Va rog tare mult daca imi puteti oferi cateva informatii privind pasii care trebuiesc urmati pentru a deveni avocat. Inca sunt studenta dar as vrea sa stiu ce am de facut dupa ce obtin licenta, pentru ca imi este destul de neclar. Multumesc mult!
Un avocat care se ocupa chiar de o arie atat de vasta pe cat ii permite actualmente legislatia, nu prea e bun la nimic in mod clar, parerea mea... Un pic de specializare ar trebui sa existe si la noi, nu?
Dar in anul terminal aveti o materie, procedura civila, care mananca intre paginile ei pasii de parcurs pentru a ajunge ca practician in diverse profesii juridice.
Incepeti de acolo sa va orientati cam care ar fi pasii...
parerea ta.....o arie vasta nu inseamna neaparat si civil si penal si comercial etc..O arie vasta poate insemna doar drept civil ,spre exemplu,dar nu doar divort,partaj si pensie alimentara.....
Pai... numai parerile mele le exprim... pe ale altora nu ma hazardez sa spun ca le stiu... :D
Dar mai sus nu se vorbea de o arie vasta, ci ude una "mai vasta" decat o are un consilier juridic... ceea ce nu e chiar corect... si ceea ce duce la ideea excederii civilului si comercialului, oricum...
Asa incat, o arie "atat de vasta pe cat ne permite legislatia" spuneam ca imi apare cam prea mult ca sa fii si bun in drept... Atat cat permite legea inseamna si civil, si penal, si fiscal, si administrativ, si familiei... si cate si mai cate drepturi nationale si internationale...
Ca ai o arie mai vasta din care sa alegi, corect, sunt de acord... dar sa exerciti efectiv aria la care ma refeream eu... :(
Imi cer scuze daca a parut un atac la persoana, am vrut sa arat, fara a contesta nimic exprimat anterior, ca nu e chiar indicat sa facem de toate pentru toti. De aceea am si folosit o expresie diferita de cea din mesajul anterior...
da am intales ca este o metoda mai simpla sa ajungi avocat.