avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu Compania Orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu Compania Orange

Ma numesc Bogdan, sunt din Arad si am o problema care o consider discriminare. Am o cartela prepay Orange si tot timpul imi activez optiunea dorita. Luna trecuta, in data de 15.04.2010,primesc mesaj de la Orange cum ca; " Optiunea 600 de minute si 600 de SMS in retea se va reactiva automat la 18/04, ora 21:38 daca ai in cont min 6 EUR. Verifica-ti creditul la *133# si daca ai credit insuficient reincarca pana la aceasta data." In 17/04 anul in curs, am efectuat 2 apeluri la ora 21:37 si la 21:38 avand credit 4 ore in retea si 0,85 eurocenti. In 18/04 dimineata ramanand fara acele ore si minus 0,82 eurocenti. Am cerut factura detaliata pe numerele apelate de catre mine, am primit factura cu apelurile dar, lipseste un numar care l-am apelat in seara de 17/04. Doresc sa gasesc pe cineva care sa ma reprezinte legal pentru a-mi recupera cele 4 ore si 0,82 eurocenti. Compania nu respecta nici acest contract tacit, eu platind un serviciu, ei luandu-mi ce este al meu. Si daca calculam la cati oameni din Romania patesc acest lucru, se aduna o suma exorbitant de mare. Cu stima, Bogdan.

Astept un raspuns.
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 17:22, 13 Mai 2010
Intrati in sectiunea Consultanti si veti gasi unul din zona dvs care sa va reprezinte.
Dar,credeti ca merita sa va luptati cu o firma mamut?Nu aveti nici contract,ati ales din oferta de optiuni.
1-Rugam respectati regulamentul forumului si nu postati denumiri operatori telefonie
2-Din practica curenta ,va precizez ca eventual demers in directia recuperarii a 4 ore si 0,82 eurocenti ,necesita un efort care in final ,nu se justifica

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Oferta incarcare cartela mobil BotLaurentiu BotLaurentiu Buna ziua, Pe 31.12.2014 am trimis in jur de 80 mesaje in diverse retele la care am primit raspuns: credit insuficient si obisnuitul mesaj \\"incarca pana la ... (vezi toată discuția)
Amenda autobuz davidmihailescu davidmihailescu Buna ziua, doresc un raspuns si poate o solutie la problema mea. De ceva timp m-am mutat in cluj, student, autobuz, bani putini, etc. Ca sa reduc din ... (vezi toată discuția)
Favorizarea fraudelor in telefonia mobila grobianu grobianu Pe scurt, am fost escrocat telefonic, prin metoda reancarcarii unui cont pre-pay, cu 100 euro de catre un individ care s-a dat drept angajat al ... (vezi toată discuția)