avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 665 soluții astăzi
Forum Activitate nickum

Activitate nickum

Din discutiile pina la acest moment, la Intrebarea privind "Termenul legal de pastrare a pensiei la posta", nu rezulta reglementari clare care sa protejeze si sa reprezinte drepturile pensionarilor.
Dupa munca de o viata, acesta este la discretia unui semnal de la "postas", este lipsit de mijloacele moderne de comunicare si instiintare (bancile iti trimit mesaj etc.) s.a.
In mod real "Posta Romana", regia autonoma platita si din munca pensionarilor, ne plimba taloanele si pensiile, in multe situatii fiind in pericol de a fi returnate Casei de pensii: esti plecat din localitate, la munca sau tratament s.a. situatii. Ceea ce apoi implica drumuri, cereri, timpi de rezolvare s.a.
Cui foloseste si de ce se aplica asemenea proceduri ???
De ce nu se trimit pensiile in contul pensionarilor, de la momentul transmiterii Casei de pensii, a acestui drept acordat de banca la solicitarea pensionarului ??!!
Cine are interes sa ne plimbe prin "postasi" si institutii autonome ...? Pe care, nu ai unde sa le reclami in caz de reprezentare in dauna pensionarului ?!
De ce TALOANELE DE PENSII NU SE TRIMIT IN FORMAT ELECTRONIC in sistem securizat si controlat ?
De ce data transmiterii pensiei nu este anuntata in sistem electronic (e-mail, mesaj, sms etc.) ?
De ce nu se acorda aceste drepturi conform cu solicitarea pensionarului, personal AM INFINIT MAI MULTA INCREDERE IN BANCI DECAT IN "MERSUL POSTASULUI" ... ???!!!
DACA NU SE RESPECTA NICI ACESTE DREPTURI ALE PENSIONARILOR, IN FAPT CE NI SE RESPECTA ???!!!
DE CE SUNTEM OBLIGATI SA BATEM DRUMUL POSTEI - este o forma depasita, ramasa poate doar in filmele western ?
CINE ARE ACESTE INTERESE IN DEZACORD CU ACCEPTUL, SOLICITARILE si OPTIUNILE DE DREPT ALE PENSIONARILOR ??? Cine doreste proceduri electronice, directionate personal si securizate ?! Cred MAJORITATEA !
AVEM ACESTE DREPTURI, sau
CUM LE PUTEM OBTINE !?
Definitiile prezentate in scris la art.3 lit. g) si h) sunt dovada imposturii si incompetentei scrise in curs de fara frecventa: chiar din inceputul Metodologiei se impun aberatii tehnice.
Aceste erori au influente si implicatii asupra modului de calcul din Metodologia, aplicat in stabilirea obligatiilor de plata a energiei electrice reactive, calculate si facturabile consumatorilor, in special in cazul facturarii orare (aplicata marilor consumatori cu contoare electronice cu curba de sarcina).
Energeticienii consumatorilor, sa analizaze cu atentie si sa inteleaga|sesizeze : erorile, abuzurile, protectia pe fata a "bd" in dauna consumatorilor, parte a economiei nationale (furate astfel in mod calificat si deliberat), in conditii de monopol si lipsa de control|reactie de specialitate, fata de un arbitru incorect si fals neutru ...
Ordinul 33/2014 si Metodologia, completarile si modificarile aduse prin Ord.76/2016 contin erori, relatii de calcul gresite si notiuni tehnice incorecte, abuzuri si alte probleme in dauna consumatorilor, mult prea multe pentru o singura reglementare (care obliga plata, chiar din titlu, fara drepturi pentru platitor ... ! ).
Ordinul 33-2014 si Metodologia anexa, Ordinul 76-2016 completare|modificare Ord33, contine erori tehnice (relatii de calcul, definitii incorecte s.a.), proceduri care protejeaza pe fata sistemul "bd" in dauna consumatorilor ag.ec., unele in mod abuziv intrucat obliga consumatorul, fara sa-i acorde dreptul de a verifica|controla produsul obligat sa-l plateasca. Cazurile sunt foarte grave si importante ca sume impuse la plata, in situatia facturarii orare a consumurilor de energie, aplicata marilor consumatori. Suplimentar fata de erori, in conditia in care energiile facturate sunt in final CALCULATE de contoarele electronice functie de programele implementate si controlate exclusiv si discretionar! S.a. erori fata de care consumatorii se pot documenta tehnic si interveni pentru corectarea procedurilor impuse in mod abuziv si protejat de un reglementator care nu este neutru, cu personal provenit de regula din instalatiile de distributie ... ?!
Răspuns la discuția Ordinul33-2014 si Ord76-2016 ANRE
La ce Institutii ale Statului se pot adresa consumatorii (de regula, mari) de energie electrica, pentru a semnaliza erorile si procedurile incorecte din Ord.33 si Metodologia, Ord.76 ???
La ce Institutii Europene se pot semnaliza aceleasi aspecte, daca intern nu se rezolva ???

