avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 593 soluții astăzi
Forum Activitate irina_istrate

Activitate irina_istrate

Buna ziua,
Lucrez ca agent de teren pentru o companie din Bucuresti si in urma noilor prevederi legale din 7 august 2017 referitoare la pontaj, angajatorul meu vrea sa ne instaleze o aplicatie de monitorizare prin GPS pe telefonul mobil.

As vrea sa stiu in ce masura este legal sa se recurga la aceasta masura si de asemenea ce riscuri legale imi asum daca refuz sa semnez actul aditional la CIM care face referire la monitorizarea prin GPS.

Discuție Asigurare RCA
Buna ziua,
Recent am schimbat adresa de domiciliu din buletin, respectiv talon auto. Adresa anterioara era in alt judet, acum adresa de domiciliu este in alt judet. Polita RCA mai este valabila? Pe polita apare numarul vechi de inmatriculare si adresa anterioara. Cei de la Asigurari mi-au spus ca e valabila doar daca nu ies cu masina din tara, dar la un eventual control al politiei rutiere ar trebui sa fie valabila.

Multumesc.
Răspuns la discuția credit bancar
este interesul lui, dar pana acolo, banca imi pune oprire pe salariu....procedurile sunt destul de anevoioase si eu sunt primul vizat....daca eu nu mai am venit in tara, cu ce ma mai constrange banca??
Răspuns la discuția credit bancar
Nu, acea persoana a girat cu proprietatea sa, scuze pentru exprimare...el are calitatea de Girant in contractul cu banca...Daca plec din tara, eu o sa ajung in Biroul de Credit figurand ca rau-platnic, banuiesc.....Banca il poate soma pe el? Nu vreau sa ajung in postura in care banca imi pune oprire pe salariu, pentru niste bani de care nu am beneficiat....Sau cum il pot constrange? La notar nu vrea sa mearga sa dea declaratie ca-si asuma plata la timp.....Nu mai stiu...Va rog ajutati-ma !!
Discuție credit bancar
Buna ziua,