Buna ziua!
Am o intrebare: pana cand si de catre cine trebuie trebuie depusa / obtinuta semnatura electronica? Respectiv, eu sunt av. def., mi-am deschis cabinet (doar pe hartie - pentru ca nu desfasor activitate efectiva acolo), nu am salariati, imi platesc doar propriile taxe catre Barou, Adm Fin de sector si sanatatea .
Intr-adevar, lucrez pe salariu (sunt angajata).
E nevoie in aceste conditii sa imi depun actele pentru obtierea de semnatura electronica? Si daca da, ce acte trebuie depuse, si unde? Ce taxe trebuie platite, si unde se platesc? Si unde anume trebuie depuse toate acestea?
Multumesc, anticipat.
Mihaela
@Gabrielle Monique
Am depus estimativa, la inceputul anului. Acum astept sa imi vina prin posta, regularizarea (din ce am inteles, ar cam ajunge prin sept - oct.).
Posibil sa am de plata diferente de bani. Sa inteleg ca pot sa depun decizia de impunere rectificata la ghisul administratiei financiare de sector; neavand nevoie de acea semnatura electronica?!
Multumesc!