Consumatorii, daca si-ar analiza profesionist situatia concreta si procedurile Ord33 si Metodologia, Ord76 ... cu putin "antrenament" de specialitate, ar constata erorile, abuzurile si aplicatiile incorecte in dauna sa. Ar ELIMINA MONOPOLUL ... intr-o piata fals libera...
Subliniez ca, erorile, procedurile incorecte pentru consumatori s.a. SUNT INSCRISE si PUBLICATE, ASTFEL INCAT SUNT DOVEZI CE POT FI ORICAND IMPUTATE impostorilor si incompetentilor, ce protejeaza sistemul "bd" in dauna CONSUMATORILOR pARTE A ECONOMIEI NATIONALE !
Daca, mai exista energeticieni din scoala adevarata dinainte de '89 ... !!!
Scarbiti de impostura vor DEMONSTRA usor aceste probleme, care in final ne afecteaza pe toti si le platim cu totii ... spre conturile ... !!! Nu se multumesc numai cu tarife marite, taxe, cogenerare si cv etc aplica si erori si proceduri incorecte, care nu s-au aplicat in legislatia specifica nici inainte de '89 ... Aproape ca nu gasesti cuvinte sa-i caracterizezi pe ... proveniti din scoli serale ...
La ce institutii ale statului se pot adresa pensionarii cu problemele specifice., pentru drepturile muncii depuse ... ?
Se ocupa cineva de problemele noastre? Sunt la prima pensie, intreb pe cei vechi si oamenii legii? Dupa cum se vede inceputul este rosu ???!!! De aceea pleaca romanii ... si sigur vom disparea ca tara daca continuam in acest drum al incompetentei, hotiei, imposturii si lipsei de unitate in respectul pentru orice cetatean roman, nepolitician ...

In situatia prezentata, este posibila actiunea deliberata de a transmite pensia la finele lunii, nu a trimis-o chiar pe 28 ... Pentru a ajunge in situatia posibila, in timpul f.scurt, sa nu-ti ridici pensia si talonul ! De ce nu au trimis-o pe 1, sa ai la dispozitie 15 zile .... sau cate prevede legea ? Care in fapt, cineva spune ca nu este si nu prevede ... !
Astfel ajungi la dispozitia unui "postas" ... si in continuare in lant. Plus drumuri ... cereri etc., iarasi dependenta de personaje ... !? Este normal ?
Suntem o tara care avem probleme ... de sfidare, bataie de joc s.a. in toate, impotriva celui care munceste sau a devenit pensioner. In loc sa fie respectat, toate activitatile sunt importante, este sfidat si nedreptatit!
Chiar procentul de 40-45% pensie este o sfidare, inainte de .'89 ajungea la 100% ! Nu am fost membru de partid, in nici un regim, cu atat mai mult acum cand abunda incompetenta si hotia!

Astfel, principala cale este ca, majoritatea sa ne adresam in scris institutiilor, sa-i obligam sa ne respecte. Sa-I obligam si sa votam in posturile de conducere oameni pregatiti nu incompetenti cu facultati dubioase, care creaza probleme in toate domeniile in aceasta tara.



