avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 666 soluții astăzi
Forum Activitate lami

Activitate lami

Sunt nascuta in data de 07.11.1960. Din anul 2003 sunt pensionata medical, avand o vechime in munca de 22 ani, 3 luini si 28 zile. Din anul ivirii invaliditatii de munca, adica din 2003 pana in iunie 2017 am fost incadrata cu gradul II de invaliditate, Conf. deciziei din 26.02.2016 avem o pensie de 618 lei , si un nr. de puncte realizate de 21.24200, iar puntaj mediu de 0,70807. In luna iunie 2017 am fost incadrata in gradul III de invaliditate, iar conf. deciziei din luna 1.09.2017 pensia s-a micsorat la 514 lei , cu un numar total puncte realizate de 16.38070 si un punctaj mediu anual de 0,51323. In data de 28.06.2018 , mi-am recapatat gradul 2 avut anterior ( am avut gradul III doar un an de zile, asa a considerat o doamna doctor de la INEMRCM care m-a consultat la genunchi dar eu aveam grave probleme cu inima, asta e o alta poveste.... pe care la momentul respectiv nu am contestat-o si imi asum) . Prin Decizia din 13.07.2018 pensia mea de asigurari sociale este de 565 lei , cu un nr. total de puncte realizate de 16.38070 si punctaj mediu anual de 51.323 . Ma intereseaza daca recalcularea pensiei a fost facuta corect sau nu. Nu sunt lamurita referitor la punctajul mediu anual si punctele realizate. De ce pensia nu a revenit la suma pe care am avut-o inainte, atunci cand aveam gradul 2.