eumarian a scris:
Deci cred ca sunt 3 variante:
1. Linkul afisat in mail e "www.site.ro" sau "Viziteaza site-ul nostru" dar in realitate structura e de genul "www.site.ro?sursa=email" (ca sa-l puteti identifica din site cine da clic). Cand ajunge in site l-ati inregistrat ca si-ar fi dat acordul.
2. Linkul afisat in mail e de genul "Da, sunt de acord sa primesc comunicari comerciale" (sau doar "De acord"). Cand da clic, site-ul il identifica si il aboneaza.
3. Linkul e ca la 2, dar atunci cand ajunge in site (landing page), site-ul ii afiseaza din nou intrebarea "Esti de acord...." si are buton "da" si "nu".
Excelenta prezentare!
Mie imi e teama ca, daca il trec pe utilizator prin mai multe ecrane, acesta va abandona. Si eu sunt din aceeasi categorie de utiliztaori...
Inca o intrebare:
Oare nu se pot pune doua butoane cu DA si NU in email, precedate de fraza "daca doriti sa vizualizati oferta, click pe "DA"; daca nu doriti, click pe "NU" ?
"Prin clickarea pe DA , imi dau acceptul sa iau cunostiinta de comunicarea comerciala aflata on-line (fara a specifica numele site-ului)"