avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Activitate george-neagu

Activitate george-neagu

La începutul anului viitor, când veti depune declaratia unica pentru cele doua tipuri de venit realizat în 2025, o sa vedeți ca sunt separate. Impozitul pe venit îl veți declara si plati doar la pfa. Impozitul pe castigul de la bursa vi-l retine și plătește direct brokerul.
Așteptați pana la final de an și veți vedea dacă va incadrati sa plătiți și contributii sociale (cass si cas la pfa și doar cass la investițiile la bursa in anumite conditii).
Noțiunea "am cumparat o afacere cu aparatura cu tot" trebuia sa fie completata și cu "materiale consumabile" care trebuia sa fie trecute și ele pe acea factura pe care apar "aparatele".
Trebuie sa explicati clar acolo unde va cere acest certificat constatator ca pentru asociatii nu exista asa ceva. Informațiile pe care ei cauta sa le afle din acest certificat constatator, pentru asociatii le pot afla din documentele de infiintare ale asociației.
Treceți pe cheltuieli întreaga valoare a facturii platita. La pfa se ia in calcul documentul doveditor al platii cu valoarea lui și la data de pe el, nu factura.
Cea valabila de la 1 august.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cu hotararea de lichidare a firmei de la Registrul comertului veți merge la primărie și politie pentru transferul proprietarilor.
Răspuns la discuția Adaugare coduri caen la un SRL
Da. Veți inregistra cu aceasta ocazie și un alt punct de lucru la adresa unde veți presta acea activitate.
Da. Impozit pe castigul reprezentat din diferența între valoarea unei părți sociale cum apare în actul de infiintare al firmei și prețul de vânzare efectiv din contractul de cesiune părți sociale dacă cumva vindeți mai scump.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cass-ul va fi 10% din valoarea a 24 de salarii brute.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteți încheia cu respectivul contabil autorizat membru CECCAR un contract de prestari servicii contabile. Dar nu va bateți capul cu modelul de contract căci contabilul pe care-l veți alege ar trebui sa vina cu contractul.
Dar discuția pe care mai întâi ar trebui s-o aveți e dacă acea persoana ar dori sa facă acest lucru, inclusiv gratuit, adică sa vina ca o sponsorizare din partea lui cu acest serviciu pe care sa vi-l ofere.
Aveți în vedere ca asa în mare, din ce ați detalii ca ați dori sa faceți (acei profesori care țin acele cursuri bănuiesc ca-i angajati pe asociatie si ii plătiți cu bani din veniturile asociatiei), asta presupune o activitate și în timpul anului pe xare s-o facă contabilul pentru asociatie, nu numai la final de am pentru întocmirea si semnarea bilantului contabil anual.
Mai puteți i cerca dacă unul dintre părinții copiilor membru al asociației, are cunoștințe de contbilitate și dorește sa facă el aceasta evidenta contabila luna de luna gratuit, iar la un contabil autorizat sa apelați doar anual, pentru bilant.