avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Sugestii şi reclamaţii \" iti mai recomandam\"
Discuție deschisă în Sugestii şi reclamaţii

" iti mai recomandam"

Buna seara!
in coltul de jos dreapta, se deschide o fereastra "iti mai recomandam", as dori s-o inchid . Desi folosesc x-ul rosu, se redeschide aproape imediat. E foarte obositor
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 15:12, 21 Februarie 2011
Eu am vrut sa ma plang, dar am sperat ca dispare de la sine.
Ma gandeam sa scriu: "daca mai apare recomandarea in coltul ecranului, ii rup gatul":)
HoldaFinance a scris:

acum ignor cu gratie recomandarile de acolo; ca si cu reclamele, probabil ca pe termen mediu va genera un user blindness pe acel loc din pagina. B-)


Si eu cred, la fel de sincer, ca in timp nu veti mai avea un site la care sa vi se produca fenomenul de user blindness, daca nu intelegeti nici macar simplul fapt ca acest site traieste din reclama si ca dvs. primiti informatie si o platforma gratuita de exprimare online datorita utilizatorilor care nu pun problema asa cum o faceti dvs. :)

Spor.
Inteleg foarte bine modul de finantare al acestui portal. Trebuie insa sa luati in calcul si observatiile celor care va fac UGC, caci fara acest C nu ar fi posibil sa afisati reclame. Respectiv, daca userii sunt nemultumiti de un aspect, inseamna ca partea de C din UGC e in pericol sa se diminueze si asta ar fi cel mai rau pentru portal. :">

Se pare ca mai sunt si alti nemultumiti, dar nu s-au exprimat pana acum, la fel cum nici eu nu m-as fi exprimat daca nu vedeam acest topic deschis.

Macar daca ati implementa sugestiile de filtrare a recomandarilor pe care vi le-am facut, astfel incat sa nu mai recomande topicuri lipsite de interes pentru un user care a postat deja in acele topicuri. #-o

Iar partea cu blindness n-ati inteles-o, ma refeream la fenomenele descrise aici: [ link extern ]
[ link extern ]
Un citat din ultimul articol:
Since the turn of the 21st century, one of the major causes of ad blindness is familiarization of the webpage layout of frequently re-visited websites.

La mine deja s-a produs familiarizarea destul de bine, astfel incat ignor aproape complet acele recomandari. Din perspectiva dvs., operator de portal, ar trebui sa va spuna aceasta ca la criteriul usability, acest feature sta foarte slab. Iar daca ceva ce s-a intentionat a fi un feature se transforma in annoyance clar trebuie schimbat ceva.
Ultima modificare: Luni, 22 Noiembrie 2010
Holda Finance, Consultant credite si finantari
Ca sa fiu concis in ce am vrut sa spun mai devreme: Daca considerati ca va deranjeaza reclamele, puteti oricand sa nu folositi Avocatnet.ro. ;)

Ca idee, as vrea sa va rog sa intelegeti ca Avocatnet.ro nu functioneaza doar datorita continutului generat de utilizatorii din Forum (ca sa inteleaga si altii ce dracu e UGC-ul despre care vorbiti dvs.), ci si datorita traficului generat de articolele pe care le publicam in site. Ponderea se balanseaza din ce in ce mai tare in directia articolelor, dupa ce in anii trecuti cel mai important segment era forumul.

Nu cred ca a fost vreo facilitate pe care sa o lansam si sa nu o dezvoltam ulterior intr-un mod benefic. Si nu cred ca au fost pana acum momente cand v-am bagat pe gat ceva in loc sa incercam sa personalizam experienta si sa o transformam in ceva util. La fel ca si in alte cazuri, o sa fie transformata si sugestia care apare in pagina. Numai ca, asa cum se intampla intotdeauna, e util sa strangem mai intai o opinie mai generala despre facilitatea in cauza si apoi sa luam cea mai buna decizie pentru un numar cat mai mare de utilizatori.

Imi pare rau ca va produc annoyance prin usability acelei facilitati, dar nu pot modifica ceva doar pentru ca mi-o cereti dvs. si nici pentru ca folositi neologisme la moda.

