Am inceput demersul de inregistrare a unui SRL- D. Sunt in punctul in care trebuie sa duc un contract de comodat la Directia Finantelor (cel putin asa mi s-a spus de la Registrul Comertului). Am citit in anumite raspunsuri de pe forum ca el nu trebuie inregistrat la Finante. S-a schimbat ceva intre timp sau este o situatie speciala pentru srl-d sau asa se procedeaza in general? In contract trebuie sa mentionez ca destinatia spatiului este de sediu social sau nu neaparat? Casa care va deveni sediu social este intabulata doar pe parter. Etajul inca nu. Cum sa formulez in contract in asa fel incat sa nu existe probleme pentru folosirea intregului spatiu, adica si a etajului? Casa e partial in constructie. Trebuie sa mai fiu atenta la ceva?
Cred ca nu sunt destul de clara. Cum sa trec toate camerele, daca in documentul care demonstreaza existenta imobilului - CF apare doar parterul? Eu intreb daca pot formula in contract o clauza generala gen "utilizare imobil", fara sa scriu cate camere, poate sa mentionez doar mp. Casa va fi si sediul social si sediul unde se va desfasura activitatea.
Multumesc
S-o luam pe rand: Actele necesare sediului social nu se inregistreaza la Finanate pentru PFA,II si IF, ca atare d-voastra fiind SRL-D trebuie sa inregistrati.
Daca din actul casei rezulta ca momentan nu aveti decat parter, atunci veti trece simplu, va dau un exemplu, (asta dupa ce veti trece partile si restul)
X in calitate de proprietar in baza actului de vanzare-cumparare(sau certificat de mostenitor, sau autorizatie de constructie, etc) emis de Birou Notar Public Y la data de ....cu incheierea de autentificare nr......dau cu titlu de folosinta gratuit lui S.C. z SRL spatiul situat la adresa : Bucuresti, sector 1, str.Putul cu Plopi nr. ty, spre a-i servi acesteia drept sediu social.