avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Activitate GRINSOLV IPURL

Activitate GRINSOLV IPURL

A fost dispusa reinsertia inainte de plata tuturor sumelor prevazute in planul de reorganizare?

Sau suma totala din planul de reorganizare este mai mica decat suma din tabelul de creante?

Daca a fost votat si implementat un plan de reorganizare ce prevedea plata catre dumneavoastra a unei sume mai mici decat suma din tabelul de creante nu puteti recupera diferenta.

Ar trebui inregistrata in contabilitatea dumneavoastra ca pierdere.

Sper sa va fie de folos informatiile.
Am impresia că nu este destul de clar.
Administratorul judiciar a actualizat tabelul definitiv după închiderea procedurii insolvenței?
Sau explicați mai pe larg ce ați vrut să spuneți cu
creantele inscrise in tabelul definitiv al creantelor dupa inchiderea procedurii
respectiv cine a înscris când și prin ce act.
Că după închiderea procedurii încetează atribuțiile administratorului judiciar și nu mai putea întocmi acte în dosar.
Nu este o problema de insolventa sau lichidare, ci de fiscalitate si, eventual, de executare silita.

Poate un moderator muta discutia in locul potrivit.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pe scurt, nu.

Puteti aproba sau nu planul de reorganizare.

Sper sa va fie de folos informatiile.
Spuneti mai pe larg, ca nu e clar.
Cum adica validat?
Votat de adunarea creditorilor sau confirmat de judecatorul sindic?
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Onorariul lichidatorului judiciar este stabilit provizoriu de către judecător. Ulterior, stabilirea onorariului se face de către adunarea creditorilor.

Plata onorariului se face din averea debitoarei (societatea).

În situația în care în averea debitoarei nu există bunuri, după închiderea procedurii lichidatorul va încasa onorariul stabilit de judecător, în limita a 7.000 lei din fondul de lichidare administrat de UNPIR.

Asociații și administratorii statutari nu au putere de decizie cu privire la onorariul lichidatorului judiciar.

Sper să vă fie de folos informațiile.
Răspuns la discuția Radiere din cazierul fiscal
Textul de lege aplicabil este:
h) contribuabilul declarat inactiv a fost reactivat. Data scoaterii din evidenţă este data reactivării contribuabilului, în situaţia în care acesta a fost declarat inactiv pentru neîndeplinirea obligaţiilor declarative prevăzute de lege, sau data împlinirii unui termen de 3 luni de la data reactivării contribuabilului, în situaţia în care acesta a fost declarat inactiv pentru celelalte cazuri prevăzute de lege. Aceste prevederi sunt aplicabile şi reprezentanţilor legali, respectiv reprezentanţilor desemnaţi;
i) persoana nu mai deţine calitatea de reprezentant legal sau reprezentant desemnat al contribuabilului aflat în stare de inactivitate. În această situaţie, inactivitatea fiscală se scoate din cazierul fiscal al persoanei la data împlinirii unui termen de un an de la data înscrierii menţiunii privind schimbarea reprezentantului legal în registrul comerţului sau în evidenţele autorităţilor şi instituţiilor publice la care sunt înregistrate celelalte persoane juridice şi entităţi fără personalitate juridică care nu se înregistrează la registrul comerţului sau de la data expirării mandatului, în situaţia în care acesta este limitat în timp şi nu a fost reînnoit;

Stergerea se face din oficiu.

Vedeti daca va incadrati intr-una dintre situatiile de mai sus si aduceti la cunostiinta organului fiscal.

Sper sa va fie de folos informatiile.
Da
Nu îmi este clară situația. Căutați-ne pe google și dați un telefon și ne lămurim ce e de făcut.

O discuție nu vă costă.

Sper să vă fie de folos informațiile.