Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am lucrat intr- o unitate bugetara de stat.Am facut cerere sa mi iau concediu fara salariu pe o perioada de 1 (unu) an, sa ajut fata care are un baiat in cl.a 2a.Cererea mi a fost respinsa, m-au obligat sa mi dau demisia si pe deasupra nu vor sa mi dea foaia de lichidare.Fata de intreprinderea unde am lucrat nu am nici o datorie financiara.Mi s a spus, ca Fisa de lichidare sta la intreprindere.Dupa cate stiu eu, fisa de lichidare sta la fostul angajat.Daca doresc sa ma angajez in alta parte, fara aceasta foaie de lichidare nu te poti angaja.Doresc un raspuns din partea dvs.Va multumesc.
Fisa de lichidare se intocmeste in doua exemplare,unul ramane la societate,unul vi se inmaneaza Dvs. semnat,stampilat si cu numar de inregistrare .
Puteti sa faceti sesizare la I.T.M.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Fisa fiscala
daniela_12
Buna ziua ! Va rog sa-mi spuneti si mie cum sa procedez,in cazul in care nu am primit fisa fiscal pentru anul 2011.Am lucrat 3 luni la un patron si nu am ... (vezi toată discuția)