avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Debutant, treapta de salarizare
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Debutant, treapta de salarizare

buna ziua , sunt angajata in cadrul Primariei din 15.07.2009 , ca referent debutant , ce pasi trebuie urmati pt a fi trecuta pe o alta treapta de salarizare ?
Mentionez ca sunt studenta in anul II la facultatea de drept , specializare - administratie publica . sunt secretara primarului .va rog sa ma lamuriti . aaa si am un salariu de 600 RON .
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 20:03, 26 August 2010
Fiind incadrata pe o functie publica clasa III (studii medii) debutant, la 6 luni de la numirea in functie trebuia organizat examenul de definitivare, in conditiile HG 611/2008. Secretarul UAT/inspectorul de resurse umane trebuie sa se ocupe de aceasta problema.
Multumesc frumos pentru ajutor
h.g. nr.611/2008
"ART. 87
(1) Evaluarea activităţii funcţionarului public debutant constă în aprecierea nivelului cunoştinţelor teoretice şi a deprinderilor practice dobândite, necesare îndeplinirii atribuţiilor aferente unei funcţii publice, a cunoaşterii specificului activităţii autorităţii sau instituţiei publice şi a exigenţelor administraţiei publice.
(2) Evaluarea activităţii funcţionarilor publici debutanţi se face pe baza:
a) raportului de stagiu întocmit de funcţionarul public debutant;
b) referatului întocmit de îndrumător;
c) interviului de evaluare cu funcţionarul public debutant.
ART. 101