Pot doar sa iau in calcul si mesajul dvs asa cum am facut cu toate parerile si mesajele pe care le-am primit in acest site, indiferent daca m-a enervat sau nu tonul utilizat, si pot incerca sa il inglobez in fluxul de opinii pe care il primim pentru ca dezvoltarea ulterioara sa permita o adaptare la cerintele unui numar cat mai mare de utilizatori.
adutescu a scris:

Ma gandeam sa scriu: "daca mai apare recomandarea in coltul ecranului, ii rup gatul":)

@Alin Popescu: annoyance nici macar nu a fost exprimata de mine.
Termenii folositi sunt pentru ca dvs., operatorul portalului, sa intelegeti cat mai bine "ce dracu vreau sa spun". Nu cred ca imbunatateam procesul de comunicare cu dvs. daca ma apucam sa traduc termenii tehnici care sunt folositi in domeniu si care au un inteles cat mai corect pentru designer atunci cand nu sunt tradusi.

Totusi, cred ca aveti o problema in conceperea interactiunii cu piata careia va adresati, daca va exprimati astfel la adresa utilizatorilor:
Daca considerati ca va deranjeaza reclamele, puteti oricand sa nu folositi Avocatnet.ro.


Daca tot intram in detalii, bunaoara rata mea de conversie din portalul dvs. este mult inferioara altor portaluri, desi efortul de promovare prin UGC depus aici este cel mai insemnat. Doua sfaturi cu totul prietenesti:
1) Nu va grabiti sa va indepartati utilizatorii, caci s-ar putea sa faca o analiza asupra castigurilor rezultate din activitate si chiar sa se indeparteze. Eu, bunaoara, o sa iau o pauza voluntara pana anul viitor de la sectiunea pe care o intretineam aproape singur, ca sa puteti aprecia mai bine cat de mult conteaza sau nu UGC pentru dvs. In urma analizei mele asupra acestei pauze, s-ar putea sa se permanentizeze, ca urmare a identificarii de surse mai eficiente de promovare prin UGC. Nu o considerati ca o amenintare sau ca ceva razboinic, este doar o urmare fireasca a scaderii calitatii conversatiilor, a usoarei hartuiri la care am fost supus de moderatori, in favoarea userior pe care i-am corectat atunci cand au raspuns sau au postat bazaconii (desi spuneti ca UGC nu e atat de important) si, cel mai important, a rezultatelor foarte slabe pe care le-am inregistrat in urma prezentei in comunitatea dvs. Observatiile dvs. de acum au fost doar catalizatorul acestei decizii, in conditiile in care totusi firma dvs. ne-a mai contactat anterior de doua ori pentru potentiale colaborari in dezvoltarea portalului si consideram in urma acestor contacte ca tocmai termenii tehnici nu au cum sa va sperie.
2) Nu stiu exact ce model publicitar adoptati, dar daca folositi (si) modelul PPC, pot sa va sfatuiesc cat se poate de prieteneste ca aveti o atitudine care poate fi considerata periculoasa de catre un advertiser. Respectiv, eu as cantari cu grija colaborarea cu un portal al carui proprietar este enervat ca "userii nu dau clickuri". Criteriul al trebui sa fie altul: interesul trezit de reclama si nu dorinta dvs. de clickuri. Cred ca stiti foarte bine ca in TOS-urile retelelor majore de tip PPC sunt interzise incurajarea de clickairi pe reclame si incalcarea acestei conditii conduce la incheierea colaborarii.

Nu intelegeti gresit ca eu as considra cumva sugestiile din partea inferioara despre care discutam ca ar fi reclame. Al doilea sfat al meu a fost provocat de observatia dvs. anterioara:
Si eu cred, la fel de sincer, ca in timp nu veti mai avea un site la care sa vi se produca fenomenul de user blindness

Aceasta observatie a dvs. - pentru mine in calitate de advertiser - suna periculos la adresa bugetului meu.
Ultima modificare: Luni, 22 Noiembrie 2010
Holda Finance, Consultant credite si finantari

Alte discuții în legătură

Status dorians dorians Doar o intrebare pe care nu stiam unde s-o... adresez. Mi-a sters careva statusu`? (vezi toată discuția)
Directionare prin link-uri de pe un site kitiutza kitiutza Este legal sa postez pe un site un link sau mai multe link-uri fara a cere acordul proprietarului site-ului la care face referire acele link-uri? (vezi toată discuția)
Trademark european asupra unui domeniu web Stadva Stadva Am inregistrat de curand un domeniu web de tipul [i]cuvant[/i].info . Pe [i]cuvant[/i] exista un trademark european . [i]Cuvant[/i] e de fapt numele unui joc ... (vezi toată discuția)