avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1111 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Sugestii şi reclamaţii \" iti mai recomandam\"
Discuție deschisă în Sugestii şi reclamaţii

" iti mai recomandam"

Buna seara!
in coltul de jos dreapta, se deschide o fereastra "iti mai recomandam", as dori s-o inchid . Desi folosesc x-ul rosu, se redeschide aproape imediat. E foarte obositor
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 15:12, 21 Februarie 2011
Daca tot intram in detalii, bunaoara rata mea de conversie din portalul dvs. este mult inferioara altor portaluri, desi efortul de promovare prin UGC depus aici este cel mai insemnat.


Eu cred ca ar fi trebuit sa incepeti asa chiar de la inceput. Nu sa ma luati cu "ma enerveaza reclamele" si cu alte lucruri de genul asta.


Observatiile dvs. de acum au fost doar catalizatorul acestei decizii, in conditiile in care totusi firma dvs. ne-a mai contactat anterior de doua ori pentru potentiale colaborari in dezvoltarea portalului si consideram in urma acestor contacte ca tocmai termenii tehnici nu au cum sa va sperie.


Recunosc, eu v-am contactat. Si stiti ce m-a uimit? :D. Faptul ca n-am primit niciun raspuns. Asa incat am gasit alti oameni doritori sa aiba clienti. Si recunosc faptul ca nu mi-as fi adus aminte de aspectul asta daca nu porneati discutia asa.

Am contactat vreo 3 sau 4 furnizori de servicii de genul celor pe care le oferiti dvs. si ceilalti au raspuns, dvs. nu. Nu m-a deranjat insa ideea pentru ca pana la urma mi-am rezolvat treaba.

Dar daca tot vorbim despre conversii, nu cumva ar fi util sa raspundeti oamenilor daca va contacteaza? N-ar face lucrul asta rata potentialilor clienti sa se transforme in clienti reali? :).

Da, cred ca daca pe toti oamenii i-ar enerva reclamele, atunci acest portal ca si multe altele de genul lui ar disparea. Una e sa accepti realitatea si alta e sa rastalmacesti cuvintele cuiva si sa le transformi in altceva decat sunt. Acest site traieste de pe urma oamenilor care considera reclamele importante si care cumpara produse ca urmare a reclamelor prezentate aici. Si orice administrator decent de site va va spune acelasi lucru. Asa se traduce ce am spus eu mai sus si imi pare rau ca am spus in romana, ca poate in engleza intelegeati.

Si, daca tot m-am pornit, sa va raspund punctual:

1. E de dorit ca oamenii sa-si faca o analiza a activitatii lor pe orice site se afla. Pentru ca altfel, in cateva luni, se vor trezi spunand ca au fost pacaliti. Si prin toate lucrurile pe care le oferim (statistici ale profilului consultantilor, etc) incercam sa oferim unelte pentru masurarea conversiei prezentei cuiva in acest site.

Revin insa la ce spuneam mai sus. Cred ca primul pas in convertirea unui utilizator de internet in client ar fi sa ii raspundeti la mailuri ;).

2. Cred ca interpretati rautacios spusele mele si n-are rost sa comentez ce spuneti.

Nu imi place atunci cand cineva spune ca paraseste Avocatnet.ro. Pe de alta parte, am invatat ca oamenii trebuie incurajati sa ia cele mai bune decizii pentru ei. Asa incat nu pot decat sa va urez bafta in activitate.

Oricum, eu ma opresc aici. Am pornit de la ceva si am ajuns la cu totul altceva.
Ultima modificare: Luni, 22 Noiembrie 2010
Alin Popescu, administrator
@HoldaFinance, la sectiunea unde dvs. participati, sunt moderator si cred ca faceti afirmatii care nu corespund adevarului.

Va citez:
"Nu o considerati ca o amenintare sau ca ceva razboinic, este doar o urmare fireasca a scaderii calitatii conversatiilor, a usoarei hartuiri la care am fost supus de moderatori, in favoarea userior pe care i-am corectat atunci cand au raspuns sau au postat bazaconii (desi spuneti ca UGC nu e atat de important) si, cel mai important, a rezultatelor foarte slabe pe care le-am inregistrat in urma prezentei in comunitatea dvs."

