avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Activitate zsoli71

Activitate zsoli71

4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu va incurcati cu asa ceva, azi prietena, maine cel mai mare dusman! Ganditi matur, nu va faceti probleme prea devreme! Va da banii inapoi cand o sa aiba? Intabulati casa integral pe numele Dv!
1 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ma mira cum gandesc unii. Nu-mi place ceva si dupa 20 de ani ma razgandesc. Cum ar functiona lumea daca am proceda asa, cand si cum ne convine? Pentru faptele noastre raspundem si suportam consecintele.
1 din 5 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ce vârstă aveți? Aveți timp toată ziua să stați la pândă, când vine vecinul, ce face? Ar trebui să vă ocupați cu lucruri mai serioase!
Buna ziua,
Ce se poate face in cazul in care un produs achizitionat a fost returnat in termenul legal de 14 zile. Datorita curierului rapid coletul nu a ajuns inapoi la destinatar, a fost tinut in depozitul curierului. La data respectiva am luat legatura cu firma si cu firma de curierat, comunicand ca returul legal a fost efectuat, produsul nu este la mine. Acum firma imi solicita contravaloarea facturii prin EOS KSI, firma de recuperare. Ce posibilitati am?
Coletul s-a intors la firma de curierat, unde au tinut coletul, nu a ajuns la mine inapoi. Am anuntat firma ca se gaseste la Fan Courier, care nu a finalizat returul. Returul initial a fost realizat la adresa de unde am primit comanda, adresa de pe factura si de pe site-ul comandat. Am Awb cu toate datele, cand si unde am returnat. In baza de date a curierului apare ca nu s-a intors la mine coletul.

Madalina Pascu a scris:

Buna ziua, la ce adresa ati returnat produsul? a fost acesta returnat intr-un final sau s-a intors coletul de retur la dvs. definitiv?

Recuperare debite

Buna ziua,
Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a fost efectuat de Fan Courier, insa nu au returnat produsul la adresa de pe Awb, motivand ca adresa nu este corecta. Am luat legatura cu firma si cu Fan Courier, stabilind adresa la care trebuie returnat produsul. Cu toate acestea returul s-a intors in localitatea mea. Am adus la cunostinta firmei ca am efectuat returul in termenul legal de 14 zile, insa nu a fost livrat de Fan Courier. Am oferit Awb-ul, am mers la Fan Courier sa solicit efectuarea returului. Mi s-a solicitat plata contravalorii returului. Nu am fost de acord, am avut dreptul sa returnez gratuit produsul. Returul nu s-a efectuat din cauza Fan Courier. Dupa N e-mailuri trimise la firma in care am demonstrat ca am facut retur, insa nu din cauza mea nu au primit coletul, au insistat sa platesc produsul. Am refuzat, intrucat am returnat produsul, nu am avut ce sa platesc. Dupa un an de tergiversari azi am primit o instiintare de plata de la recuperatorul de debite EOS KSI, care ma someaza sa platesc produsul. Ce pot face in acest caz, ce cale legala am de a contesta acest abuz, mi se solicita plata unui produs care a fost returnat in 14 zile si datorita curierului nu a ajuns la firma? Va multumesc.
Recuperare debite

Buna ziua,
Am comandat un produs online. Produsul l-am returnat in termenul legal de 14 zile de la data primirii produsului. Returul a fost efectuat de Fan Courier, insa nu au returnat produsul la adresa de pe Awb, motivand ca adresa nu este corecta. Am luat legatura cu firma si cu Fan Courier, stabilind adresa la care trebuie returnat produsul. Cu toate acestea returul s-a intors in localitatea mea. Am adus la cunostinta firmei ca am efectuat returul in termenul legal de 14 zile, insa nu a fost livrat de Fan Courier. Am oferit Awb-ul, am mers la Fan Courier sa solicit efectuarea returului. Mi s-a solicitat plata contravalorii returului. Nu am fost de acord, am avut dreptul sa returnez gratuit produsul. Returul nu s-a efectuat din cauza Fan Courier. Dupa N e-mailuri trimise la firma in care am demonstrat ca am facut retur, insa nu din cauza mea nu au primit coletul, au insistat sa platesc produsul. Am refuzat, intrucat am returnat produsul, nu am avut ce sa platesc. Dupa un an de tergiversari azi am primit o instiintare de plata de la recuperatorul de debite EOS KSI, care ma someaza sa platesc produsul. Ce pot face in acest caz, ce cale legala am de a contesta acest abuz, mi se solicita plata unui produs care a fost returnat in 14 zile si datorita curierului nu a ajuns la firma? Va multumesc.
De ce nu este obligatia furnizorului de servicii sa asigure semnal corespunzator pe teritoriul Romaniei? Toata lumea cunoaste situatia si nu se ia nicio masura. De ce in apropierea granitei nu am semnal? Nu mi-am luat abonament cu roaming ca sa dezactivez roamingul. Nu sunt de acord ca clientul sa fie atent permanent ce se intampla cu semnalul lui. Telekom ar trebui sa aibe antene corespunzatoare si in apropierea granitei. De ce sarbii, ungurii, bulgarii etc. au semnal mai puternic? Pentru ca Telekom incaseaza abonamentul pentru servicii necorespunzatoare. Din pacate nici institutiile abilitate nu iau nicio masura.

DlGoe a scris:

@zsoli Locuiesc in vestul tarii si cum ma apropii de granita, cum intra ungurii! Am si semnal de la reteaua romaneasca, dar semnalul ungurilor intra ,,peste". Tinand cont ca ambele state sunt membre UE, nu-ar fi mare paguba. Pt. a evita situatii precum a ta, dezactivez serviciul roming. Nu cred ca e primul tau telefon, era mai simplu sa dezactivezi romingul, evitai tot taraboiul!

Facturare Telekom.
Buna ziua,
La inceputul lunii august am fost in Clisura Dunarii, mai precis la Dubova si la Orsova. Nu am trecut granita, dar nici nu am avut semnal de telefonie Telekom. Astfel a intrat semnalul de la sarbi si am fost taxat suplimentar cu 90 euro. Cand am observat acest cost am dezactivat roamingul. Platesc abonament pe teritoriul Romaniei, iar Telekom nu mi-a asigurat semnal. Mai mult, in contract si in normele europene este stabilit ca mai mult de 50 euro nu se poate factura cost suplimentar in roaming, la acest prag trebuie blocat. Nu s-a respectat contractul, nu mi s-a asigurat semnal pe teritoriul Romaniei si sunt facturat cu 90 euro cost suplimentar date in roaming. Ce se poate face in acest caz, ma puteti lamuri care este legislatia pentru costuri suplimentare? Unde pot depune sesizare?
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Traiti-va viata, bucurati-va de ea. La momentul potrivit, daca doresc mostenire, o sa faca demersurile necesare. Acum, cand sunteti in viata, preocupati-va de bunastarea dumneavostra. Traiti pentru prezent, axati-va pe viata dv.