avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... fond firma - sediu fara activitate
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

fond firma - sediu fara activitate

Buna ziua!
Am si eu o nelamurire legata de sediul social. Vreau sa infiintez o firma cu sediul social in ap. proprietate personala iar activitatea se va desfasura in alt judet. Presedintele asociatiei mi-a comunicat ca va trebui sa platesc un "fond ptr. firma" chiar daca in ap. respectiv nu se va desfasura activitate, nu vine si nu pleaca nimeni, nu vor fi salariati. Este obligatoriu de platit acest FOND?

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 15:12, 1 Aprilie 2011
Ceea ce v-a spus presedintele este o problema care tine exclusiv de organizarea acelei organizatii.
Dar, inainte de a fi dv. de acord cu aceasta plata, daca sunteti de acord sa o platiti, cereti-i documentul prin care s-a decis in comitetul executiv sau un PV al vreunei AG prin care s-a hotarat acest "fond".
Daca nu are acest document, va cere acesti bani abuziv si decideti in consecinta.
Daca exista documentul, platiti pentru a obtine stampila si semnatura, asta e!

Daca nu va convine situatia mai aveti posibilitatea sa va deschideti acest sediu si la o alta adresa a vreunei rude, prieten unde nu se cer asemenea plati.
Normele in vigoare nu prevad conditionarea acordului din partea asociatiei de proprietari pentru infiintare persoana juridica cu sediul in proprietate privata,de avansarea de sume financiare
In temeiul art 10 din l nr 230/2007
Proprietarii au dreptul sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si au acces ,la cerere la orice document al acesteia

Solicitati presedintelui de asociatie sa va prezinte baza legala pentru achitare "fond ptr firma"
Multumesc ptr. raspunsuri!
Am uitat sa mentionez ca acest fond se plateste lunar, nu doar la infiintarea societatii.
Conform legislatiei, asociatia de proprietari poate incheia conventii cu persoanele juridica care functioneaza sau au sediul in asociatie. Prin aceste conventii se pot stabili de comun acord anumite obligatii sau cote suplimentare ale persoanelor juridice fata de cele ale persoanelor fizice din bloc.
Vedeti alta discutie recenta pe acest subiect:
www.avocatnet.ro/content/for...
Ultima modificare: Vineri, 1 Aprilie 2011
Adriantot, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asociatia imi cere o suma pentru acordul infiintarii unui sediu social irina_dumitru irina_dumitru As dori sa ma informati daca exsista baza legala pentru urmatoarea situatie: Dorim sa infiintam o societatea comerciala, iar asociatia de proprietarai ... (vezi toată discuția)
Sediul asociatiei de proprietari... laurab82 laurab82 buna seara... va rog frumos daca se poate sa ma lamuriti intr-o problema... daca pentru punctul de lucru al asociatiei de proprietari primesc o camera de la ... (vezi toată discuția)
Cine reprezinta in instanta asociatia de proprietari daca nu exista presedinte dragos45 dragos45 Asociatia de Proprietari este data in judecata de 5 dintre membrii ei...Momentan Asoc de Proprietari nu are presedinte, nici vicepresedinte... AP Nr.x este ... (vezi toată discuția)