avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... trecerea pe studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

trecerea pe studii superioare

Lucrez ca inspector la Serviciului de Informare Cetateni, din cadrul DGASPC. Bucuresti. Am absolvit facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei in anul 2010.
Anul acesta colega mea nou angajata, absolventa de Drept a fost trecuta pe studii superioare iar eu nu, desi am o vechime in cadrul directiei de mai bine de 15 ani. As dori sa stiu daca exista posibilitatea sa trec pe studii superioare si daca exista o lege pt asa ceva. Mentionez ca acum sunt masterand in cadrul Facultatii de Sociologie.
Multumesc

Cel mai recent răspuns: ktrynl , utilizator 17:15, 16 Februarie 2011
Buna seara !
Daca sunteti functionar public se poate realiza promovarea in clasa confom Ordinului ANFP 1932/2009 ....
Din pacate sunt personal contractual
Depinde daca in statul de functii este prevazut un post cu studii superioare la care conditiile de ocupare sa corespunda specialitatii dvs.
Promovarea in clasa nu are nicio legatura cu vechimea in munca de 1 an, 10 sau 100.
LEGE-CADRU nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
L. Reglementări specifice personalului încadrat pe bază de contract individual de muncă - personal contractual din administraţia publică
ART. 4 (2) Absolvenţii învăţământului superior de lungă şi scurtă durată, care la data trecerii pe funcţia corespunzătoare studiilor absolvite erau încadraţi pe funcţii cu un nivel de studii inferior, specifice domeniului în care au absolvit studiile universitare, se încadrează la gradul profesional imediat superior gradului de debutant numai în măsura în care atribuţiile din fişa postului au fost modificate în mod corespunzător, păstrându-şi gradaţia avută la data promovării.