Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pentru infiintarea unui cafe-bar, primele demersuri se fac la Registrul Comertului (infiintarea punctului de lucru, sau evetual, a firmei, daca aceasta nu a fost, deja, infiintata..) si obtinerea Certificatului Constatator cu activitatile desfasurate.
In vederea functionarii, vor fi necesare urmatoarele autorizatii:
- autorizatie sanitar veterinara (de la DSV-SA si, daca se vor servi si produse alimentare, implementarea unui ghid de bune practici);
- obtinerea autorizatiei de functionare din partea primariei (in Bucuresti exista si o taxa anuala de 3000 lei);
- SSM (sanatate si securitate in munca, fosta "protectia muncii");
- SU (situatii de urgenta, fostul PSI);
- licentele de difuzare a muzicii ambientale;
- mediu (daca locatia are peste 100 de locuri);
- alte demersuri, in functie de caz (de exemplu, terasa sezoniera).
Foarte probabil, veti dori sa amplasati o reclama.
Demersurile implica intocmirea unui dosar pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si, ulterior, un dosar pentru obtinerea Autorizatie de constructie.
Nu voi intra in detalii..