Ordinul 33-2014 si Metodologia anexa, Ordinul 76-2016 completare|modificare Ord33, contine erori tehnice (relatii de calcul incorecte s.a.), proceduri care protejeaza pe fata sistemul "bd" in dauna consumatorilor ag.ec. din aceasta tara ... Urmam si restul ...
Atrag atentia acestor consumatori sa analizeze profesionist aceste reglementari! In aceasta forma de protectie si avantaj in contul "bd" nu s-a aplicat ante ANRE si nici macar in fostul sistem blamat, dinainte de '89. Atunci, fostul MEE nu si-ar fi permis asemenea imposturi si erori in dauna economiei nationale... Atentie si la contoarele inteligente, in final calculeaza energiile in baza programului implementat exclusiv de "bd" fara control|monitorizare|accept al pers.de specialitate al consumatorului !!! s.a. Multi consumatori au contoarele in statii fara personal ale "bd" ... Consumatorii din petrol s.a. au linii lungi de 20 kV cu aport capacitiv f.mare taxat incorect prin reglementari incorecte !!! s.a.
Ce institutii ale statului analizeaza si controleaza aceste aspecte, in dauna consumatorilor si implicit a economiei nationale ???
IN FINAL LE PLATIM CU TOTII !!! Pe langa tarife marite la energia electrica, cogenerare. certificate verzi s.a. taxe impuse, se aplica suplimentar si erori din incompetenta, dirijate poate cu buna stiinta, reglementari in avantajul "bd" s.a. Este o problema grava ... sa ne miram de ce au disparut intreprinderile si specialistii din aceasta tara?! Desigur, pentru cei 600 ... este prea complicat ... Mai important este ... un viol ... un penal etc. Economia romaneasca conteaza doar sa plateasca ... orice si oricum ...
Cred ca, este cazul ca aceste probleme sa aiba o participare mare, sa trezeasca energeticienii consumatorilor ... care parca au disparut ... din moment ce accepta asemenea imposturi transmise in conturile "bd".
Multumesc pentru raspunsul clar: Nu prevede legea!
Cei 600 care trebuiau sa fie 300 sunt preocupati de toate ... numai de esential nu, adica: investitii, productie, locuri de munca, drepturi ale cetatenilor, drepturi si reglementari clare pentru pensionari s.a.
Astfel, va trebui sa ne uitam pe geam in asteptarea mariei sale "posta romana" !?
La ce institutii ale statului ne putem adresa cu aceste probleme minore, nimicuri ale celor care au muncit peste 40 de ani ... ?
Cred ca, suntem multi asemenea care vrem sa fim respectati pentru munca depusa, prin lege nu prin intelegeri intre x si y. Este anormal sa fim dependenti de un postas, de o sefa de tura a postei care iti rade in fata ca, NU AI UNDE SA O RECLAMI s.a.
De aceea insist, intrucat trebuie sa luam atitudine si sa ne aparam drepturile muncii depuse.
Multumesc tuturor celor care-mi citesc putinele randuri si ii invit sa lupte pentru solutii corecte si legale in aceasta tara care-si pierde identitatea si poporul, condusa de incompetenti, penali ...

Am solicitat un raspuns concret: LEGE - ARTICOL - TERMEN LEGAL.
Daca nu exista ... spus ca atare,
Astfel, suntem in fapt, la dispozitia unui postas ... si la a lor intelegere interna ...
Una este sa fii instiintat pe 14 ale lunii pina la finele lunii,
alta este sa fii instiintat pe 27 a lunii care se termina pe 28 !!!
Ce inseamna? Bataie de joc, iresponsabilitate, sfidare si lipsa de respect ? Sau, efectiv nu contam in mintea limitatilor?!
Oricum multumesc pentru indicatii.
In data de 27.02.2018 am fost instiintat pentru ridicarea pensiei de la Of.Postal 2 Bucuresti sector 1. Fiind blocat de vreme in alta localitate m-am prezentat in 01.03.2018 si mi s-a comunicat ca dreptul meu dupa 45 de anu de munca a fost returnat. Nu a fost pastrat nici macar 3 zile in Posta Romana. In mod logic din 14 pina la finele lunii ai 15 zile. Ce prevede legea pentru drepturile muncii nostre? Rog concret: lege, articol ... cu referinta numai la pensie.