avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Activitate mascool

Activitate mascool

Răspuns la discuția garantie gestionari
Răspunsul cel mai corect. Multumesc. Se pare că în mediul privat nu se aplica solicitarea garanțiilor. Ar trebui că bunurile materiale din privat sa fie asigurate și de aici o alta încâlceală!

Elena Goran a scris:

buna , din cate stiu au intervenit unele modificari la legea gestionarilor ; Gestionar, in intelesul prezentei legi, este acel angajat al unei persoane juridice prevazute la art. 176 din Codul penal care are ca atributii principale de serviciu primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea, chiar temporara, a acesteia."iar art 176 din codul penal face referire doar la autoritatile publice .
astfel , ce se intampla cu gestionarii din mediul privat ?
nu mai semneaza contract de garantie ? nu li se mai retine garantie conform legii ?

multumesc

Mulțumesc pentru răspuns! Nu știu unde este problemă și nu cred că sunt în măsură să o aflu. Tind sa cred că problema este in interiorul băncii sau a unui angajat al băncii. In definitiv este o problemă de securitate al cardului bancar. Nu ar trebui sa se poată face nicio plata fără un cod de securitate. Pe moment, fara o hotărâre judecătorească nu cred că vor putea să mă execute deoarece m-am mutat la altă bancă. Nu mă interesează în mod special serviciul PayPal, la fel de bine se poate întâmpla și de pe un site de scule electrice sau de încălțăminte. Eu vad o problemă de securitate a emitentului cardului și da, de exemplu pe eMag, in continuare îți ia banii la platile online fara să îți trimită o solicitare de accept a retragerii banilor sau fara sa introduci datele cardului ori codul de pe spate. Cine găsește un card cu bani in el poate cumpăra ce dorește în limita soldului.
Bună ziua! Probleme cu o bancă. Am avut un card de cumpăraturi cu o valoare de 10.000 de lei. In luna septembrie a anului trecut primesc o notificare prin mesagerie dacă sunt de acord sa achit cumpărăturile făcute în șase rate egale sau plătesc cu o singura dată. Am zis că este o greșeală a sistemului și să îmi văd de treabă. După alta jumătate de oră îmi apare iarăși o tranzacție făcută. Am luat treabă în serios și am blocat cardul și am sunat la bancă. Prima tranzacție in valoare de 1200 de lei apare făcută prin PayPal, ( o firma care vinde carne), a doua tranzacție tot prin PayPal, de 1700 de lei ( o firma care duce către un site ce vinde drujbe). Ambele firme din Anglia și doar cate un link pe internet despre ele. Bun, paguba aproape 3000 de lei. Sunt la banca, mă învârt pe ici pe colo. Blochez cardul oficial. Prima oara l-am blocat prin aplicația George și ei l-au deblocat automat a doua zi sau in decurs de câteva ore. Am făcut sesizarea la poliție, am venit cu sesizarea la ei, toate bune și frumoase, mi-au înapoiat banii, chiar mai mult decât limita avută. Am mers repede la banca, am cerut anularea cardului de credit, am închis contul de împrumut și eram bucuros. Până când: luna trecută, in ianuarie 2021 primesc un telefon de la minunata banca prin care mă informează că dacă nu înapoiez datoria de 2800 de lei voi fi executat. Le-am explicat ce și cum, au zis că analizează și m-au sunat că ei au verificat și că noi am cumpărat ceva de pe net. Știau exact adresa mea de domiciliu (până la urmă e logic să o știe). Dar că acum spuneau că e posibil sa fi cumpărat servicii publice (jocuri online). Ideea e următoarea: eu nu am luat acei bani. Nu am cumpărat carne și drujba din Anglia și nici jocuri. Am înțeles că după ce închizi contul au termen de o luna să mai verifice eventuale tranzacții. Dar, nu pot verifica, cine și de unde a cumpărat? De pe ce terminal s-au făcut cumpărăturile? Unde au fost livrate acele cumpărături? Este clar că este o frauda bancară dar cum este posibil să se retragă o sumă așa de mare de bani fara un SMS sau un cod de siguranță? Eu recunosc că înainte de această frauda (cu patru luni de zile)am vrut să plătesc un concediu în străinătate și o parte din date le-am introdus personal pe platforma PayPal dar o tranzacție finalizata nu a avut loc tocmai că mi se cereau prea multe date. Cardul a fost utilizat in afara țării doar la cumpărături din stațiile peco din Bulgaria pe perioada tranzitării acestui stat. De ce nu am fost notificat de banca că platforma PayPal nu este sigură în condițiile în care se știe acest lucru. Site-ul Jysk și-a avertizat clienții cu privire la bug-ul de securitate de pe platforma PayPal. In fine. Urmează proces (cred). Ar trebui sa am motive sa fiu îngrijorat sau sa îmi văd de viață liniștit? Mă vor executa sau vor reuși să dovedească frauda? In definiv orice împrumut trebuie sa fie asigurat, eu nu am luat acei bani și nici nu am pus pe cineva să îi ia! A mai pățit cineva așa? Cum s-a rezolvat?
Răspuns la discuția Frauda bancara
Bună ziua! Cum s-a finalizat speta? In această situație mă aflu acum. Mulțumesc pentru răspuns!

