avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Activitate Alina24ph

Activitate Alina24ph

Stiu deja continutul legii. Din cate stiu eu s-au atribuit intotdeanuna astfel de terenuri preotului, profesorilor, medicilor, etc. care au lucrat pe raza comunei respective. Forma de organizare a cabinetului este conform legii si deserveste locuitorii comunei in contract cu Casa de Asigurari de Sanatate, nu in regim particular, asemeni unui C.M.I. care este deasemeni o forma de organizare privata avand in vedere ca se administreaza si se intretine din fondurile primite din contractul cu CNAS (singura diferenta intre CMI si SRL e contabilitatea. Astept raspuns din partea unui specialist in domeniu. Va multumesc!
Buna ziua! Sunt medic de familie intr-o comuna. Cabinetul meu medical este organizat ca SRL, dar ma aflu in contract cu Casa de Asigurari de Sanatate. Am aflat cu ceva timp in urma de la alti colegi ca pot beneficia atat timp cat lucrez in acesata comuna de teren agricol in folosinta proprie. Am depus o cerere in acest sens la primarie invocand drepturile cuvenite conform legii fondului funciar art. 19 alin 3. Cererea mea nici nu a fost dezbatuta in consiliul local, ci am primit raspuns direct ca nu pot beneficia de acest teren deoarece nu sunt personal de specialitate din serviciile publice comunale. Am citit insa din notiunea si clasificarea serviciilor publice ca reprezentantul acestor servicii il constituie orice persoana/entitatile distincte, autonome, cu sau fara personalitate juridica, constituite pentru a deservii interesele comunitatii.
Va rog sa imi spuneti daca pot beneficia de un astfel de teren dat in folosinta de catre primaria comunala si daca mai am si alte drepturi legale in calitate de medic al comunei.
Va multumesc mult!
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati si pe mine in urmatoarea problema :
- In urma cu o luna mi-a decedat tatal. La inmormantare au participat si rudele apropiate ale tatalui meu (matusi, verisoare), Acum o saptamana m-au sunat ca au nevoie de o copie a certificatului de deces al tatalui meu pentru a justifica la serviciu zilele libere luate.
- Va rog sa imi spune-ti daca este legal sa dau un astfel de act angajatorului, iar daca nu ce alt alt justificativ pot da rudelor?
Va multumesc!
Buna ziua!
Am o intrebare urgenta!
Va rog sa-mi trimiteti daca se poate chiar astazi un raspuns.
Detin un cabinet medical. Spatiul - sediul - il am de la primarie, prin contract de comodat. Luna aceasta se sfarseste durata contractului. Am depus cerere de prelungire al acestuia pentru inca 5 ani.
Astazi ma suna un functionar al primariei si imi spune ca nu poate prelungi contractul decat pentru 6 luni, deoarece trebuie inscris imobilul in cartea funciara.
Mentionez ca in comuna mai este un medic care are deja un contract de comodat, dar caruia nu i s-a spus ca nu poate face contract pe mai multi ani din acest motiv (acest medic a reinoit contractul anul trecut).
Va rog sa-mi spuneti daca este legal sa nu mi se prelungeasca contractul pe 5 ani, din motivul mai sus mentionat. (nu prea am inteles ce este cu aceasta carte funciara si ce legatura are cu contractul meu de comodat)
De ce nu poate incheia contractul pe 5 ani, apoi sa rezolve cu cartea funciara?
Astept raspunsul dumneavoastra!
Va multumesc!
Răspuns la discuția Prelungire contract de comodat
Buna ziua!
Asa ar fi fost normal, desigur, dar si prima data tot eu a trebuit sa redactez contractul de comodat.
Functionarii primariei l-au citit si au completat doar datele lipsa.
Si dedata aceasta va fi la fel, de aceea am cerut acest ajutor.
Va multumesc!
Buna ziua!
Va cer ajutorul in urmatoarea problema:
Am un cabinet medical. Spatiul este al primariei, Acum 5 ani am incheiat contract de comodat cu primaria. Se apropie data expirarii contractului si doresc sa il prelungesc. Doresc sa formulez un act aditional de prelungire al contractului , care sa mai cuprinda si alte clauze suplimentare.
Blocul are si un teren aferent pe care proprietarii au diverse constructii (garaje, cotete, etc.). Fiecare locatar s-a "autopus in posesie" fiecare ocupand cat spatiu a dorit. Podul nu se stie al cui este, uscatorul la fel, iar subsolul e pe post de "hasna".
Doresc sa introduc in actul aditional un paragraf prin care sa solicit darea in folosinta si a celorlalte "utilitati" - teren , partea din uscator, pod, etc.
Mentionez ca am apartamentul de la parter, binenteles fara "balcon". (Am vazut multe apartamente laparter care au un asa zis balcon - pot cere si eu aprobarea unui astfel de spatiu?).
Doresc sa stiu ce drepturi mi se cuvin si daca ma puteti ajuta si cu un model de act aditional.
Va multumesc!
O zi frumoasa in continuare!
Buna ziua!
As dori sa ma ajutati in urmatoarea "problema" :
Sunt medic si doresc sa achizitionez aparatura medicala.
Am cautat pe diverse site-uri si din intamplare am intrat si pe site-ul C.... China (nu-l denumesc ca sa fie vreo problema), care au o pagina de cumparare a produselor cu paypal.
