avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 513 soluții astăzi
Forum Activitate teodora81

Activitate teodora81

2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteți face o petiție, în rândul elevilor, chiar și al altor clase unde predă distinsul! Cu această petiție mergeți la directorul școlii și solicitați schimbarea profesorului! Acest comportament este unul abuziv și nu ar trebui trecut cu vederea. Mulți sunt profesori, dar puțini sunt pedagogi adevărați! Am trecut prin așa ceva, tot în liceu cu un profesor de istorie, pur și simplu aveam coșmaruri... Am rezolvat schimbarea acestuia, cu pașii indicați mai sus. Este important să specificați in petiție, toate abuzurile dânsului și să adunați cât mai multe semnături! Să nu vă lăsați intimidați de el, până la urmă este om, nu Dumnezeu!
Buna ziua,