului. Mi s-a cerut intelegere si sa mai astept o zi.
18.09.2012 - am revenit la fel nu au putut da un raspuns pentru ca telefonul a fost cumparat de la un dealer care a inchis, dar le-am explicat ca am un contract de achizitii in vigoare cu firma lor atat pentru servicii cat si pentru echipamente, doar ca factura a fost emisa de un dealer al lor. Nu m-au ajutat si nu au cautat sa rezolvam amiabil aceasta problema asa ca am citit o parte din legea cu garantia produselor am recitit contractul si actele semnate cu ei si m-am hotarat sa fac o plangere la OPC
19, 20, 21 - am purtat discutii nenumarate cu reprezentantii lor - serviciul Relatii cu clientii prin care eram amanat dupa o zi pe alta. Intr-un final vineri seara (21.09.201) imi spun ca cererea va fi rezolvata in termen de 30 de zile pentru ca intre timp au fost vizitati de cei de la OPC si ca se ocupa alt departament, iar cu telefonul nu ma pot ajuta.
21.09.2012 - primesc un sms prin care sunt anuntat ca timp de 30 de zile mai am dreptul la un singur apel la Relatii cu clientii, dupa care voi fi taxat cu 0,41 cent/ apel cu TVA.
24.09.2012 - mi-am folosit singurul apel disponibil catre *222 sa aflu de ce nu mai pot suna gratuit si mi-au raspuns ca am sunat trei zile consecutiv pentru aceeasi problema, desi eu ii sunam pentru ca-mi spuneau ca se rezolva in 24h si revin cu un apel. Cum nu au revenit cu apel eu i-am sunat sa vad ce se intampla, asa ca ei au considerat ca am insistat si sunat de prea multe ori si mi-au suspendat acest drept sa ma informez.
Astazi ma duc sa fac o cerere prin care solicit un raspuns scris referitor la restrictionarea apelurilor catre Relatii cu clientii.

Intrebarea este:

Pot cere rezilierea contractului fara costuri, plata unor despagubiri si restituirea banilor sau a telefonului, pentru ca nu au respectat termenul de 15 zile de aducere a produsului in conformitate? - aici as mai adauga faptul ca am avut in aceste 8 luni telefonul in service de 5 ori (am calculat aproximativ 90 zile nu am putut folosi acest echipament).
In cazul in care am omis ceva vis-a-vis de drepturile mele va rog spuneti-mi pentru ca sunt hotarat chiar sa-i actionez in judecata.
Mentionez ca in toata aceasta perioada mi-am platit obligatiile integral pentru toate abonamentele, pentru ca mai avem inca 5 si nu figuram cu restante.

legea care am citit-o este 449/2003 republicata in 2008 - in cazul in care sunt noutati sau nu m-am uitat unde trebuie.

[Editat - va rog nu precizati in mesaje numele persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme, Regulamentul forumului interzice acest lucru. Multumesc]
Buna seara,

In urma cu o saptamana in timpul serviciului, mi-a fost sparta masina de servici si din ea a fost sustrasa marfa de peste 10000 ron. Au venit de la politie am dat declaratie, s-au luat amprente ... Inainte de a prezenta problema mea vreau sa va aduc cateva amanunte:

- masina este prevazuta cu sistem de alarma, gps, buton de panica si lacate speciale pentru usi.
- in momentul spargerii masina avea si are ceva probleme cu sistemul de alarma si inchidere centralizata, in momentul in care apas butonul de armare din cauza unui senzor se armeaza si se dezarmeaza masina.

Ceea ce s-a si intamplat am armat sistemul de alarma, la 5 secunde s-a dezarmat si de aici problema mea, a fost sparta masina si sustrasa marfa in aprox 30 sec, pana am ajuns la masina.

In urma constatarii prejudiciului, firma la care lucrez mi-a spus ca va trebui sa suport intreaga contravaloare a marfurilor constate lipsa pentru ca nu am inchis si cu lacatul.
Dupa o saptamana de discutii, timp in care s-a constituit si o comisie de cercetare disciplinara, astazi inainte intalnirii comisiei de disciplina mi s-a transmis ca daca aduc banii pana maine nu se va mai intruni comisia si in plus nu voi mai fi dat afara.
Va prezint aceasta situatie pentru ca am impresia ca sunt supus la presiune si la un abuz din partea angajatorului.
In plus am impresia ca prin semnarea actului aditional la contractul de munca prin care trebuie sa asiguram masina si cu lacatul, angajatorul a transmis toata responsabilitatea asupra marfurilor angajatului, mai ales in situatia mea unde transportam valori foarte mari in fiecare zi lucrand in sistem van-sell.
Ce pot face? eu nu am aceasta suma si sunt amenintat ca voi fi dat afara daca nu aduc intreaga suma.
Am incercat sa fiu cat mai scurt, daca mai aveti nevoie si de alte detalii va pot spune.

Multumesc,
Buna ziua,

Am pierdut o fila cec primita de la un client, care este calea legala de anulare a respectivei fila cec si ridicarea alteia. Clientul nu este de rea credinta si vrea sa-mi elibereze o alta fila cec, trebuie sa anunt eu sau el banca?

