Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Aceste criterii trebuie trecute in CIM sau in acte aditionale pt CIM mai vechi de 1 mai, dar acolo mentionez si obiectivele pt fiecare salariat sau doar modul in care acestea sunt evaluate?
Puteti trimite cateva exemple de astfel de criterii de evaluare asa cum le veti trece voi in actele aditionale?
Salutare. Criteriile de evaluare daca le trec In Regulamnetul Intern, e de ajuns acest lucru sau sunt obligatorii de trecut si in ccm la nivel de unitate? Eu am si ccm la nivel de unitate, dar l-as lasa asa pana apar ccm la nivel de sector de activitate.
Lg. 40/2011
Doina Elena
Ce acte aditionale trebuie sa facem?
Conform art. 17 alin. 2, lit. d1, vom introdice in contract criteriile de evaluare a activitatii profesionale a ... (vezi toată discuția)