eumarian a scris:
(nici nu vreau sa stiu de unde aveti si cat ati dat pe emailurile la care veti trimite cererea de accept).
Am dat exact 0 lei deoarece nu sunt de acord sa incurajez astfel de practici. Iar adresele de email au fost colectate manual (nu cu boot-i sau alte mijloace automatizate) prin munca de search umana.
Asta ca sa nu existe neintelegeri.
Iar in privinta costurilor unei campanii pe internet, nu cred ca banii sunt intotdeauna problema de baza care va impiedica o companie care vrea sa faca o campanie de promovare on-line.
Ar trebui sa inteleg implicit ca daca iti pot permite - ca si companie - (adica ai destui bani), inseamna ca esti si serioasa, si ca aplici si un minim de deontologie in relatiile de business? In Romania rareori am vazut astfel de cazuri, din pacate.
Nu toata lumea foloseste promovarea prin email, desi exista notiunea de email marketing. De acord ca acesta nu trebuie sa devina abuziv, respectand dreptul de privacy al persoanelor / companiilor, dar nu costul ar trebui sa fie criteriul de filtrare.
Existand "n" filtre antispam, accesibile doar printr-un click - vezi yahoo si nu numai - este super simplu sa blochezi un cont (adresa) de email daca nu vrei sa mai primesti oferte de la acel cont.
Daca iau in discutie doar spoturile publicitare care imi apar la mijlocul unui film, am putea porni dezbateri fara sfarsit. De pilda, omeneste vorbind, ar trebui sa poti sa "maschezi" sectiunea publicitara, pe toata durata ei, fara sa schimbi canalul (vizualizand orice altceva, transmis pe acelasi canal), si sa fii informat vizual sau printr-un beep de terminarea insertului de publicitate pentru a comuta sa vezi filmul.
Dar aici e vorba de "bani grei" si interese pe masura, nu se va atinge nimeni (sau o va face doar in treacat) de tortul posturilor de televiziune, nu-i asa?