sabrinapop a scris:

In luna Noiembrie 2018 am primit un sms prin care se transmitea un cod pentru avizarea unei tranzactii de X $ din cardul de credit pentru cumparaturi la BRD. Cardul fiind in Lei, eu neavand de a face niciodata cu valuta in dolari in BRD am sunat imediat la banca centrala si am cerut blocarea oricarei tranzactii. In acea zi am avut 2 convorbiri telefonice, inregistrate conform cutumei, cu banca, prin care explicam ca nu am solicitat eu ca titular de cont acea tranzactie. Mi s-a transmis ca se vede ca nu e tranzactia mea si ca mi-au blocat cardurile, urmand sa primesc altele, ceea ce s-a si intamplat. Am fost a doua zi la sucursala de care apartin, deoarece povestea s-a intamplat dupa ora 16, am explicat si acolo, dar mi-au zis ca vorbind cu centrala nu e problema lor. Au fost 2 tranzactii din cardul respectiv la interval de 2 ore, care au stat in sume blocate 3 zile. M-am dus din nou la sucursala si am nimerit o fetiscana mai priceputa care mi-a dat 2 formulare de refuz la plata pentru cele 2 tranzactii, le-am completat si le-a transmis imediat la centrala sumele fiind in cont blocate. Nu am mai folosit internet banking la sfatul ei si cand am revenit urmatoarea zi la sucursala mi-a spus ca banii au fost luati de o firma junior.com si voi primi un raspuns in 30 de zile. Raspunsul l-am primit acum dupa 3 luni fiind informata ca banca nu a putut face nimic si sunt la biroul de credite pentru neonorarea ratelor la sumele respective. Poate cineva sa-mi explice cum de o banca nu poate asigura securitatea informatica a clientilor? Cum de la atatea solicitari, explicatii ca este o excrocherie, banca nu are o minte luminata ca sa faca ceva in sistemul informatic sa nu plece banii, mai ales ca au stat la sume blocate 3 zile? Acum eu ce sa fac? Nu sunt de acord sa platesc ceva ce nu am folosit, mai ales ca le-am sesizat frauda in termenul cel mai scurt posibil, adica la 5 minute de la primirea smsului pe care nu l-am folosit.

Răspuns la discuția Solutie dosar penal politie
Na, si daca intretinea relatii intime care e aspectul? Nu poti obliga un adult, chiar daca e sotia dumneavoastra, sa nu intretina relatii sexuale cu altineva. nu este interzis si nici pedepsit de lege, Este alegerea fiecarui major cu ce major vrea sa faca sex.
Răspuns la discuția Accident rutier cu un cal
Sunt patit, Am vazut si am urmarit evolutia unei astfel de fapte, mai bine zis pasii ce au urmat unei fapte identice. Puteti face o plangere, 99 de procente din o suta ca o veti castiga. SI? Si atat. Poate ca nu veti gasi ce executa in acest caz sau depinde de situatie, ca pana la urma aveti asigurare, Mai bine incercati sa discutati cu proprietarul cabalinei (chiar in prezenta unui politist daca va raspunde acestei solicitari -nu e obligat-)si poate ca va da bani sau macar o parte din banii de reparatie, Mai mult nu puteti face.
Răspuns la discuția Aprobari sonerie video
1 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Și la o nuntă? Cum e treaba? Dau darul și apoi ii reclam la GDPR? După câte știu acolo unde se filmeaza (locul respectiv unde este o camera) trebuie notificat pentru publicul larg. Bănuiesc că dacă ați face o atenționare la ușă prin care să informați că aveți videofon inteligent s-ar ieși din situația neclara și ați fi in legalitate. P.s. informația asta o am de la un polițist. Se pare că unii din ei chiar citesc!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Apropo de numarul de telefon, am primit odată un 50 de euro în plus de la o casa de schimb, nu i-am numărat și am plecat cu ei acasă. A doua zi primesc un telefon de la un număr pe care nu îl aveam in agenda și îmi explică cum că mi-a dat din greșeală mai mult și îmi și explică cum am pus banii in portofel fără să-i numar, și că e posibil sa fie la mine. Am ajuns acasă, am numărat banii și i-am restituit înapoi ce nu a fost al meu dar de unde a avut numărul de telefon așa repede, chiar este un mister.
Mai pe scurt dreptatea este a celui cu bani!
inteleg ca pareti ingrijorati de aceasta speta dar atat timp cat copii inca nu au facut mostenirea,,(stim ca sotul supravetuitor are 75%in momentul de fata, nu asta este problema), dar poate sa instraineze bunurile lui actualei sotii daca mostenirea nu a fost dezbatuta si nu a fost clar definita catre toti mostenitorii? daca facem intampinare prin care declaram ca suntem de acord sa se faca delimitrea mostenirii dar la o data ulterioara in care vor fi toti in tara se poate suspeda actiunea actuala? La mostenirea aceasta este vorba si de teren dar nu este nicio intabulare facuta.