avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... admitere in avocatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

admitere in avocatura

Va rog tare mult daca imi puteti oferi cateva informatii privind pasii care trebuiesc urmati pentru a deveni avocat. Inca sunt studenta dar as vrea sa stiu ce am de facut dupa ce obtin licenta, pentru ca imi este destul de neclar. Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Mihail Cazacioc , Consilier juridic 17:41, 18 Iunie 2009
Aveti putin rabdare pina se aproba
Proiectul de modificare a Legii consilierilor juridici L514/2003
[ link extern ]
[ link extern ]
[ link extern ]

Conform acestui proiect, consilierii vor putea pleda si reprezenta in instanta la fel ca avocatii.

Alberto Kurtyan
Tot numai in interesul persoanei juridice ai carei salariati sunt, nu? exista noutati?
Nu numai, ci si oricaror alte persoane fizice sau juridice (dar cu acordul angajatorului).

Art. 36 - Consilierii juridici, indiferent de categoria unitatilor unde isi desfasoara activitatea, unitati bugetare sau agenti economici, ori neincadrati in munca, se pot organiza in cabinete individuale sau colective de asistenta juridica, putind instrumenta actele procedurale corespunzatoarea si reprezenta interesele persoanelor fizice sau juridice, in fata instantelor de judecata si ale altor autoritati, institutii publice sau private ori organe abilitate de lege, in afara programului de munca la unitatea la care este numit sau incadrat, iar in cadrul acestuia, numai cu acordul conducerii unitatii in cauza, in conditiile mentionate in Legea avocaturii, cu modificarile si completarile ulterioare.

Alberto Kurtyan