Multumesc,
Răspuns la discuția Inselaciune sau nu
Multumesc,

Banuiam lucrul acesta, el spune ca are proba filmarii din bar cand da banii, dar el a fost de acord cu banii, a avut 3 zile la dispozitie acest sistem, fara ca acesta sa fie platit.
Multumesc pentru promptitudine, acum am o problema ca am pierdut un prieten, el crezand ca am vrut sa-l insel ...
O singura intrebare mai am legat de aceasta situatie:
Sotia mea a fost de fata, este insarcinata in 8 luni el doreste sa o cheme ca martor sau nu stiu in ce calitate. Din fire este mai sperioasa, nu a dat pana acum declaratii sau sa fie implicata in situatii de genul acesta. Poate refuza in conditiile in care de fata au fost mai mult de 4 persoane?

Weekend placut.
Răspuns la discuția Inselaciune sau nu
a fost o intelegere verbala intre parti. au fost cateva persoane de fata

Buna ziua,

Zilele acestea am trecut printr-o situatie deosebita care as vrea sa o clarific pentru mine. Un amic care isi deschide un bar doreste sa-si cumpere un sistem de sonorizare, a cautat dar nu a gasit in banii care ii dorea, m-a contactat si mi-a spus ca ar dori sa cumpere sistemul unui cumnat si sa i-au legatura cu el (el fiind plecat in afara). Am luat legatura s-au inteles la bani ceruti de proprietar a platit, acum problema.
A primit sistemul la probat a functionat a hotarat sa-l achizitioneze, a 3-a zi a venit cumnata si a incasat banii la care s-au inteles. In toata aceasta perioada sistemul a stat la cumparator.
La o zi ne contacteaza si ne spune ca doreste banii inapoi pentru ca s-a stricat o piesa la el. Bineinteles mai mult amenintator. Cumnata i-a transmis ca nu poate sa-i mai ofere banii inapoi, dar sa mearga intr-un centru specializat si suporta reparatia fara probleme.
Acum el ameninta ca depune plangere pentru inselaciune, ce sfat sa-i dau cumnatei - ea acum nu poate restitui suma ca a cheltuit din ea si cu el nu se intelege.
Precizez ca banii si echipamentele au fost schimbate fara acte, doar cei prezenti - oricum aspectul acesta este mai putin important pentru ca nu s-a gandit nimeni sa insele, acum la nivel de om cu om, acum trebuie sa vedem ce inseamna si juridic daca se doreste sa se mearga la plangere pentru inselaciune.

Multumesc,

Buna ziua,

Zilele acestea am trecut printr-o situatie deosebita care as vrea sa o clarific pentru mine. Un amic care isi deschide un bar doreste sa-si cumpere un sistem de sonorizare, a cautat dar nu a gasit in banii care ii dorea, m-a contactat si mi-a spus ca ar dori sa cumpere sistemul unui cumnat si sa i-au legatura cu el (el fiind plecat in afara). Am luat legatura s-au inteles la bani, acum problema.
A primit sistemul la probat a functionat a hotarat sa-l achizitioneze, a 2-a zi a venit cumnata si a incasat banii ceruti.
La o zi ne contacteaza si ne spune ca doreste banii inapoi pentru ca s-a stricat o piesa la el. Bineinteles mai mult amenintator. Cumnata i-a transmis ca nu poate sa-i mai ofere banii inapoi, dar sa mearga intr-un centru specializat si suporta reparatia fara probleme.
Acum el ameninta ca depune plangere pentru inselaciune, ce sfat sa-i dau cumnatei - ea acum nu poate restitui suma ca a cheltuit din ea si cu el nu se intelege.
Precizez ca banii si echipamentele au fost schimbate fara acte, doar cei prezenti - oricum aspectul acesta este mai putin important pentru ca nu s-a gandit nimeni sa insele, acum la nivel de om cu om, acum trebuie sa vedem ce inseamna si juridic daca se doreste sa se mearga la plangere pentru inselaciune.

Multumesc,
Răspuns la discuția Preaviz
eu sunt de acord cu cele spuse, pe mine ma intereseaza de ce preaviz voi beneficia de 30 de zile sau 45 conform act-ului aditional adus la cunostinta in data de 20.05.

Multumesc
Discuție Preaviz
As dori ajutorul in rezolvarea corecta a urmatoarei probleme:

- angajatorul a transmis un act aditional prin care se modifica perioada de preaviz in cazul demisiei de la 30 de zile calendaristice la 45 zile lucratoare - conform noului cod al muncii.
- urmeaza sa nu semnez acest act aditional pentru ca intentionez sa-mi dau demisia - ce perioada de preaviz voi aveea? act-ul aditional este datat cu 01.05, dar l-am primit pe 20.05
- in luna iulie urmeaza sa ma casatoresc, cele 5 zile care mi se cuvin le pot prinde la sfarsitul preavizului?

Multumesc,
Răspuns la discuția Drept la munca
Multumesc mult pentru raspuns!
Cand am spus ca "a fost luata in evidenta" - ma refer la procedura medicala...
Problema nu este legata de angajator ci de locul unde isi desfasoara munca (acel hypermarket) - care nu doreste sa o mai primeasca.
Chiar maine o sa mergem la ITM pentru a discuta cu un consultant si eventual sa depunem o plangere.