Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna seara. am fost in dupa-amiaza aceasta la [EDITAT],si tot plimbandu-ma printre raion,ma uit la cateva produse,care pe langa ca erau desfacute,aveau si capacul deteriorar,rupt,sucit in 10 parti.Vad un produs,spray pentru masina,de curioasa ma uit la el,sa vad cum miroase.Bun!Desfac capacul,si mai avea acolo ceva capac transparet,care credeam eu,se descompunea din capacul sprayului.Nu mirosea nicium.Pulverizez un pic sa vad totusi ce miros are,daca are vreunul specific.Fac ceva cumparaturi,si cand sa ies ma asteapta domnu' de la paza,cu produsele in mana,spunandu-mi ca am rupt sigilul,si ca tre' sa le platesc.Ma conformez,fara sa imi dau seama pe moment ca alte produse is desfacute pe acelasi raft si stau acolo de luni intregi.La sfarsit,domnul,"dragut" de fel,imi cere o copie de pe chitanta,sau sa ii las chitanta cum ca am achitat produsele.Ce mai urmeaza in acest sens?Adica se poate trece la ceva mai grav,identificare dupa camerele video,sau instanta sau alte cele?Mentionez ca nu intentionam nicidecum sa le fur :-j ci din pura curiozitate.
In domeniul de supraveghere video intr-un supermarchet lucrez si eu problema care e marfa apartine a magazinului dar in stare buna sigilata indiferent de calitate tu ca si client daca vrei sa ei acel produs te uiti la monstra dar nu defaci alt produs decat cu acordul unui angajat al respectivului magazin logic ca trebuia sal platiti ca daca fiecare ar face ca dumneavoastra la fiecare produs din magazin ar fi totul vraiste.Ce fel trebuia sa procedati dumneavoastra inainte sa cumparati produsul intrbati la casa de marcat daca aveti voie in cazul in care el este de slaba calitate sau nu va place daca puteti sai faceti retur cu rencasare pe alt produs asemanator.Punetiva in situatia magazinului si in cazul de fata si politia da dreptate magazinului e cum ar fi distrugere cat timp e in magazin dupa ce lati optinut prin achitatre faceti ce vreti cu el.
Daca marfa se gasea desigilata acolo,nu este obligatia clientului sa sesizeze situatia ,este obligatia sociatatii comerciale sa faca verificarile necesare si sa o retraga,nu sa o lase acolo,intr-un mod "smecheresc",poate cineva o atinge si sa il puna sa despagubeasca magazinul.
Faptul ca marfa se gasea acolo desigilata,este culpa ,fie a celor care spuravegheaza si nu au vazut cand s-a produs desigilarea si de catre cine,dar si a societatii care nu a verificat acest lucru si nu a retras-o de la vanzare.
Astea sunt numai niste "manevre incorecte" ,ca sa nu zic altfel,mai ales daca prin imagini nu se dovedeste ca persoana care a desigilat marfa este chiar user-ul care ni s-a adresat.
Eu as zice mai simplu:"smecherie tipic damboviteana"
Garantie
andreeaddeea
Buna ziua,
Am cumparat online o imprimanta care dupa 2 saptamani s-a defectat. Am trimis-o la firma de unde am cumparat care avea service propriu si mi-au zis ... (vezi toată discuția)