avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate alexandu823

Activitate alexandu823

Buna seara, anul acesta, in martie am primit decizie de impunere plati anticipate pentru PFA, iar acum, dupa depunerea declaratiei 200 am primit o noua decizie de impunere tot pentru 2017, in care sunt mentionate ambele sume.
Trebuie sa platesc sumele din decizia curenta sau ambele sume?
E normal sa vina doua decizii de impunere anticipate pe un an ?
Multumesc.
Răspuns la discuția Inselaciune licenta
Termenii si conditiile suna asa:

Folosirea site-ului ............... presupune acceptarea in totalitate a Termenilor si Conditiilor de Utilizare ale acestui site. Lucrarile postate pe acest site vor fi utilizate doar in scop de informare/documentare.
Materialele sunt adaugate de studenti absolventi, si sunt protejate de legea privind dreptul de autor 8/1996. Toate drepturile asupra materialelor apartin autorilor acestora.
Nu ne asumam raspunderea pentru actiunile utilizatorilor care incalca drepturile de autor sau normele de sustinere a examenelor.
Acest site nu incurajeaza plagiatul.
Aveti permisiunea de a utiliza lucrarile de licenta de pe acest site pentru urmatoarele scopuri: sursa de documentare, bibliografie, consultanta, suport logistic.
Nu permitem sustinerea lucrarilor de licenta de pe acest site in fata unei comisii de examinare ca fiind lucrari proprii.
Utilizatorii sunt de acord sa distruga materialele puse la dispozitie imediat dupa finalizarea documentarii.
Nu ne asumam raspunderea in cazul in care lucrarile oferite de catre noi clientilor, se gasesc pe alte site-uri.
Nu ne asumam raspunderea in cazul in care lucrarile oferite de catre noi sunt descarcate de pe alte site-uri
Comandand o lucrare de licenta luati la cunostinta de faptul ca lucrarile realizate de catre noi nu respecta intocmai regulile de redactare a unei lucrari, ci pot contine parti copiate din surse online