avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 600 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Exista si pentru mine o posibilitate?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Exista si pentru mine o posibilitate?

Sunt student in anul IV la Facultatea de Drept . Vreau sa ma angajez in firma unchiului meu. Pe parcursul a doi ani, i-am facut toata documentatia necesara pentru instanta de judecata, in diverse litigii care le-a avut, castigandu-le aproape pe toate. In doua litigii am intrat cu procura.
Ma intereseaza f mult daca ma pot angaja intro societate comerciala(srl) , intrun departament juridic(care inca nu exista, ma gandesc eu ca ar fi posibil!) si care ar fi posibilitatea legala pt a putea ocupa o asemenea functie (cf. nomenclatorului Clasificarii ocupatiilor din Romania).
Va multumesc.:coffee:
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:56, 19 Iulie 2008
Va multumesc foarte mult pentru raspunsurile promte!:coffee:
te poti angaja consilier juridic dupa ce esti licentiat.dupa angajare te inscri in Uniunea Juristilor - citesti legea consilierilor juridici.
Poti sa fii consilier juridic si fara sa te inscrii in Colegiul Consilierilor Juridici ;)
Si atunci acest Colegiul al Consilierilor Juridici ce rost are?
Ma gandesc ca ar trebui sa ma insriu doar daca voi dori sa prestez activitati independente .
Ma ajuta cineva sa inteleg?
Va multumesc.:coffee:
In afara de a incasa taxa de la membrii lui, acest Colegiu al Consilierilor Juridici nu ajuta cu nimic.
Si din punctul meu de vedere cred ca inscrierea in Colegiu ar trebui sa fie obligatorie numai daca prestezi activitati independente.

Din practica, cunosc foarte multi consilieri juridici care nu sunt inscrisi in acest Colegiu. Unii dintre ei sunt functionari publici, iar altii au incheiate c.i.m.
Ultima modificare: Sâmbătă, 19 Iulie 2008
Cornel Vasile, Consilier juridic

Alte discuții în legătură