avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 654 soluții astăzi
Forum Activitate ovi87

Activitate ovi87

Situatia sta in felul urmatorul:am o societate comerciala care are sediul social la apartamentul parintilor mei,in baza unui contract de comodat.La sediul social nu se desfasoara nici o activitate economica,nu e niciun birou,e doar un apartament de locuit.La infiintarea firmei,pentru ca aveam nevoie la obtinerea unei autorizatii,am specificat la Reg.Comertului ca la sediul social se desfasoara activitati proprii de birou.
Am inteles ca in baza noului Cod fiscal parintii mei trebuie sa depuna la Taxe si impozite o declaratie ca in locuinta lor isi are sediul o societate comerciala.Intrebarea se pune daca se poate specifica sau nu ca nu se desfasoara nicio activitate economica la locatie.Pe certificatul constatator de la ORC o sa apara figurand activitati de birou la sediul social,cum trebuie declarat in acest caz,o sa se mareasca impozitul pe proprietate?
Daca firma nu are punct de lucru,ci doar sediul social constituit in baza unui contract de comodat,deci nu plateste impozite locale pentru acesta,i se poate elibera un certificat de atestare fiscala de la taxe si impozite?Daca da,in cererea de eliberare unde se solicita datele pentru punctul de lucru se completeaza cele de la sediul social?Certificatul e necesar pentru participarea la o licitatie
Răspuns la discuția Pastrarea chitantelor
Si in cazul chitantelor anulate cum se procedeaza?Banuiesc ca e obligatorie pastrarea lor
Am si eu o intrebare prosteasca:cea de-a doua fila a chitantelor trebuie sa ramana atasate la cotorul chitantierului sau pot fi desprinse si alaturate la registrul de casa?Exista vreo practica gresita sau corecta in acest sens?
Pana acum am folosit tipizate pentru emiterea facturilor,dar acum am un client mai mare caruia doresc sa-i fac factura intr-un program specific de calculator.Intrebarea mea e daca pot sa-i emit doar lui pe calculator ca apoi la restul sa continui cu tipizate cu respectarea numerotarii.Daca nu merge asa,trebuie sa continui sa emit si la ceilalti clienti tot prin programul de calculator?In acest caz cum procedez cu filele ramase necompletate in facturierul tipizat?
Buna ziua,
Am o firma prestatoare de servicii prin care efectuez lucrari la clienti.Vreau sa stiu cum se procedeaza d.p.d.v. contabil cu materialele/echipamentele pe care le folosesc la lucrare si a caror valoare se regaseste in factura de prestari servicii.E corect daca inchei cu clientul inainte de inceperea lucrarii un contract de prestari servicii care sa aiba anexata o lista cu materialele care vor fi folosite iar la terminarea lucrarii sa intocmesc un proces-verbal de receptie?Sau trebuie sa intocmesc fise de magazie pentru echipamentele achizitionate si scoase din gestiune prin bonuri de consum?
Pentru o prestare de servicii o firma din ue doreste sa-i emit o factura in euro.Am voie sa facturez in valuta?Mentionez ca ca sunt neplatitor de tva
Cum trec cheltuielile de constituire ale firmei,de la registrul comertului si notar,in registrul de casa,daca ele dateaza inainte de existenta societatii?Am inteles ca eu,ca asociat unic,trebuie sa imprumut firma si sa fac o dispozitie de incasare.Cu ce data o fac pe aceasta?
Răspuns la discuția Salariu minim
freeelis a scris:

Nu se pune problema cine v-ar cred sau nu, important ca actele sa de angajare sa fie in regula pentru acea persoana cu c.i.m. cu timp partial de 1 ora/zi.


Poti dezvolta putin?Ce trebuie sa am ca sa fiu complet in regula?
Răspuns la discuția Salariu minim
Am inteles,multumesc de raspuns.
La 3 nu e vorba de cine m-ar crede,de fapt persoana respectiva nu va lucra nicio ora,am nevoie doar ca sa figureze ca angajat ca sa obtin o autorizatie