avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Activitate Jenu68

Activitate Jenu68

Buna ziua. Va rog frumos sa ma ajutati intr-o situatie presanta. Lucrez ca dispecer la o firma de transport persoane si sunt trimis in diferite locuri pentru a asigura bunul mers al firmei. Stau, in principal, intr-o comuna care este nod rutier unde avem o statie principala. Aici functioneaza si o alta firma, un fel de magazin cu de toate ai caror patroni sustin ca statia nu exista desi este o tabla mare pe stalp pe care scrie:' Statie Maxi Taxi'. Sustin ca au voie sa opreasca masinile clientilor lor inclusiv in statie, astazi fiind in imposibilitatea de a lasa calatorii in siguranta. Seful sustine ca are toate actele necesare si chiar ca a vorbit cu primarul ca sa clarifice situatia. Astazi a venit la mine unul din patroni care m-a scuipat, m-a amenintat si m-a lovit peste sapca dandu-mi-o jos de pe cap. Plus ca era insotit de un om beat care m-a amenintat la randu-i. Seful zice ca sa-i las in pace dar ma simt in nesiguranta caci cauta sa ma intimideze. Am vazut ca alta data radeau si glumeau cu un politist mai in varsta, de-ai locului. Situatia e mai veche, am incercat sa fac sa fie bine pentru toata lumea dar nu se poate, au tupeu maxim, se vede ca 'au spate'. Va rog sa ma indrumati ce sa fac, sefii mei nu se implica iar eu ma simt in mare pericol. In caz ca pun pe cineva sa ma bata nu se stie ce se poate intampla. Multumesc frumos!
Buna seara, dnul director a incercat sa ma forteze sa-mi dau demisia ca sa nu-i blochez postul 6 luni desi nu am functie ci sunt angajat doar ca inginer. Mi-a zis ca-mi trimite actele si ca maine va fi ultima mea zi de lucru. Ce sa fac daca nu-mi da hartia, desi i-am cerut-o, ca e de acord ca sa nu vin la lucru in perioada preavizului? Poate sa ma dea absent nemotivat si sa nu ma mai plateasca? Va multumesc pentru raspuns!