avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 535 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Contestare evaluare apartament
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Contestare evaluare apartament

Buna ziua!
Sunt medic de familie in mediul rural.
Anul trecut primaria a primit un ordin de a pune in vanzare cabinetul medical.
Mentionez ca imi desfasor activitatea intr-un apartament cu 3 camere la parterul unui bloc construit in anul 1974. Cand am preluat apartamentul , acesta nu corespundea normelor de functionare ale unui cabinet. Am fost nevoita sa fac reparatii capitale , cu fonduri proprii (tencuire, gletuire , repararea pardoselilor, repararea si amenajarea celor 2 grupuri sanitare , incalzirii , etc.). Primaria nu a contribuit la aceste reparatii nici cu aport material si nici prestarea de servicii, cum solicitasem, prin persoanele ce beneficiaza ajutor social .
Chiar in timpul amenajarilor, au venit niste reprezentanti ai unei firme de evaluare care au fotografiat apartamentul. Dupa o luna am aflat ca aprtamentul fusese evaluat la o suma de aprox. 600 000 000 rol (echivalat in euro la momentul respectiv)
Am intrebat de ce suma a fost atat de mare si mi s-a spus ca s-a evaluat prin comparare cu un apartament asemanator din orasul cel mai apropiat, fara sa se ia in considerare totusi amplasarea, gradul de degradare, etc.
Mentionez ca aprtamentul nu e racordat la un sistem de canalizare , deocamdata (eventualele costuri vor fi suportate de mine) , ca subsolul a fost folosit ca fosa septica, fapt ce a dus la degradarea si scaderea structurii de rezistenta a blocului.
In concluzie pretul apartamentului il consider destul de mare.
(daca as cumpara in acest moment apartamentul as da un avans de aprox. 150 mil. plus rate aferente in urmatorii 10 - 15 ani. Dupa calculul meu costul final ar fi aprox 900 mil rol)