Nu-mi amintesc sa va fi atentionat cu privire la faptul ca incalcati Regulamentul, la modul singular, doar pe dvs. Am atentionat toti participantii (in grup) care nu au folosit un limbaj "civilizat" iar ca si numar de interventii, nu cred ca au fost mai mult de 3 (trei)...

Va rog frumos sa fiti foarte atent cand aduceti acuzatii nefondate.Va cam jucati cu acuzatiile.

O zi buna.
@cermak gruianu, mi-am permis sa incadrez in categoria usoara hartuire (si subliniez cuvantul usor, cu sensul de puțin, slab) posturile mele sterse de dvs. in care aratam cum alti utilizatori care se pretind respectabili dădeau cu bâta în baltă puternic de tot.
În lipsa unui buton de vot negativ la adresa unui mesaj, nu rămâne decat să postezi un alt mesaj prin care să arăţi că respectivul spune literalmente prostii. Faptul că dvs. aţi şters argumentele mele prin care arătam aceste prostii (multe de tot la data respectiva, țin minte ca userul respectiv cu fiecare mesaj mai punea o gogomanie profesionala) și le-ați încadrat la categoria off-topic nu mi-a picat bine. Am pornit de la ideea ca atunci cand arati ca un alt user greseste, implicit arati ca tu cunosti mai bine, iar aceasta se va traduce in leaduri mai multe pentru consultantul care dovedește cunoaștere mai aprofundată.
Nu vorbesc de ultimul user de acum cateva zile, vorbesc de respectabilul user mai de acum o luna, care continuă cu grație chiar si astazi sa dezinformeze pe toate topicurile din aria noastra de interes (din lipsa de cunostinte profesionale in domeniu), dupa cum am aratat din nou chiar azi intr-un topic. Foarte bine că userii postează mesaje, nu pretinde nimeni să verificați corectitudinea acestora si nici nu pretinde nimeni să cenzurați posibilitatea de exprimare, dar nu e bine nici să ștergeți mesajele în care alții arată că sunt postate erori aproape grosolane. Nici nu sunt convins că a avut comunitatea de câştigat ceva, în condiţiile în care au rămas postate sfaturile greşite.

@Alin Popescu, am verificat si am vazut ca in primavara 2009 ne-ati contactat cu o solicitare concreta si v-am raspuns la aceasta cu o oferta, apoi mult mai tarziu ne-ati contactat din nou cu o solicitare generica de a va recomanda oportunitati in domeniu. Gama de servicii pe care noi o acoperim nu raspunde insa si la modul in care ati formulat a doua solicitare, deoarece am constatat statistic ca este ineficient economic iar lipsa raspunsului a fost deliberata. Dar, asa cum bine ati subliniat, aceasta nu a fost o problema nici "la capatul nostru al firului", caci ar fi absurd sa presupui ca orice contact se si transforma in client. Comentariul meu s-a referit numai la faptul ca dvs. avand o activitate cu caracter tehnic și un interes în domeniu dovedit chiar și nouă în mod direct, v-ati apucat sa ironizati termenii mei tehnici.

Eu cand am vorbit de conversii din site-ul dvs. nu m-am referit la clienti, ci la leaduri. Adica vin disproportionat de putine leaduri (contacte) fata de efortul de promovare, raportat la efortul depus pe alte surse. Am identificat cateva cauze ale acestei lipse, dar foarte empiric, una fiind plasarea "prea adanc", la "prea multe clickuri distanta" a datelor de contact ale consultantilor care nu au pachetul PR.
Mai departe, ar fi absurd sa va critic pe dvs. pentru convertirea sau nu a leadurilor.

