avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 297 soluții astăzi
Forum Activitate Grosu Anatolie

Activitate Grosu Anatolie

Pentru ce s-au montat 4 contoare pe casa scarii ))))). Ce rol au? Daca urmeaza sa se monteze contoare in fiecare apartament?)))
Sincer, NU prea am inteles.
Pe scara sunt 10 apartamente, care nu au contoare de gaze.
Se vrea instalarea a 10 contoare in fiecare apartament? si inca 4 contoare pe casa scarii??? cele de pe casa scarii ce rol au?????

Puteti sa detaliati?
Răspuns la discuția Documente cerute de adminstrator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Pentru ca nu ii ve-ti da copii la actele dvs, nu riscati nimic. Legea interzice acest lucru.

Pentru reactualuzare date, ii comunicati numele, prenumele, seria si numarul buletinului. Daca vrea sa le si verifice, ii aratati buletinul, pe care respectivul il parcurge cu privirea pentru verificare. Atat. Fara copii, poze cu telefonul etc.

Daca spune ca nu are timp, si insista sa ii lasati copie, ii comunicati ca ve-ti sesiza politia, in scris, pentru refuzul sau de actualizare date carte imobil, precum si pentru incalcarea legislatiei privind GDPR, dat fiind faptul ca cere copie la actele dvs.

Atentie, forma si continutul cartii de imobil este reglementat prin lege , astfel ca in carte se trec:
1. Numele
2. Seria si numarul buletinului
3.data cand v-ati mutat in apartament.
4. Tipul de resedinta.
5. Data cand ati plecat din apartament.

Atat. Nu se trece cnp, loc de munca, stare civila, conturi in banca, sau alte baliverne, inventate de unii.

Ar trebui jnvatati domnii administratori ca ei sunt in serviciul cetateanului, si nu invers....


[ link extern ]

Succes.

laura1016 a scris:

Eu inca nu am inteles nimic . Ce risc daca nu dau copii la administrator ?

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nivea, de unde atatea trasnai scoateti?

1. Cum sa vinzi una si sa scrii alta in factura??? Se numeste fals in acte si se ajunge pana la delapidare !

2. Deschideti codul fiscal, la art.155, acolo sunt enumerate datele din factura.

Astfel, in acest caz concret:

1. Administratorul poate sa aiba activitate comerciala de vanzare -cumparare, doar daca are si codul CAEN activ , si anume 4690, spre exemplu.

2. Administratorul NU are voie sa indice in factura de vanzare pur si simplu produse curatenie -1 set sau 1 buc, sa indice un pret total, dar sa livreze o cutie intreaga de produse DIFERITE de curatenie. Plangere la ANAF, si vedem dupa aia cine are dreptate.

3. Produsele au fost achizitionate de catre administrator per bucata. Dar tot administratorul le factureaza mai departe la set. Aceasta se face DOAR atunci cand se vrea sa se ascunda valoarea reala a produselor, pretul facturat de catre administrator catre asociatie fiind umflat intentionat, poate chiar si triplu sau mai mult, la mica intelegere cu cei din administratie. Iar daca aceasta are loc, deja se intra si pe latura penala. Si sunt convins ca anume asa sa si procedat.







Nivea a scris:

Nu este obligatoriu sa scrie produsele cu amănuntul.
De exemplu la farmacie veterinara când cumperi scrie fitosanitare.
La altele magazine scrie doar ustensile când cumperi produse curățenie.
La altele produse de curățenie.
Faptul ca el a emis o factura către asociație e problema lui si a firmei lui mai ales acum ca intervine "e factura."
Asociatia o ia ca atare si daca președintelui sau unui membru din comitet sau cenzor nu ii convine prețul îl poate trimite sa cumpere de unde doriți METRO Kaufland ETC.


La politie, Contractul da, buletinul da. In contract puteti sa retusati valoarea chiriei.
Daca nu aveti contract de chirie, semnati cu verisoara dvs o conventie civila , prin care dvs locuiti temporar la adresa respectiva pentru ingrjirea apartamentului, curatenie, udat flori, plimbat catel , sters praf, etc. Astfel ati rezolvat problema chiriei.
La asociatie prezentati informatiile necesare, nu copie dupa buletin. Buletinul se parcurge cu privirea, pentru verificarea datelor.
Total gresit, proprietarii au obligatia "DE A FURNIZA INFORMATII", nu de a lasa copii ale actelor la asociatii.

Nu mai informati gresit.

Recititi art. 94 din Normele metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, din 10.03.2021.

[ link extern ]

Art. 94. -
Înscrierea persoanelor în cartea de imobil se face în baza actului de identitate, iar pentru copiii sub 14 ani, în baza certificatului de naştere. Pentru înscrierea persoanelor în cartea de imobil nu pot fi solicitate fotocopii ale actelor de identitate, certificatelor de stare civilă sau titlurilor de proprietate. Acestea pot fi verificate vizual pentru conformitate.

Si inca un link

[ link extern ]

Spor la lecturat
Nu, nu este legal.

[ link extern ]

Si recititi art.94, din " Normele metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, din 10.03.2021."...

Art.94.
Înscrierea persoanelor în cartea de imobil se face în baza actului de identitate, iar pentru copiii sub 14 ani, în baza certificatului de naştere. Pentru înscrierea persoanelor în cartea de imobil nu pot fi solicitate fotocopii ale actelor de identitate, certificatelor de stare civilă sau titlurilor de proprietate. Acestea pot fi verificate vizual pentru conformitate.

Lincul mai jos
[ link extern ]

w_v_w_v a scris:

Este perfect legal.

[ link extern ]
@ynocentta
E doar un articol scris de un om ca si noi.
Nu insemna ca e adevarat ceea ce spune. Vedeti ca aveati raspunsurile vechi corecte cu linkul de mai sus .


www.avocatnet.ro/articol_525...

In concluzue, NU are dreptul sa ceara copii ale actelor.
Răspuns la discuția Documente cerute de adminstrator
www.avocatnet.ro/articol_525...

Puteti sa raspundeti si fara comentarii la adresa persoanelor respective. Concluziile le apartin utilizatorilor.
Moderator
www.avocatnet.ro/forum/main/...
Răspuns la discuția Documente cerute de adminstrator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Art.94.
Înscrierea persoanelor în cartea de imobil se face în baza actului de identitate, iar pentru copiii sub 14 ani, în baza certificatului de naştere. Pentru înscrierea persoanelor în cartea de imobil nu pot fi solicitate fotocopii ale actelor de identitate, certificatelor de stare civilă sau titlurilor de proprietate. Acestea pot fi verificate vizual pentru conformitate.

[ link extern ]

Nu cetateanul e in serviciul administratorului, ci administratorul e in serviciul cetateanului. Si daca vine omul cu buletinul in original, indiferent la ce ora, pentru inscriere in cartea de imobil, lasi tigara si cafeaua la o parte, iei matale o coala de hartie si notezi pe ea numarul apartamentului, numele si prenumele cetateanului, si seria si numarul CI. Atat.

[ link extern ]

In concluzie, nu se mai cer copii la actul de proprietate sau la actul de identitate.