Daca tot intram in detalii, bunaoara rata mea de conversie din portalul dvs. este mult inferioara altor portaluri, desi efortul de promovare prin UGC depus aici este cel mai insemnat.
Eu cred ca ar fi trebuit sa incepeti asa chiar de la inceput. Nu sa ma luati cu "ma enerveaza reclamele" si cu alte lucruri de genul asta.
Observatiile dvs. de acum au fost doar catalizatorul acestei decizii, in conditiile in care totusi firma dvs. ne-a mai contactat anterior de doua ori pentru potentiale colaborari in dezvoltarea portalului si consideram in urma acestor contacte ca tocmai termenii tehnici nu au cum sa va sperie.
Recunosc, eu v-am contactat. Si stiti ce m-a uimit? :D. Faptul ca n-am primit niciun raspuns. Asa incat am gasit alti oameni doritori sa aiba clienti. Si recunosc faptul ca nu mi-as fi adus aminte de aspectul asta daca nu porneati discutia asa.
Am contactat vreo 3 sau 4 furnizori de servicii de genul celor pe care le oferiti dvs. si ceilalti au raspuns, dvs. nu. Nu m-a deranjat insa ideea pentru ca pana la urma mi-am rezolvat treaba.
Dar daca tot vorbim despre conversii, nu cumva ar fi util sa raspundeti oamenilor daca va contacteaza? N-ar face lucrul asta rata potentialilor clienti sa se transforme in clienti reali? :).
Da, cred ca daca pe toti oamenii i-ar enerva reclamele, atunci acest portal ca si multe altele de genul lui ar disparea. Una e sa accepti realitatea si alta e sa rastalmacesti cuvintele cuiva si sa le transformi in altceva decat sunt. Acest site traieste de pe urma oamenilor care considera reclamele importante si care cumpara produse ca urmare a reclamelor prezentate aici. Si orice administrator decent de site va va spune acelasi lucru. Asa se traduce ce am spus eu mai sus si imi pare rau ca am spus in romana, ca poate in engleza intelegeati.
Si, daca tot m-am pornit, sa va raspund punctual:
1. E de dorit ca oamenii sa-si faca o analiza a activitatii lor pe orice site se afla. Pentru ca altfel, in cateva luni, se vor trezi spunand ca au fost pacaliti. Si prin toate lucrurile pe care le oferim (statistici ale profilului consultantilor, etc) incercam sa oferim unelte pentru masurarea conversiei prezentei cuiva in acest site.
Revin insa la ce spuneam mai sus. Cred ca primul pas in convertirea unui utilizator de internet in client ar fi sa ii raspundeti la mailuri ;).
2. Cred ca interpretati rautacios spusele mele si n-are rost sa comentez ce spuneti.
Nu imi place atunci cand cineva spune ca paraseste Avocatnet.ro. Pe de alta parte, am invatat ca oamenii trebuie incurajati sa ia cele mai bune decizii pentru ei. Asa incat nu pot decat sa va urez bafta in activitate.
Oricum, eu ma opresc aici. Am pornit de la ceva si am ajuns la cu totul altceva.