avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Activitate Cabiner Avocat

Activitate Cabiner Avocat

Mai intai faceti Hotararea Adunarii generale/ decizia asociatului unic prin care asociatii hotarasc: 1. Majorarea capitalului social al societatii de la ___ lei la ___ lei, prin marirea numarului de parti sociale de la __ la ___, fiecare parte sociala avand valoarea nominala de ___ lei, ca urmare a cooptarii in cadrul societatii a domnului x, care varsa astazi, data prezentei adunari, ___lei in contul de capital social al societatii si a domnului y are varsa astazi, data prezentei adunari, ___lei in contul de capital social al societatii. 2. Structura capitalului social dupa majorare va fi:___2. Se schimba denumirea societatii din sc x srl in x srl.
Se face Act Constitutiv actualizat. Cu actul constitutiv, rezervarea de denumire si hotararea adunarii generale mergeti la banca sa depuneti banii.
Puteti sa introduceti o actiune in instanta avand ca obiect stabilire pensie de intretinere. Aceasta actiune o depuneti la instanta de la domiciliul reclamantului.



Articolul 533 Plata pensiei de întreţinere.

(1) Pensia de întreţinere se plăteşte în rate periodice, la termenele convenite de părţi sau, în lipsa acordului lor, la cele stabilite prin hotărâre judecătorească.

(2) Chiar dacă creditorul întreţinerii a decedat în perioada corespunzătoare unei rate, întreţinerea este datorată în întregime pentru acea perioadă.

(3) De asemenea, părţile pot conveni sau, dacă sunt motive temeinice, instanţa de tutelă poate hotărî ca întreţinerea să se execute prin plata anticipată a unei sume globale care să acopere nevoile de întreţinere ale celui îndreptăţit pe o perioadă mai îndelungată sau pe întreaga perioadă în care se datorează întreţinerea, în măsura în care debitorul întreţinerii are mijloacele necesare acoperirii acestei obligaţii.
Răspuns la discuția Prescriere facturi din anul 2008
Termenul de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita in materie civila sau comerciala, atunci cand este vorba de o obligatie baneasca, este de 3 ani.
Legea 72/28.03.2013
Răspuns la discuția relocare loc de munca
Daca postul pe care erati angajata inainte sa plecati in C.I.C. s-a desfiintat, angajatorul e obligat sa va ofere un alt post in cadrul firmei, dar, daca nu exista aceasta posibilitate sau dvs nu accepti ofertele sale, vi se desface contractul de munca conform art. 65 alin 1. Evident beneficiati de măsuri active de combatere a şomajului.
Art. 42. - (1) Locul muncii poate fi modificat unilateral de către angajator prin delegarea sau detaşarea salariatului într-un alt loc de muncă decât cel prevăzut în contractul individual de muncă.
(2) Pe durata delegării, respectiv a detaşării, salariatul îşi păstrează funcţia şi toate celelalte drepturi prevăzute în contractul individual de muncă.
Art. 43. - Delegarea reprezintă exercitarea temporară, din dispoziţia angajatorului, de către salariat, a unor lucrări sau sarcini corespunzătoare atribuţiilor de serviciu în afara locului său de muncă.
Art. 44. - (1) Delegarea poate fi dispusă pentru o perioadă de cel mult 60 de zile calendaristice în 12 luni şi se poate prelungi pentru perioade succesive de maximum 60 de zile calendaristice, numai cu acordul salariatului. Refuzul salariatului de prelungire a delegării nu poate constitui motiv pentru sancţionarea disciplinară a acestuia.
(2) Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport şi cazare, precum şi la o indemnizaţie de delegare, în condiţiile prevăzute de lege sau de contractul colectiv de muncă aplicabil.
Art. 45. - Detaşarea este actul prin care se dispune schimbarea temporară a locului de muncă, din dispoziţia angajatorului, la un alt angajator, în scopul executării unor lucrări în interesul acestuia. În mod excepţional, prin detaşare se poate modifica şi felul muncii, dar numai cu consimţământul scris al salariatului.
Răspuns la discuția Cum deschid un PFA
Rectific.
Documentele care atesta pregatirea sau experienta profesionale trebuie sa fie confirmate cu originalul si nu legalizate.
Răspuns la discuția Cum deschid un PFA
Acetele necesare pentru infiintarea unui PFA sunt:

Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original);
Carte de identitate sau paşaport (fotocopie certificată olograf de către titular privind conformitatea cu originalul);
Documente care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional( contract de vanzare-cumparare intabulat si legalizat, contract de donatie, contract de comodat, de inchiriere, certificat de rol fiscal)
Specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate (original);
Documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii legalizate);
Documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii legalizate);
Acordul vecinilor daca sediul este la bloc.