eu de exemplu am experiente foarte bune. in prmul rand dupa parerea mea, indicat ar fi fost sa ceri tu expertiza. principalul motiv in acest sens dupa parerea mea este ca, nici un judecator nu este contabil si in special in contextul in care te judeci cu statul, judecatorii in experienta mea sunt fff retincenti in ati da dreptate.
principiul este sa ii faci usor judecatorului sa iti dea dreptate. daca ceri tu experiza propui tu expertul si tema expertizei, o pers in care ai tu incredere si obiective care sunt pt tine relevante iar cum finantele nu prea se sinchisesc sa dea pe la discutii nu are cine sa iti ia fluieru din gura iar judecatorul nu prea are interes sa se bage...daca te descurci si iti iese o expertiza favorabila, de principiu de la un termen la altul juristi din finante nici nu apuca sa il citeasca din cauza birocratiei de acolo, daramite sa mai si depuna obiectii, si chiar daca depun, este o munca in plus pt ei pe care nu o fac cu multa tragere de inima. In contextul in care lucrurile merg bine finantele vor depune recurs aproape obligatoriu dar tu deja ai o experiza la dosar si le va fi greu sa mai face ceva.
Cam asa s-au derulat ostilitatile in dosarele pe care le-am avut eu.
Sper sa va ajute.
Cu respecte
Csiki Zoltan
M-ai lasat fara cuvinte, Zoltan! #-o
Expertizele, se solicită ori de câte ori seconsideră că este necesar, pentru stabilirea situaţiei de fapt reale, apelând în acest scop la serviciile unui expert.
În vederea efectuării unei expertize cei implicati sunt obligati să comunice numele expertului.
Experţii au obligaţia să păstreze secretul fiscal asupra datelor şi informaţiilor pe care la dobândesc.
Înscrisurile ca mijloace de probă cuprind registre, evidenţe, documente de afaceri, precum şi orice alte înscrisuri care se consideră utile şi relevante pentru stabilirea situaţiei de fapt şi a creanţelor fiscale.