Cum se procedeaza in acest caz? E necesara achitarea de taxe speciale? Cum pot fi sigur ca voi intra in posesia produselor comandate (am vreo garantie, etc.)
Mentionez ca nu am nici un fel de experienta in acest gen de shopping si am o oarecare "teama", dar preturile afisate sunt foarte tentante.
Orice informatie e bine venita!
Va multumesc anticipat!
Răspuns la discuția Contestare evaluare apartament
Evaluarea a fost facuta la cererea Primariei, de catre un evaluator acreditat, si s-a utilizat metoa comparatiei (practic apartamentul a fost evaluat la valoarea unui apartament din cel mai apropiat oras, fara sa se tina insa cont ca nu este un apartament in oras, ca nu are racord la canalizare, ca nu are incalzire in sistem de termoficare "clasic", ca structura de rezistenta a intregului bloc este afectata sever datorita utilizarii chiar de la inceput a subsolului pe post de fosa septica, etc)
Buna ziua!
Sunt medic de familie in mediul rural.
Anul trecut primaria a primit un ordin de a pune in vanzare cabinetul medical.
Mentionez ca imi desfasor activitatea intr-un apartament cu 3 camere la parterul unui bloc construit in anul 1974. Cand am preluat apartamentul , acesta nu corespundea normelor de functionare ale unui cabinet. Am fost nevoita sa fac reparatii capitale , cu fonduri proprii (tencuire, gletuire , repararea pardoselilor, repararea si amenajarea celor 2 grupuri sanitare , incalzirii , etc.). Primaria nu a contribuit la aceste reparatii nici cu aport material si nici prestarea de servicii, cum solicitasem, prin persoanele ce beneficiaza ajutor social .
Chiar in timpul amenajarilor, au venit niste reprezentanti ai unei firme de evaluare care au fotografiat apartamentul. Dupa o luna am aflat ca aprtamentul fusese evaluat la o suma de aprox. 600 000 000 rol (echivalat in euro la momentul respectiv)
Am intrebat de ce suma a fost atat de mare si mi s-a spus ca s-a evaluat prin comparare cu un apartament asemanator din orasul cel mai apropiat, fara sa se ia in considerare totusi amplasarea, gradul de degradare, etc.
Mentionez ca aprtamentul nu e racordat la un sistem de canalizare , deocamdata (eventualele costuri vor fi suportate de mine) , ca subsolul a fost folosit ca fosa septica, fapt ce a dus la degradarea si scaderea structurii de rezistenta a blocului.
In concluzie pretul apartamentului il consider destul de mare.
(daca as cumpara in acest moment apartamentul as da un avans de aprox. 150 mil. plus rate aferente in urmatorii 10 - 15 ani. Dupa calculul meu costul final ar fi aprox 900 mil rol)
Intrebarea mea : Cum pot contesta evaluarea? Daca exista un model anume de cerere, un algoritm , etc.
Mentionez deasemeni ca ceilalti locatari ai blocului au cumparat apartamentele chiar de la constructorul blocului incepand cu anii 1990, platind sume infime .....
Va multumesc!
Buna ziua!
Sunt medic de familie in mediul rural.
Anul trecut primaria a primit un ordin de a pune in vanzare cabinetul medical.
Mentionez ca imi desfasor activitatea intr-un apartament cu 3 camere la parterul unui bloc construit in anul 1974. Cand am preluat apartamentul , acesta nu corespundea normelor de functionare ale unui cabinet. Am fost nevoita sa fac reparatii capitale , cu fonduri proprii (tencuire, gletuire , repararea pardoselilor, repararea si amenajarea celor 2 grupuri sanitare , incalzirii , etc.). Primaria nu a contribuit la aceste reparatii nici cu aport material si nici prestarea de servicii, cum solicitasem, prin persoanele ce beneficiaza ajutor social .
Chiar in timpul amenajarilor, au venit niste reprezentanti ai unei firme de evaluare care au fotografiat apartamentul. Dupa o luna am aflat ca aprtamentul fusese evaluat la o suma de aprox. 600 000 000 rol (echivalat in euro la momentul respectiv)
Am intrebat de ce suma a fost atat de mare si mi s-a spus ca s-a evaluat prin comparare cu un apartament asemanator din orasul cel mai apropiat, fara sa se ia in considerare totusi amplasarea, gradul de degradare, etc.
Mentionez ca aprtamentul nu e racordat la un sistem de canalizare , deocamdata (eventualele costuri vor fi suportate de mine) , ca subsolul a fost folosit ca fosa septica, fapt ce a dus la degradarea si scaderea structurii de rezistenta a blocului.
In concluzie pretul apartamentului il consider destul de mare.
(daca as cumpara in acest moment apartamentul as da un avans de aprox. 150 mil. plus rate aferente in urmatorii 10 - 15 ani. Dupa calculul meu costul final ar fi aprox 900 mil rol)
Intrebarea mea : Cum pot contesta evaluarea? Daca exista un model anume de cerere, un algoritm , etc.
Mentionez deasemeni ca ceilalti locatari ai blocului au cumparat apartamentele chiar de la constructorul blocului incepand cu anii 1990, platind sume infime .....
Va multumesc!