Dar, ce-i prea mult strica si a fost placut sa participam aici cat am participat, iar acum va dorim succes in continuare si ne-ar placea sa extrageti si ceva idei bune din aceasta conversatie de azi.
Eu sincer pe dl este de la HF nu le inteleg nimic. Zice ca el face singur raspunsuri asupra fonduri nerembursabile. Si eu doar vad ca raspunde ceva care nu da cu interesul persoanelor si cu o atitudine despotica, si umuliante pe toti care formula o intrebarea simpla si corecta sau vrea sa le ajute cumva cu raspunsuri. Eu daca era dl. Popescu le ar fi raportat de mult sin in schimb primeste o invitatia... Si cred ca sunt persoane care nu mai vii -sigur- la portal din cauza formei cu care raspunde. Pe mine deja ma lasat in evidenta si nu a raspuns corect pe cel care intreaba ceva de dori ori si eu lam aplaudat doar pentru un raspunsul care a incercat sa o faca corect. Nu intelege dl de la HG care sunt interesele care curge de la o formularea o intrebare de oameni simpli si cu sperantele. Si cred ca doar vrea sa fi un torquemada de la vremuri actuale.
Imi pare rau ca exista persoane cu acesta atitudine care lasa in bun loc pe inquisitia medievala.
@alvarolipo, in conditiile in care am scris peste 200 de mesaje numai pe tema respectiva, permiteti-mi in continuare sa-mi exprim profunda mirare fata de atitudinea de care dati dovada, in conditiile in care suspectez ca intelegeti la persoana carui user ma refer ca ar scrie bazaconii.
Marturisesc ca abia reusesc sa descifrez mesajul pe care l-ati scris (in mare inteleg ca e ceva ce va deranjaza din prestatia mea, dar nuantele imi scapa, desi e in limba mea materna).
Date fiind acestea, zau ca nu pricep scopul interventiei. In conditiile in care va stiti pe teren alunecos d.p.d.v. al unei anume laturi profesionale aici pe forum, eu in locul dvs. m-as fi abtinut de la comentariile acestea.

Continut, continut, dar mai depinde si pe ce pagina aterizeaza userul din motorul de cautare. Daca intamplator aterizeaza pe unele topicuri pe care vi le-am contrazis eu, garantat va avea o impresie de "cascadorii rasului" la adresa mesajelor pe care le-ati postat. Asta apropo de insinuarile privind "gonirea" userilor.
Nu ma feresc insa sa recunosc ca mi-am dorit sa "gonesc" un user de pe arie: pe dvs., ca urmare a calitatii sfaturilor pe care le-ati dat.

Niste mici statistici brute, spre stiinta d-lui Alin Popescu:
Vizitatori trimisi catre noi de avocatnet.ro (prima valoare) si de un site concurent de tip "Q&A" - care mie mi se pare mult mai slab ca si continut (a doua valoare):
Noiembrie (pana acum): 10 vs. 348
Octombrie: 12 vs. 469
Septembrie: 14 vs. 368
August: 9 vs. 323
Iulie: 12 vs. 397

Frecventa postarii de mesaje: avocatnet.ro: zilnic, site concurent: o data pe saptamana sau mai rar.

Ce sa inteleg, d-le Alin Popescu din aceste metrici? In cazul portalului dvs. efortul nu se coreleaza deloc cu rezultatele, in vreme ce la altii, da. Eu concluzionez ca aici este prea bine organizat continutul in favoarea dvs. Si dvs. ziceti ca daca ne deranjaza reclamele sau usabilitatea (adaug eu) putem pleca oricand de aici... Daca vedeti datele acestea si calitatea interactiunii de mai sus cu alti useri, mai aveti cumva vreo mirare?
Ultima modificare: Marți, 23 Noiembrie 2010
Holda Finance, Consultant credite si finantari

Alte discuții în legătură

Status dorians dorians Doar o intrebare pe care nu stiam unde s-o... adresez. Mi-a sters careva statusu`? (vezi toată discuția)
Directionare prin link-uri de pe un site kitiutza kitiutza Este legal sa postez pe un site un link sau mai multe link-uri fara a cere acordul proprietarului site-ului la care face referire acele link-uri? (vezi toată discuția)
Trademark european asupra unui domeniu web Stadva Stadva Am inregistrat de curand un domeniu web de tipul [i]cuvant[/i].info . Pe [i]cuvant[/i] exista un trademark european . [i]Cuvant[/i] e de fapt numele unui joc ... (vezi toată discuția)